Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Sport (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Jaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh Europaaaaaaaaaa (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=31725)

Bon 30 May 2003 02:34

Jaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh Europaaaaaaaaaa

eindelijk eindelijk eindelijk ik mag hte meemaken... EUROPA
EUROPA
JAAAAAAAAA WIJJJJ GAAAN EUROPAAAAAAAA INNN
ik sta mezelf nog steeds in me arm te knijpen... we kwamen in aalwijk en daar was het DRUK 1100 NEC'ers ofzo... pohhhhh portie vet... maargoed toen wedstrijd en JA 93e minuut ofzo scoort die langnek SIMR... ik werd compleet gestoord... dacht aaht het uit vak ging instorten ofzo.
GEEEEEKKKEEEHUUUUSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!
allemaal het veld op, vieren met onze spelers.. echt, laaat ik zo zeggen ik heb het HEILIGE gras uit Waalwijks speelveld zelfs(en was ik neit te enige) emotioneel moment... jankeeeehhhh
toen terug naar huus, hele snelweg NEC'ers... toen de stad HULDIGING... wow... portie vet! Met ze alle :wave: naar Arnhem... :wave:
toen stad stad, Frank(Demouge), Wielaertje, Simr, ZOnneveld gezellig met ons biertje zuipen... gingen zingen blablabla allemaal geweldig... mooiste dag van me leve to nu toe!
Nu ben ik ff thuis, ga zo weer pleite, deze dag mag niet voorbij gehen...NUL
We hebben EUROPEES
ik ga mezelf nog maar ff knijpen dan!!!!!!!!
(en weer naar de stad)
EEEEEEEEEUUUUUROOOOOOOOOOOOOPAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! !!!!!

:respect:

The Phit 30 May 2003 08:24

:respect::yes:
whieeeee 8-)

JoY_RFJK 30 May 2003 11:10

en bedankt voor het smsje joy!

GregoorvanDijk 30 May 2003 11:10

Citaat:

Originally posted by JoY_RFJK
en bedankt voor het smsje joy!
Hehehe, laat me raden wat erin stond:

'Dat hele kankah-nijmegen interesseert me geen hol'. Iets in die trant? 8)

JoY_RFJK 30 May 2003 11:11

Citaat:

Originally posted by bartje518

Hehehe, laat me raden wat erin stond:

'Dat hele kankah-nijmegen interesseert me geen hol'. Iets in die trant? 8)

nee totaal niet... :)

GregoorvanDijk 30 May 2003 11:12

Citaat:

nee totaal niet... :)

:o Zouden we dan anders een letterlijk citaat kunnen krijgen O-)

JoY_RFJK 30 May 2003 11:14

Citaat:

:o Zouden we dan anders een letterlijk citaat kunnen krijgen O-)

ok...

Ehhh ff denken...

"Ik gun NEC geen europees, Nijmegen ook niet, de supporters ook niet, maar jou wel Bonnie... dat je champagne lekker mag smaken..."

GregoorvanDijk 30 May 2003 11:18

Ach guts, Joy.. De sportieve veliezer.. :thumbsup: :love:

JoY_RFJK 30 May 2003 11:22

Citaat:

Ach guts, Joy.. De sportieve veliezer.. :thumbsup: :love:
:o

BlueWolf 30 May 2003 11:24

Het is toch wat supporter zijn van ploegen die haast nooit europees spelen 8)
Voor mij is europees spelen al geen verdienste niet meer dus ben ik nooit zo blij als jullie nu vast zijn :+

GregoorvanDijk 30 May 2003 11:26

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
Het is toch wat supporter zijn van ploegen die haast nooit europees spelen 8)
Voor mij is europees spelen al geen verdienste niet meer dus ben ik nooit zo blij als jullie nu vast zijn :+

Jah, voor mij ook :{.. 2 jaar terug was nog wel het mooiste voorbeeld.. Wij werden op de laatste speeldag van CL-voetbal beroofd, en Utreg haalde voor het eerst sinds tig jaar Europees.. Wij werden uiteindelijk 4e, en hadden ook Uefa-cup voetbal, maar er heerste een gráfstemming :d.. Zie het verschil, bij NEC en NAC vieren ze het massaal, hadden wij het gisteren al gehaald, dan was er een feestje in de discotheek :d

Bon 30 May 2003 11:37

Citaat:

Jah, voor mij ook :{.. 2 jaar terug was nog wel het mooiste voorbeeld.. Wij werden op de laatste speeldag van CL-voetbal beroofd, en Utreg haalde voor het eerst sinds tig jaar Europees.. Wij werden uiteindelijk 4e, en hadden ook Uefa-cup voetbal, maar er heerste een gráfstemming :d.. Zie het verschil, bij NEC en NAC vieren ze het massaal, hadden wij het gisteren al gehaald, dan was er een feestje in de discotheek :d

en goh wat is het dan toch leuuk om europa in te gaan :no:

Owjah Joy champagne was lekker maar warm geworden na reisje Waalwijk-Nijmegen-Kelfeskbos

Poooohhh ik heb me portie vette avond gehad! Tequila race met Frank D. en Mike Zon. gehad... half 8 kwam ik thuisgestrompeld.. Het biet smaakte beter dan ooit tevoren. Flinke ruzie nog geweest tussen ME die supporters uti de stad wouden drijven en Supporters... kerel hey, wat denken ze nou? Dat wij thuis gaan verder feesten... naja uiteindelijk hoefde dat dus niet! guuuuuuuusje(onze burgemeester) ook nog in de stad om wijntje te drinken (Y)
Waalwijk was ok gekkenhuis zeg. Maargoed dit intresseert jullie waarschijnlijk ook allemaal geen fuck

GregoorvanDijk 30 May 2003 11:39

En vorige week was Frank D. nog wel de lijer van het jaar :no:

JoY_RFJK 30 May 2003 11:39

idd..

AntiKezman 30 May 2003 11:43

Citaat:

Originally posted by Forza_Barca518
half 8 kwam ik thuisgestrompeld..
en waarom post je dan om 3:34 uur vann8? :Y)

:thumbsup:

GregoorvanDijk 30 May 2003 11:51

Citaat:

Originally posted by AntiKezman

hahahahahaha :d:no:

GregoorvanDijk 30 May 2003 11:51

Typfoutje :+

Bon 30 May 2003 11:58

Citaat:

Originally posted by AntiKezman

speciaal voor jou intelligentie geef ik U de gelegenheid om mijn verhaaltjes nog 10x over te lezen...
-WJD
-Dit Topic
-Steffies Europa Topic
:wave:

Euw en over Demouge, tis ook een teringlijer want het hele seizoen staat meneer ongeveer in de basis, en hij kan het presteren om zovaak op de grond te kruipen en te gaan janken terwijl er niets gebeurd ipv. gewoon weer eens een doelpunt maken(dan hoef je van mij helemaal nog geen stervoetbal te spelen...) maar al met al, blijft het een gezellige gozer... zolang hij maar geen bal voor zich heeft, want dan bakt ie er niks van :no:

The Phit 30 May 2003 17:16

Citaat:

ok...

Ehhh ff denken...

"Ik gun NEC geen europees, Nijmegen ook niet, de supporters ook niet, maar jou wel Bonnie... dat je champagne lekker mag smaken..."

kerl, denk na man... Bonnie IS NEC, Nijmegen en supporter :p

Bon 30 May 2003 18:49

1 Bijlage(en)
willen jullie anders even foto's kijken??? O-)

Bon 30 May 2003 18:53

1 Bijlage(en)
pohhh en dan word je gek

Bon 30 May 2003 18:55

1 Bijlage(en)
huldiging

Bon 30 May 2003 19:01

1 Bijlage(en)
nog meer huldiging

BlueWolf 30 May 2003 19:02

In België krijgt elke voetbalsupporter die op het plein stormt een boete van 5000 euro en 5 jaar stadionverbod :p
Maar ziet er gezwellig uit :)

Bon 30 May 2003 19:12

http://www.nec1900.nl/site/specials/...3/DSCF0013.JPGKippevel....

http://www.nec1900.nl/site/specials/...3-4301_IMG.JPG

http://www.nec1900.nl/site/specials/...3-4313_IMG.JPG

http://www.nec1900.nl/site/specials/...3-4323_IMG.JPG SIMR WAS v/D KAAAARTTTT

http://www.nec1900.nl/site/specials/...3-4344_IMG.JPG HESP BEDANKT!

Bon 30 May 2003 19:17

1 Bijlage(en)
oke, dit worden de laatste paar

Bon 30 May 2003 19:19

1 Bijlage(en)
deze dus van voor wedstrijd/waalwijk

Bon 30 May 2003 19:21

1 Bijlage(en)
kort samengevat:
O-)

Bazzemans 30 May 2003 19:31

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
In België krijgt elke voetbalsupporter die op het plein stormt een boete van 5000 euro en 5 jaar stadionverbod :p
Maar ziet er gezwellig uit :)

waarom bewijst dit voor mij dat belgen dom zijn? Duizende supporters een boete geven omdat ze hun blijdschap uiten :{. Dat is slim, zo krijg je de supporters als overheid/politie zijnde ook tegen je :{.

GregoorvanDijk 30 May 2003 20:52

Citaat:

Originally posted by Bazzemans

waarom bewijst dit voor mij dat belgen dom zijn? Duizende supporters een boete geven omdat ze hun blijdschap uiten :{. Dat is slim, zo krijg je de supporters als overheid/politie zijnde ook tegen je :{.

Als je t in Nederland bij een gewone wedstrijd doet krijg je ook SV hoor.. Maar na de laatste wedstrijd niet.. Een KVM-fan liep ooit tijdens Roda-Ajax in de rust het veld op, en ging naar het uitvak toe, toen ie daar werd weggeleid spuugde hij nog Van der Gun in het gezicht, en daarna nooit meer gezien :)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:29.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.