![]() |
Ambras* in de klas...
... het blijft iedere keer lachen :p
We hebben zelf onze klas opgesplitst... :p *ik kies natuurlijk altijd de goede kant ;) :d* * Ambras = ruzie, voor de nederlanders onder ons ;) :p |
ambras :?
|
nederlands graag
|
RU-ZIE
:] |
lucky you :)
ik kies namelijk altijd de kant voor mij en dan ben ik altijd alleen, weet niet of dat de goede kant is..... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar maar maar, nu nie meer... Nu kies ik de kant die mijn standpunt verdedigd... ... In dit geval is het ~ Haren kammen in de klas is idioot ~ Nagels lakken is nóg idioter ~ Zeggen dat je vriendje van hogere stand is omdat ie op meisjes met platte borsten valt is achterlijk ~ Zeggen dat de kleren van een klasgenootje nep zijn, omdat je jaloers bent, is ook idioot |
rare mensen, die belgen :p
|
again boel? :p
tsjee,wa steekte gij daar toch uit me die mensen :p en is uwe kant ni altijd de goeie kant? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een natuurlijke haat tegen belgen....aber meestal zien ze er wel goed uit, en als je ze kent is het ok wel okey volk :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zegt een inval-Belg |
24 juni.. de dag dat ik naar een Belgische school moet voor een gesprek :o *nu al zenuwachtig*8)
|
Citaat:
Vroeger koos ik ook altijd die kant ;) Maar maar maar, nu nie meer... Nu kies ik de kant die mijn standpunt verdedigd... ... In dit geval is het ~ Haren kammen in de klas is idioot protest actie: sluip 's nachts de kamer binnen van de boosdoenerettes en scheer ze kaal! ~ Nagels lakken is nóg idioter Antinagelbijt troep in die potjes gooien :D:D:D ~ Zeggen dat je vriendje van hogere stand is omdat ie op meisjes met platte borsten valt is achterlijk Potje surfboardwax geven ~ Zeggen dat de kleren van een klasgenootje nep zijn, omdat je jaloers bent, is ook idioot Allemaal een shirt kopen met "I'm with stupid" en naast iemand van de oppositie gaan zitten |
Citaat:
|
Ambras is oorlog... (naja, op kleine schaal)
|
Citaat:
en ze vallen best wel mee hoor,alleen zijn de meeste erg streng :p buiten de mijne,daar mag je alles 8-) |
Citaat:
ook al ben ik dan misschien al van de midderlbare school af en wil ik niet meer echt een school bezoeken.. ik kom daar ook heen! :p |
Hmm ik heb niet echt ruzie in de klas maar die meiden in me klas weten wel dat ik hun kleding AFSCHUWELIJK vin (type breezahslet)
Ik heb echt een godsgruwelijk grote hekel aan kraagjes omhoog en dergelijke|:( |
Citaat:
|
Citaat:
zelfs voor op de brandknop te drukken krijg je maximum strafstudie :| |
kraagjes omhoog?
was daar erg an dan? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.