Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Waarom moeten de mannen altijd de eerste stap zetten? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=31883)

Check_This 2 June 2003 11:26

Waarom moeten de mannen altijd de eerste stap zetten?

Heel vaak moeten de mannen de eerste stap zetten :yes: Je kent het wel als jongen, je ziet een leuk meisje ze kijkt jou kant op en ze kijkt snel weg en begint te giegelen en kijkt snel nog een keer om te kijken of jij nog steeds kijkt :rolleyes: Blijkbaar vind ze je leuk, waarom stapt ze dan niet gewoon op ons mannen af? Zijn we zo erg(ok kan me het in sommige gevallen wel voortsellen)?
Het is namelijk vind ik best leuk als een zij de eerste stap zet! Niet dan? Wat vinden jullie???
De emancipatie mag op dat gebied wel beter ontwikkeld worden :x

Nightwolf 2 June 2003 11:35

ik ken een paar meiden die bij mij de eerste stap hadden gezet

BWM 2 June 2003 11:48

Nightwolf, een computer telt niet...

---

Pakspul 2 June 2003 12:31

Citaat:

Originally posted by BWM

---

hehe ik moest ook al lachen :d :d :d :d

Nightwolf 2 June 2003 15:30

Citaat:

Originally posted by BWM

---

nee BWM t was IRL :rolleyes:

PFP 2 June 2003 15:47

Citaat:

Originally posted by Nightwolf

nee BWM t was IRL :rolleyes:

IRL? is dat een chat programma?

FiZz 2 June 2003 15:52

Wat ik nu ga zeggen ga zelfs ik raar vinden:

We hoeven hem natuurlijk niet constant op zijn leefwijze, die zo op ons overkomt, te wijzen

Nightwolf 2 June 2003 16:50

dank u :thumbsup:

maar blijven we nog wel ontopic?

WishfulDreaming 2 June 2003 16:53

Ach, als een jongen naar een meisje komt, krijgt het meisje misschien het gevoel dat ze bijzonder is ofzo :) En dan gaat de volledige aandacht naar haar ;)
Als een meisje naar een jongen komt, is dat nie zo bijzonder meer voor 't meisje :)
Dus, stiekem profiteren wij er gewoon, en vinden wij het leuk om aandacht te krijgen :yes: :d

Liekjuh 2 June 2003 17:55

weetje wat is...een jonge die stapt alleen maar op een meisje als hij echt 100% zeker weet dat het meisje hem ook wel leuk vind. het meisje zoekt vaak eerst oogcontact en dan pas komt de jongen aan bod.
maar mij zie je net zo vaak op een jongen afstappen als andersom hoor...lang niet alle meisjes zijn zo!!

WishfulDreaming 2 June 2003 18:06

Citaat:

Originally posted by Liekjuh
weetje wat is...een jonge die stapt alleen maar op een meisje als hij echt 100% zeker weet dat het meisje hem ook wel leuk vind. het meisje zoekt vaak eerst oogcontact en dan pas komt de jongen aan bod.
maar mij zie je net zo vaak op een jongen afstappen als andersom hoor...lang niet alle meisjes zijn zo!!

Of anderen hebben daar het lef nie voor :$

Stapper 2 June 2003 18:07

het is netzoals wat saartje zegt, een vrouw wil bijzonder gevonden geworden worden en dat is alleen maar zo als een jongen de eerste stap zet
meisjes houden ook van flirten en mannen gek maken, dat vinden ze gewoon een spel

maar als een vrouw echt verlieft is, dan zetten ze ook wel eens de eerste stap, maar dat heb je niet echt vaak

anemic 2 June 2003 18:19

vrouwen zijn mietjes :rolleyes:

Karliene 2 June 2003 18:38

Re: Waarom moeten de mannen altijd de eerste stap zetten?

Citaat:

Originally posted by Check_This
Je kent het wel als jongen, je ziet een leuk meisje ze kijkt jou kant op en ze kijkt snel weg en begint te giegelen en kijkt snel nog een keer om te kijken of jij nog steeds kijkt :rolleyes:
*grinnik* http://www.click-smilie.de/sammlung/...smiley-039.gif

Tja, ach, de ene keer ga ik naar iemand toe, de andere keer komt iemand naar mij toe..Het hangt gewoon van het moment af..

biffyclyro 2 June 2003 19:07

bij mij gaat het meestal tegelijk :? :+

L_angeldc 2 June 2003 19:27

Citaat:

Originally posted by anemic
vrouwen zijn mietjes :rolleyes:
alsof jongens meteen erop af stappen.. die wachtenook totdat ze iets meer zekerheid hebben.. of anders helemaal niet

Liekjuh 2 June 2003 20:06

Citaat:

Originally posted by L_angeldc

alsof jongens meteen erop af stappen.. die wachtenook totdat ze iets meer zekerheid hebben.. of anders helemaal niet

ben ik het helemaal mee eens

EternalShadow 2 June 2003 20:15

Citaat:

:rolleyes: guilty as charged.... 8|

dext0r 2 June 2003 20:53

Citaat:

Originally posted by FiZz
Wat ik nu ga zeggen ga zelfs ik raar vinden:
We hoeven hem natuurlijk niet constant op zijn leefwijze, die zo op ons overkomt, te wijzen

dat jij dit zegt is omdat je t een en ander goed te maken hebt :+

GregoorvanDijk 3 June 2003 13:28

Ik heb meestal t lef niet, ben toch te bang afgewezen te worden :no: Maar als ik wat gedronken heb durf ik meestal wel :$:) Vindt t vrij zwak inderdaad, dat de meesten gewoon wachten tot de jongen de eerste stap zet..

anemic 3 June 2003 13:45

Citaat:

daarom stonden die oogjes er ook schat:P

FiZz 3 June 2003 19:10

Citaat:

Originally posted by dext0r

dat jij dit zegt is omdat je t een en ander goed te maken hebt :+

Ik heb helemaal niks goed te maken jij aap!

En er zit nog wel een verborgen boodschap in ;)

L_angeldc 4 June 2003 16:00

Citaat:

Originally posted by anemic

daarom stonden die oogjes er ook schat:P

:rolleyes: <- is toch meestal negatief...of ligt dat aan mij :P?

chica 4 June 2003 16:22

Citaat:

:rolleyes: <- is toch meestal negatief...of ligt dat aan mij :P?

nou rolleyes, rollende ogen zo van duuh ofzo zie ik t altijd?:?
sarcastisch
trouwens t weer hier is echt ff kut, dat moest even:)

Nightwolf 4 June 2003 17:50

wtf heeft t weer met dit topic te maken?

SpiNe 4 June 2003 17:53

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
wtf heeft t weer met dit topic te maken?
het regent perfect om eens mijn tijgerstring te showen:d

0Vera 4 June 2003 22:24

Citaat:

Originally posted by SpiNe
het regent perfect om eens mijn tijgerstring te showen:d
:d

ontopic: ik neem vaak het initiatief, behalve als ik ECHT straalverliefd ben, en dat ben ik 2x in mn leven geweest dus :p
als ik echt verliefd ben durf ik ni, en anders durf ik een hoop :)

tis ook leuk om aandacht te krijgen maar dan moet t niet zo'n lozer zijn die me met een afgezaagde openingszin aanspreekt en dan eigenlijk van mij verwacht dat ik de rest van het gesprek gaande hou, nou nee dus :O

eN-Jee 6 June 2003 18:57

Citaat:

Originally posted by bartje518
Maar als ik wat gedronken heb durf ik meestal wel :$:)
dat ken ik :p wanneer ik wat alcohol in mn bloed heb kan ik allez.... net een wonder middeltje :p hehe

Check_This 8 June 2003 22:33

Na ieder glas alcohol, ziet iedereen er een beetje leuker en mooier uit! :7 En je wordt zelf ook wat losser. Nou wil ik er niet mee zeggen dat je altijd alcohol nodig hebt! Maar is soms toch wel handig om je ff over de drempel heen te helpen! :yes: Misschien komt het omdat mannen meer drinken en dan :] worden en vrouwen ('verstandiger' blijven) minder drinken dus O-) blijven en de man het werk laten doen. Zou een mogelijke verklaring kunnen zijn. :x

0Vera 9 June 2003 00:54

beetje alcohol om losser te zijn is prima, veel alcohol doet iemand weer afknappen :+

tenzij je em al hebt natuurlijk en hem net zo dronken voert, dan boeit t weer nie :Y)

Check_This 9 June 2003 20:51

Citaat:

Originally posted by 0Vera
tenzij je em al hebt natuurlijk en hem net zo dronken voert, dan boeit t weer nie :Y)
:] uitkijken dus als jij met de fles gaat lopen zwaaien en opeens heel gul bent met alcohol!

Pakspul 10 June 2003 09:03

:no: alcohol nodig hebben om los te komen.....

Underworld 11 June 2003 11:49

tja, alcohol heeft vele voordelen, na 4 biertjes, gaat het pas goed met me, en durf ik veel meer.

zMe 14 June 2003 12:51

Ik wacht altijd tot de jongen op me af komt :$ :$ :$ Egt dom

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:02.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.