![]() |
Hoe warmer het is, hoe minder je eet...
hebben jullie dat ook?
ik heb nu in 2 dagen een beetje chips en een bordje brinta op... of komt het omdat ik nog steeds ziek ben? volges mij eet de mens echt wel minder omda tt warm is... :yes: |
heb ik niet
maar ik drink wel veel meer |
ik niet, ik eet evenveel alleen ik drink meer
|
ik eet idd wel minder en gaat meer alcohol naar binnen als normaal :yes:
|
gister heb ik 1 boterham gehad en de rest van de dag niks:{
das voor mij niet normaal dus zal wel de warmte zijn |
dat klopt ja
volgens mij heb ik in 4 dagen 2 boterhammen, 1 patatje, en een klein zakje chips op en heel veel drinken |
Re: Hoe warmer het is, hoe minder je eet...
Citaat:
|
Komt omdat het warm is inderdaad. In de winter eet je meer omdat je meer verbrand om je lichaam warm te houden. Als het warm is hoeft je lichaam niet zoveel te verbranden om je lichaam op temperatuur te houden waardoor je minder eet :)
|
Citaat:
|
Ja klopt..
Vandaag heb ik maar 3 boterhammen, 1 appel en 1 Magnum 7sins Hebzucht :9~ :9~ op.. Best weinig vergeleken met anders 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die Magnum (of iets anders calorie-vols) neem ik niet elke dag hoor....Alleen op een dag met fysieke inspanning..:$ |
ik eet wel iets minder, maar ik drink dan weer meer :)
slapen jullie trouwens ook slechter in de zomer? :? |
klopt,ik drink een drie liter water per dag maar eet bijna nix :)
zit wel in mn dieetmaand dus kan daar ook aan liggen :p |
je liegt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar welk weer het ook is, ik slaap altijd slecht :Y) |
Citaat:
|
alles smaakt zout vandaag na dien 3273 golven tegen mijn hoofd :o
dan drink ik liever :) |
Heb ik ook
|
Dan ga ik nu vast dood, gezien et feit dat ik nooit veel eet... Als ik nog minder zou gaan eten gaat et nie goed volgens mij. Heb ik dus niet.
|
vrij logisch, aangezien je nu niet zelf je lichaam hoeft warm te houden, maar de zon dat wel voor je doet.
|
Neuj, ben nu wel gewent an de warmte... drink wel meer maar vreet nog steeds evenveel
|
Hmm heb vandaag zaampjes met een klasgenoot zo'n klein bakje pringles naar binnen gewerkt maar meer hoef ik gewoon echt niet:{
|
Citaat:
|
*propt zak chips naar binnen*
volgens mij ben k weer de oude:7 |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.