Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Telefoonsex (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=31867)

Liekjuh 1 June 2003 20:49

Telefoonsex

hey!

ik wil graag even jullie meningen weten.
ik heb het regelmatig, maar ik vind het eink best wel zielig, zo van ja ik kan niemand krijgen dus dan doe ik het maar door de foon...marja...het gebeurt gewoon. het is altijd wel met dezelfde persoon, mijn beste vriend die aan de andere kant van nederland woont --> hij studeerd daar. dan zijn we gewoon alle 2 geil en dan ja...nouja...wat vinden jullie ervan en hebben jullie het ook wel eens gedaan?

TheGroovMaster 1 June 2003 20:58

ik heb idd es iets van sort off gedaan. Maar dat was geen actie van despred zijn gewoon. We belden al veel en we hadden het veel over sex, en van het 1 kwam het andere.

IK vind dat het pas zielig word als je die sexlijnen gaat bellen. Het toppunt van nederigheid is dat. Maar met een vriend? y not als jullie er alle 2 plezier mee hebben.

Stapper 1 June 2003 21:03

een kennis van mij heeft het gedaan
ze kreeg der goed betaald voor om geile dingen te zeggen terwijl zij lekker voor de tv iets zat te kijken, of het huishouden aan het doen was :)

Plankje 1 June 2003 21:05

Citaat:

Originally posted by Stapper
ze kreeg der goed betaald voor om geile dingen te zeggen terwijl zij lekker voor de tv iets zat te kijken, of het huishouden aan het doen was :)

wreed

TheGroovMaster 1 June 2003 21:16

Citaat:

das van de draad maja. Tis idd wel een lucratieve zaak

Ikke007 2 June 2003 07:59

Ik vindt dat vette onzin, maar als je het wilt doen dan ben ik de laatste die je tegenhoudt. Je kunt dan idd bijv. gewoon 8er de computer of 8er het strijkijzer staan. Je moet elkaar dan zeker vertrouwen!:yes:

psychobunny 2 June 2003 20:59

Citaat:

telefoonsex zou ik niet willen,voor mezelf dan,maar zoiets zou ik eigenlijk niet zooo erg vinden,het verdient goed terwijl je eigenlijk nix doet 8-)

Liekjuh 2 June 2003 21:14

Citaat:

Originally posted by psychobunny

telefoonsex zou ik niet willen,voor mezelf dan,maar zoiets zou ik eigenlijk niet zooo erg vinden,het verdient goed terwijl je eigenlijk nix doet 8-)

ff voor de duidelijkheid, ik doe het niet voor geld he! :x

BWM 2 June 2003 21:24

Citaat:

Originally posted by Liekjuh

ook knap stom...

Als je met zoiets bezig bent kun je toch net zo goed een beetje geld d'rvoor krijgen??

Stapper 2 June 2003 21:39

Citaat:

zeker alleen voor de lol
en als het met je vriend is dan valt het wel goed te praten
het is beter dan vreemd gaan

GregoorvanDijk 3 June 2003 12:26

Nee, dat heb ik nog nooit gedaan :) Van zoiets zou ik denk ik nie opgewonden kunnen raken :o

Dobbo 3 June 2003 12:29

tja ach als je toch nix beters te doen hebt

TallDude 3 June 2003 13:04

Ik vind het wel een grappig idee... van die lekker mollige 40-ers die staan te strijken en kopjes thee aan het drinken zijn:
Hallo, ik ben Natalie... Ik ben 21 jaar en heb grote ronde borsten..
Wil jij eens lekker mijn ruggetje komen wassen... Ik ben nu lekker aan de champagne... kom jij ook...? langs...

Stapper 3 June 2003 14:17

Citaat:

Originally posted by TallDude
Hallo, ik ben Natalie... Ik ben 21 jaar en heb grote ronde borsten..
Wil jij eens lekker mijn ruggetje komen wassen... Ik ben nu lekker aan de champagne... kom jij ook...? langs...

meneer heeft ervaring :)
maarja, ik zou der nooit zelf aan beginnen, kost je alleen maar geld

lieve colafles 3 June 2003 18:17

ik wil dat werk serieus een keer gedaan hebben.. maar het mag niet van mijn ouders :d het is toch lol lijkt me.. ziekheid van hier tot tokio

Jennifer1203 3 June 2003 18:44

Re: Telefoonsex

Citaat:

hey!

ik wil graag even jullie meningen weten.
ik heb het regelmatig, maar ik vind het eink best wel zielig, zo van ja ik kan niemand krijgen dus dan doe ik het maar door de foon...marja...het gebeurt gewoon. het is altijd wel met dezelfde persoon, mijn beste vriend die aan de andere kant van nederland woont --> hij studeerd daar. dan zijn we gewoon alle 2 geil en dan ja...nouja...wat vinden jullie ervan en hebben jullie het ook wel eens gedaan?

een goede vriend lijkt me beter dan een onbekende:yes:

psychobunny 4 June 2003 12:59

Citaat:

neej,maar dan nog,heb er toch niets op tegen hoor :)

0Vera 5 June 2003 20:18

Citaat:

Originally posted by lieve colafles
ik wil dat werk serieus een keer gedaan hebben.. maar het mag niet van mijn ouders :d het is toch lol lijkt me.. ziekheid van hier tot tokio
:yes: ja joh :D en et verdient goed :9

Headliner 6 June 2003 06:52

hoe kun je daar dan betaald voor krijgen? (stomme vraag, ik weet het:$ )

FanOfFaith 6 June 2003 09:55

Ik zou eerlijk niet weten waar je daar nou van opgewonden kan raken....:?

dext0r 6 June 2003 10:46

Citaat:

Originally posted by Headliner
hoe kun je daar dan betaald voor krijgen? (stomme vraag, ik weet het:$ )
bel 0906-INFORMATIE

:+ 8)

Wendovic 8 June 2003 15:08

Citaat:

Originally posted by FanOfFaith
Ik zou eerlijk niet weten waar je daar nou van opgewonden kan raken....:?
Idd en tis nog zonde van je beltegoed ook:p

0Vera 9 June 2003 00:36

Citaat:

Originally posted by Wendovic
Idd en tis nog zonde van je beltegoed ook:p
ervaring? ;) :+

dat soort nummers bel je toch met je vaste foon? en bovendien, wij vrouwen bellen dat soort nummers sowieso niet, tenzij je graag van zo'n nagelvijlende dikke del met een zwoele stem te horen wil krijgen hoe ze jou gaat pijpen ofzo :? :{

ja heb weles wat gehoord daarover, zat er zelf ooit eens echt serieus over na te denken toen ik echt in geldnood zat. Je verkoopt jezelf tenslotte toch niet :) alleen wat die mannetjes dr aan vinden boeit toch niet :D

Wendovic 9 June 2003 11:23

Citaat:

Originally posted by 0Vera
ervaring? ;) :+

dat soort nummers bel je toch met je vaste foon? en bovendien, wij vrouwen bellen dat soort nummers sowieso niet, tenzij je graag van zo'n nagelvijlende dikke del met een zwoele stem te horen wil krijgen hoe ze jou gaat pijpen ofzo :? :{

ja heb weles wat gehoord daarover, zat er zelf ooit eens echt serieus over na te denken toen ik echt in geldnood zat. Je verkoopt jezelf tenslotte toch niet :) alleen wat die mannetjes dr aan vinden boeit toch niet :D

Nee geen ervaring. Maare vrouwen kenne ook belle hoor er zijn ook van die mannen die je ken belle zet na 11en maar is v8 of veronica aan dan zie je genoeg van dat soort reclames:p :+

Wendovic 9 June 2003 11:34

Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar oooohhh lekker bellen met elkaar....:+

inVision 9 June 2003 12:05

0906 0 sex sex sex ! :x

0Vera 11 June 2003 12:13

Citaat:

Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar oooohhh lekker bellen met elkaar....:+
:respect: :d

Citaat:

Nee geen ervaring. Maare vrouwen kenne ook belle hoor er zijn ook van die mannen die je ken belle zet na 11en maar is v8 of veronica aan dan zie je genoeg van dat soort reclames:p :+
*jeej* :{ mannen bellen

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:48.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.