Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   gotic? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=31817)

dupke 31 May 2003 16:26

gotic?

als je zwarte kleren draagt ben je toch nog geen gotic?
bij ons op school zitten ze echt al te zeuren alsje een zwarte broek en een zwart truitje aan hebt en als je dan zegt dat je de duivel niet eens aanbid kijken ze je raar aan alsof ze niet weten wat je bedoelt.
:x

Jennifer1203 31 May 2003 16:29

Re: gotic?

Citaat:

Originally posted by dupke
bij ons op school zitten ze echt al te zeuren alsje een zwarte broek en een zwart truitje aan hebt en als je dan zegt dat je de duivel niet eens aanbid kijken ze je raar aan alsof ze niet weten wat je bedoelt.

wat stom ik bedoel soms heb mensen toch hun zwarte kleding dag?

Stapper 31 May 2003 16:31

ach ja, ik draag niet altijd zwarte kleding maar als ik die aan heb word ik wel als gothic aan gezien, maar dat komt ook omdat ik naar metal, rock en gothic muziek luister

maar der lopen genoeg mensen rond die het gewoon mooi vinden om zwarte kleding te dragen, je hoeft per definitie niet dan meteen gothic te zijn

vind het hokjes gebeuren toch erg slecht, krijg je alleen maar rotzooi mee

dupke 31 May 2003 16:46

jah presies soms heb ik dagen dat ik heel fleurig gekleed ga maar er zijn genoeg dagen waar ik echt alleen maar zwart aan heb!
hokjes gedoe is zowiezo slecht ik zal nooit alle mensen over een kam scheren maarjah dat ben ik weer

monolo 1 June 2003 13:23

go cry a fucking river.

AmbyPur 1 June 2003 15:09

Citaat:

Originally posted by monolo
go cry a fucking river.
:respect:

monolo 1 June 2003 18:10

r0ar! :*

Pakspul 1 June 2003 19:32

gothic zijn zow true, ze luisteren dikke underground music

TheGroovMaster 1 June 2003 21:00

ik ben ook wel es helemaal black, maar dat zijn gewoon skate kleren, wije broek, shirtje schoen en petje...

ben toch ook geen goth, en laat die mensen zouk zeggen. Ze zijn net zoals jij en ik alleen vinden andere kleding leuk.

Check_This 2 June 2003 09:49

:aai: Laat ze maar lekker zeuren, daar trek je je toch nix van aan!!! Je trekt toch aan wat jezelf aan wilt! Hokjes gedoe slaat inderdaad nergens op :kots: maar gebeurt toch, zo zijn mensen nou eenmaal. Ga/kan jij het veranderen? If you can't beat them join them. 8-)

Dimas 2 June 2003 10:02

Re: gotic?

Citaat:

Originally posted by dupke

zow, lijkt me grappig als ik daar is langskom. Marduk shirtje aan :Y)

monolo 2 June 2003 18:30

dimas u are so shocking! :huh:

L_angeldc 2 June 2003 19:22

je moet je er nix van aan trekken

mensen in hokjes stoppen is achterlijk.. klaar

Xero 2 June 2003 21:49

Mensen noemen tegenwoordig bijna alles gothic. 8|

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:52.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.