![]() |
ik hbe geen idee waar ik dit moet plaatsen
maare ik vroeg me dus waar ik me op kan geven voor media-express |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
|
Re: ik hbe geen idee waar ik dit moet plaatsen
Citaat:
|
:yes: das een bedrijf dat tijdschriften uitgeeft/bezorgt of iets in die trant. Ik snap je vraag niet eigenlijk :?
Je moet je gewoon abbonneren op een blad d8 ik zo :? en als je bezorger wil worden, bel ze zou ik zeggen :) |
Ga die zooi nie bezorgen joh, heb ik ook gedaan :s:no: Maarem, anders moet je es op de margriet van je ma, of zoiets, staat op de stikker een telefoonnummer.. Daar ken je je opgeven. En anders mot je me maar ff vragen, dan geef ik je dat van die van ons wel, die weet vast waar je moet zijn.
|
Dan bel je ze op.
Nummer staat in het telefoonboek |
Ik heb het ook gelopen, ben er mee gestopt.
1 tip: Begin er niet aan |
probeer et es bij scholieren.com
|
wat heeft dit met dit forum te maken :?
of is het misschien iets van leerlingen (hoofdsite) waar wij allemaal niks van af weten?? |
Precies, begin er nie aan :yes:
|
zou wel weer zo'n partner reclame zijn geweest :) :D
|
ik heb het ook gedaan en het zuigt... Ik liet me vader altijd de krantjes gooien :$
|
Dit zijn geen krantjes, maar TV-gidsen, of de Donald Duck/Yes/Margriet enzo :)
|
Citaat:
waar je die stickes op moet plakken en per adres gooien.. Die stickers liet ik altijd door mijn mama plaken :9 |
Citaat:
Ons mam vond dat leuk, en jah, wie ben ik dan om dat dan zelf te gaan doen O-). Ze deed ook altijd die blaadjes in de flats bezorgen achterom, hehe :yes: |
wij hebben geen bezorger meer (al een jaar niet)
dus nu bezorgd de postbode al die zo maar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.