![]() |
Welke kleding draag jij vandaag?
Nou, laat ik dan maar de 1e zijn die dit topic opent op dit nieuwe forumonderdeel..:Y)
Wat heb jij aan vandaag? :) :d |
tijgetje sokken, zwarte adidas superstars
lange spijkerbroek, ietwat gebleekt voorop. blauw umbro polo... en dat omdat ik moest werken vanavond... anders had ik nog wel in me kortebroek hier gezeten :) edit: oja,...foto gevonden kheb nu alleen geen rood haar ;P http://home.quicknet.nl/mw/prive/bei...jn_kotsend.jpg |
Smakelijke foto Dex http://www.click-smilie.de/sammlung/...smiley-039.gif :)
Oh ja, wat ik aan heb: witte tommy blouse roze shirt zonder mouwen sutherland zwarte broek WE (met inmiddels een gat aan de zijkant :{ :d ben blijven haken aan een hek *) |:( ) rode sokken V&D |
licht grijs t-shirt met een of andere vage bedrukking, adidas korte broek en zwarte boxer:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
een zwarte broek (toen strax nog een zwarte rok, omdat ik voor school een rok aan moest) en:
|
Citaat:
ik heb me groene bikini aan, wit hempje, groen open blousje, mint groene broek. zwarte sokken, en me zwarte laarsjes |
paars strak forecast tshirt met v hals
grijze brunotti broek 3 kwart |
tijgetje sokken + superstars wederom,
andere boxer ;) adidas blauwpaarsachtig shirt zwarte Blend 3/4 broek. |
blauw dieselshirtje
vaalzwarte repay spijkerbroek grijze calvinkleinboxer witte adidasschoentjes, geen flauw idee welk type:) en nee... ben helemaal niet zo erg merkbewust als dit lijkt eigenlijk:{ |
een wit shirt zonder mouwen met iets van love, rock, ever en peacteken erop ofzo, ja heb hem bestudeerd:+ rooie trainingsbroek met witte strepen aan de zijkant, uit engeland:p ze hebben hem hier ook maar goed;) met foxy erop en dan ondergoed en sokken en nu geen schoenen:)
|
-blauw/gele protest broek die ik met elastiek tot soort van 3kwartbroek kan maken
-bruin vans t-shirt met een vale wit/blauwe print -sandalen ja ik zie eruit als een duitser |
- motorhead shirt
- vage zwarte broek - geen schoenen 8-) |
Sandalen
witte jeans (wit... vaag man... eerste niet zwarte broek die echt van mij is) sleeveles surfshirtjes... hunt. head |
voetbal broekje van m'n oude club fc omniworld :z
|
zwart t-shirtje met v-hals
nogal kleurige 3kwart rok sandalen |
Lichtblauwe spijkerbroek....... en n zwart topje
|
Citaat:
|
Spijkerbroek, faal aan de voorkant van forecast
Geel Replay t-shirt Zwarte boxer Rooie puma's ,van die lage formule1 schoenen witte sokken Nice picture dext0r :thumbsup: :kots: |
rood/orange/rose achtig:? replay shirtje zonder mouwen, en replay spijkerbroek, zwart ondergoed en zwarte halve sokjes:)
|
Ik heb een rooie overzeas broek aan, met een witte string en zwarte schoenen, en daarop een zwart shirtje met een tribal+roos zoiets
|
zwarte rok, netpanty, rooie converse schoenen, roze sokjes, wit ondergoed, wit sjurtje met bloemetjes, daarover radio 4 sjurt
|
grijze etnies met gele E
zwarte enkelsokjes groene baggy broek met allemaal vakjes en ritsjes enzo groen legerachtig topje met felgele letters en oranje randje pasteloranjeachtig ondergoed (:$:p ) en een zwarte haarstiek |
uh nou jah hier kom ikke
rood ondergoed(ben der eigenlijk niet meer zo blij mee als toen ik 't kocht) zwarte lage sokjes me adidas schoenen van die witte met blauwe strepen(vooral niet uitdoen) een zwarte 3/4 broek van karen kevin een groen/zwart achtig t-shirt mijn horloge(zonder dat ding ben 'k naakt) mijn flowerpower ring ;) i know i know dat ding komt uit de oertijd, en mijn flowerpower hangertje nog z'n echt ''orginele'' van vroeger uit die tijd. verder me bril anders zie ik niks, moeten jullie ook mijn mascara en de rest weten of moek dat ook neer planten? dit ben ik dus kwa kleren :rolleyes: |
Citaat:
|
Lichtblauwe tommy Hilfiger broek met witte strepen...donkerblauw esprit shirtje erop plus het nodige ondergoed
|
vandaag heb ik een rode broek aan en een blau/wit/rood t-shirtje met een 3-d van van het zelfde textuur links onder me schouders.. ow en mn tijger pantoffels :D
|
dat truitje op de foto was vet mooi Ireentje!! :D :thumbsup:
ik heb een spijkerjassie aan, met daaronder een blauwwit gestreept truitje a la schooluniform, wit kraagje, heel cute :) daaronder een zwarte dunne broek en daaronder witte sandalen. Ja ik weet t, rare combi maar ik heb gewerkt vandaag en daar heb ik geen gewone kleren aan en ik moest na mn douche naar de bloedbank dus heb ff wat uit de kast gerukt :p |
Citaat:
Heb je die bij de Tommy-shop gekocht?! :) |
groen shirtje, beige grote mannenbroek, koston sk8schoenen :)
oja en armbandjes ofcorz en surfkettingkje :d |
Citaat:
|
donkerblauwe levi,zwarte pull,zwarte marilyn mansont-shirt,zwarte kousen met witte bolletjes op,timberlands,uurwerk,zwarte string,bordeau bh
|
rood kuyichi shirt
vaalblauwe bigstar spijkerbroek blauwwitte puma's zwarte CKboxer jeej:wave: |
3/4 broek
boxer en me lacoste schoenen, verder atm niets.. ik zweet me de pleuris ;p |
3/4 broek, lichtbruine kleur
Juventus shirtje met Davids nr 26 achterop :7 |
eum ik draag een bh, een onderbroek een rood iets van spagettibandtopje maardanlang.. plus een oude broek van mijn moeder
|
Citaat:
|
Ik draag een beige kleurige, beetje wijd vallende broek van Esprit met een simpel strak zwart hempje
|
-donker blauwe (lange broek komt door werk)
-zwarte "born to be wild" boxer -wit t-shirt -horloge -paar zweet druppels -adidas deo |
Citaat:
Vandaag heb ik een grijs united color of benneton shirt aan.. En een zwarte esprit broek.. Lekker zomers he..O-) |
Citaat:
|
Citaat:
Nu heb ik een roze korte broek aan, met een donkerrood polotje erop, heb getennist zonet. |
ik heb vandaag een lichtblauwe broek aan, roze sokken, wit ondergoed, rode converse-schoenen, zwart-grijs-witte stropdas met zo'n blousje blauw-grijs-zwart-wit. :p
|
Citaat:
|
Ikke heb donkerblauwe broek van cars, zwarte sokken, zwarte nikes, wit shirt van lonsdale.. da wast :) Oh ja, wit boxershort O-)
|
3-kwart donkerblauwe overzeas broek
Roze kinder-sokken met bloemetjes, olifantjes en nog meer crap rode nep all-stars zwarte boxer zwarte bh roze shirtje met turkoois biesjes en print van che roze haarelastiekje zwart zweetbandje houten kralenketing |
witte blend driekwartsbroek
rood met witte puma sparco's zwarte fundamentals:? boxer donkerblauw g-star shirt |
g-star spijker broek, zwart spaghettiband hempje en daaroverheen een zwarte replay blouse.
|
momenteel
alleen diesel spijkerbroek |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.