![]() |
komt hier net een hele groep 1e klassers voorbijfietsen
8| daar ging me slaap 8|
|
Normaal ben je ook al rond die tijd wakker dus wat zeur je nou:9
|
:d dan ben je toch niet compleet wakker ofwel dan? :)
|
leuk toch? jouw leeftijdgenoten 8)
|
waarom zouden 1e klassers langsfietsen als het een officiele vrije dag is?
|
Citaat:
:9 |
kwerd weer wakker gemaakt door buren die et leuk vinden om 9 uur het gras te maaien
en dan heeft iemand anders daar commentaar op en antwoorden ze: zeur niet, tis al 9 uur :| |
Citaat:
heheh ja juist:yes: :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: komt hier net een hele groep 1e klassers voorbijfietsen
Citaat:
|
Citaat:
hoelaat staan die wel niet op? :? |
ach hier hoor je elke dag zowat van die heipalen.. BOEM BOEM (wees gerust, in 2020 ofzo is dat allemaal over:z), en natuurlijk die voorbij denderende treinen dus niet zeuren :Z :no:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat dacht je van tomcats en f-16's die 's nachts nog es gezellig langs komen vliegen om te oefenen :rolleyes: :no:
en al die republikeien: "oh het geeft me zo'n veilig gevoel!" :rolleyes: get a life cuz bush sucks 8| |
Citaat:
heb je hier ook wel regelmatig, maar gelukkig vliegen ze hier alleen op normale tijden :) |
Citaat:
als je een krantenwijk hebt kan ik t me nog voorstellen, maar dat kunnen 1 of 2 personen ook wel af... |
Citaat:
|
*Geeft haar slaap aan Rickclan*
Slapen kreng... :z :) Ik wil niet moe zijn!! |
Maar goed, een groep eerste klassers die langsfiets en je bent meteen klaarwakker? En dan kruip je ook nog eens meteen achter de PC? :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je er toch om 6 uur uit moest weet je dan wel zeker dat het een groep 1e klassers was en neit je wekker?
|
Citaat:
|
Je praat teveel poep Rick. :wave:
|
ik heb wel gehoord van dauwtrappen, maar daar doen wij, normale mensen niet aan ;)
|
Citaat:
|
ik was lekker pas om 12u wakker, lekker chillen eten fiets proberen te fixen en toen naar het strand gegaan.
perfect dagje |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.