![]() |
Telefoonsex
hey!
ik wil graag even jullie meningen weten. ik heb het regelmatig, maar ik vind het eink best wel zielig, zo van ja ik kan niemand krijgen dus dan doe ik het maar door de foon...marja...het gebeurt gewoon. het is altijd wel met dezelfde persoon, mijn beste vriend die aan de andere kant van nederland woont --> hij studeerd daar. dan zijn we gewoon alle 2 geil en dan ja...nouja...wat vinden jullie ervan en hebben jullie het ook wel eens gedaan? |
ik heb idd es iets van sort off gedaan. Maar dat was geen actie van despred zijn gewoon. We belden al veel en we hadden het veel over sex, en van het 1 kwam het andere.
IK vind dat het pas zielig word als je die sexlijnen gaat bellen. Het toppunt van nederigheid is dat. Maar met een vriend? y not als jullie er alle 2 plezier mee hebben. |
een kennis van mij heeft het gedaan
ze kreeg der goed betaald voor om geile dingen te zeggen terwijl zij lekker voor de tv iets zat te kijken, of het huishouden aan het doen was :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vindt dat vette onzin, maar als je het wilt doen dan ben ik de laatste die je tegenhoudt. Je kunt dan idd bijv. gewoon 8er de computer of 8er het strijkijzer staan. Je moet elkaar dan zeker vertrouwen!:yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je met zoiets bezig bent kun je toch net zo goed een beetje geld d'rvoor krijgen?? |
Citaat:
en als het met je vriend is dan valt het wel goed te praten het is beter dan vreemd gaan |
Nee, dat heb ik nog nooit gedaan :) Van zoiets zou ik denk ik nie opgewonden kunnen raken :o
|
tja ach als je toch nix beters te doen hebt
|
Ik vind het wel een grappig idee... van die lekker mollige 40-ers die staan te strijken en kopjes thee aan het drinken zijn:
Hallo, ik ben Natalie... Ik ben 21 jaar en heb grote ronde borsten.. Wil jij eens lekker mijn ruggetje komen wassen... Ik ben nu lekker aan de champagne... kom jij ook...? langs... |
Citaat:
maarja, ik zou der nooit zelf aan beginnen, kost je alleen maar geld |
ik wil dat werk serieus een keer gedaan hebben.. maar het mag niet van mijn ouders :d het is toch lol lijkt me.. ziekheid van hier tot tokio
|
Re: Telefoonsex
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe kun je daar dan betaald voor krijgen? (stomme vraag, ik weet het:$ )
|
Ik zou eerlijk niet weten waar je daar nou van opgewonden kan raken....:?
|
Citaat:
:+ 8) |
Citaat:
|
Citaat:
dat soort nummers bel je toch met je vaste foon? en bovendien, wij vrouwen bellen dat soort nummers sowieso niet, tenzij je graag van zo'n nagelvijlende dikke del met een zwoele stem te horen wil krijgen hoe ze jou gaat pijpen ofzo :? :{ ja heb weles wat gehoord daarover, zat er zelf ooit eens echt serieus over na te denken toen ik echt in geldnood zat. Je verkoopt jezelf tenslotte toch niet :) alleen wat die mannetjes dr aan vinden boeit toch niet :D |
Citaat:
|
Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar oooohhh lekker bellen met elkaar....:+
|
0906 0 sex sex sex ! :x
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.