![]() |
Tis te warm :(
Het is veel te warm buiten.
Ik krijg hoofdpijn van de zon :( |
ik lag toenet op me bed proberen te slapen,
had zow koud dat ik deken over moest doen, tis echt heerlijk hier :) |
het was niet TE warm, maar gewoon warm
was aan het fitnessen en ben denk ik een paar liter zweet verloren :yes: maarja, ik zit sowieso altijd aan de water kant (vijver) en dat is iets verkoeling, straks lekker ff lezen in de zon en genieten van het warme weer |
Citaat:
Ik kan niet slapen op mijn kamer nu. Is bakkes-heet. Zelfs gewoon in ondergoed zonder deken zweet ik me tepletter :) |
kheb t nog steeds warm :no:
|
ik zit op zolder daar ist heeeeeeel wwarm:( :( en de verwarming zit ook nog boven maar staat gelukkig niet aan :P
|
tis ook echt nooit goed he
|
K vind et wel goed zo:p
|
Mja, dan maar weer regen ?
|
Citaat:
maarja, daar zijn wij nederlanders voor, als het regend is het niet goed en als het dan eindelijk mooi weer is, dan is het meteen weer TE warm |
Idd :yes: Echt Nederlands om te zeuren als het mooi weer is< te warm, en als het regent, regent alleen maar. We leven nou eenmaal in Ndereland je mag blij zijn als de zon schijnt. If you don't like it, life with it! 8-)
|
Citaat:
als in nederland de zon schij/eint en het is 25 graden dan is het heel anders dan dat het in spanje 25 graden is... heb ik het goed gesschreven? |
Doe maar schijnt, ja klopt lucht vochtigheid! Daarvoor wonen wij in Nederland en zueren over het weer en wonen spanjaarden in Spanje en genieten van het weer! 8-)
|
Nou je zin he?:[ :p
|
Citaat:
Kvind wel dat het lekker ruikt :p |
maar binnenn is het precies goed
(als je een ventilator heb dan he) |
Citaat:
|
Wat dan weer niet fijn is, is dat toen ik vandaag in de trein zat, de ramen niet open mochten, omdat anders de kachel aansloeg...
Dus ik stikte de moord in die broeikas van een trein! |
Ik moest ook met de trein vandaag, eerste trein was bloedheet, maar nadat ik overgestapt was was het lekker koel
|
ik vind het buiten lekker weer
maar als je binnen zit en je moet huiswerk maken.. wat ik nu eik aan het doen moet zijn.. is het iets minder prettig om in deze hitte te zitten werken |
Ik vond het wel koel in de trein. Maar stonden ook bijna alle ramen open.:)
|
laten we allemaal samen immigreren naar een lekker ver land ... azië ... sounds good to me :yes: ik hou wel van de zon maar ik ben nou hartstikke verbrand ... :x
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.