![]() |
ineens
trekt hier een dikke laag bewolking over enkhuizen en omstreken.... grmbl,
OK, ik vind het ietsje te warm, maar om het nou gelijk helemaal te gaan zitten te verpesten... bleh |
tis nu wel witjes jah
|
Pest de wolken weer weg!!
|
Het wordt hier ook steeds donkerder vond et wel lkkr dat zonnetje mjah...
|
hier zie k steeds meer blauwe lucht:7
|
voor 700.000 kun je een paar russische bommenwerpers de wolken laten wegdrijven :+
|
boeiend, heeft enkhuizen omstreken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
en nu regent het :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zeg wel wanneer het op begint te klaren dan :+
|
hier is het ook wel bewolkt, maar nog steeds bloedheet:z
de mussen vallen van de daken |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou...net was t bewolkt en vielen er iets van 6 druppels regen, toen werd t weer ff zonnig tussen de bewolking door, en nu is t weer helemaal bewolkt en komt t zonnetje er af en toe een beetje 'waterig' doorheen
wrom heb ik nou zo'n idee dat we niets of betrekkelijk weinig van die heftige onweersbuiten die t KNMI heeft voorspeld zullen gaan merken?! :{ :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en toen was er hier voor een minuutje (ook een ruwe schatting Jen ;) :* ) een buitje, maar nog steeds geen onweer :no: :'( :+
|
damnit als het vanavond maar droog blijft. k moet karten:z
|
ik hoorde net een knal, onweer jah... maar geen filts en geen regen, nog steeds geen donkere wolken, wel een koeler briesje, kan me tshirt weer zo aan doen
|
nu waren er hier wel een paar donders, maar ook geen regen, maja...dikke kans dat dit de stilte voor de storm is
|
ach ja, waarom ook niet, heb ik es 1,5 dag vrij en heb ik met het vreselijk warme weer 60 uur staan werken, moet het weer gaan regenen!!!!!
|
ik vind die wolkjes ook maar niks, dan geeft mijn bijna-lichtgevende sjurtje minder bijna-licht
|
Hmm hier in Limburg schijnt het zonnetje nog hoor8-)
*hoopt niet dat ze met onweer moet paardrijden ====>> Schrikken de beesjes nogal van* |
Citaat:
kon in de auto nauwelijks meer iets zien8{ |
hier druppelt het ook ietsjes
|
Hey onweeraanbidders tyf eff op en ga de zonnendans doen ofzo :z
Wil het droog hebben vanavond :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als dat komt.. kan ik weer rustig slaapje doen.. :z :z
eindelijk rust dan.. |
Citaat:
@ BoP *Grmbl* Niet lief :( |
*gaat ook regendans doen*
kartbaan is toch binnen8) |
Citaat:
Word toch al een kat genoemd... :) |
ik ga zo'n maf idee uit rusland overnemen..
een sulfaatmengel boven de wolken uitstrooien.. om het eerder te laten regenen :p dus Amsterdam blijft droog :p |
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.