Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   het begin (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=31915)

dext0r 2 June 2003 21:51

het begin

het grondvest is gelegd,
hopelijk kan dit sub forum onderdeel worden voor een vastforum ipv een tijdelijk onderdeel:

meningen hierover?

ik zelf heb al een tijdje gehoopt op dit forum, en nu het er eindelijk is ben ik benieuwd of het zijn vruchten afwerpt.

sorry voor de in principe offtopic content van deze post,...maar er moet ergens een begin gelegd worden :+

Irene!!!! 2 June 2003 21:59

Re: het begin

Citaat:

Originally posted by dext0r
het grondvest is gelegd,
hopelijk kan dit sub forum onderdeel worden voor een vastforum ipv een tijdelijk onderdeel:

meningen hierover?

ik zelf heb al een tijdje gehoopt op dit forum, en nu het er eindelijk is ben ik benieuwd of het zijn vruchten afwerpt.

sorry voor de in principe offtopic content van deze post,...maar er moet ergens een begin gelegd worden :+
sorry kon t niet laten :+:D

Ik hoop ook wel dat dit een succes wordt, ik vind het ook wel interressant namelijk :thumbsup:

dext0r 2 June 2003 22:24

Re: Re: het begin

Citaat:

Originally posted by Irene!!!!

sorry kon t niet laten :+:D

ik snap het niet... misschien dat ik 'haar vruchten' had moeten zeggen... maar waar doel je nou op met vruchten ? :P t is een gezegde..... ;)

Irene!!!! 2 June 2003 23:52

Re: Re: Re: het begin

Citaat:

ik snap het niet... misschien dat ik 'haar vruchten' had moeten zeggen... maar waar doel je nou op met vruchten ? :P t is een gezegde..... ;)

vruchten in t gezondheids forum :D sorry ik denk dat het een irene-is-de-enige-die-het-snapt-grapje is:$

Nightwolf 2 June 2003 23:57

ik denk t ook ja :{

maar dex, tis gewoon standaard dat dit soort fora eerst tijdelijk zijn en dan eventueel vast :? of bedoel je iets anders? :?

xLesjuhx 3 June 2003 08:12

Ik vind het ook een erg goed onderwerp..Misschien ook omdat ik zelf nogal gezondheidsproblemen heb...:D

dext0r 3 June 2003 09:07

Citaat:

Originally posted by Nightwolf

maar dex, tis gewoon standaard dat dit soort fora eerst tijdelijk zijn en dan eventueel vast :? of bedoel je iets anders? :?

neej hoor, laat maar :+

L_angeldc 3 June 2003 16:19

ik vind het een leuk onderwerp dus dit mag wel een vast forum worden :thumbsup:

eneri 3 June 2003 16:32

ik ben er ook wel voor dat dit blijft :)

Nightwolf 3 June 2003 17:02

Citaat:

neej hoor, laat maar :+

zou ik ook vlug zeggen :+

Babysmurfie 3 June 2003 18:54

Re: Re: Re: Re: het begin

Citaat:

Originally posted by Irene!!!!

vruchten in t gezondheids forum :D sorry ik denk dat het een irene-is-de-enige-die-het-snapt-grapje is:$

Ik snap je grapje:D

biffyclyro 3 June 2003 18:55

ik vind het ook een tof onderdeel, hoop dat er ook een beetje veel topics+reacties komen :)

A-Man 4 June 2003 00:39

Re: het begin

Citaat:

het grondvest is gelegd,

meningen hierover?

Geen gek idee,
(had er allang moeten zijn :yes: :p )

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:57.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.