Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Vakantie (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=142)
-   -   Wat vergeet jij elke keer maar weer als je op vakantie gaat? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=31925)

Karliene 2 June 2003 23:11

Wat vergeet jij elke keer maar weer als je op vakantie gaat?

Ik vergeet regelmatig mijn tandenborstel |:(..
Het is ook zo'n gesjouw he dat ding..Lader, houder, borstel zelf...

Jij? :)

The6thgate 2 June 2003 23:12

ehm das een goeie vraag....:?
bij mij blijft het vaak beperkt tot een cd die ik had willen meenemen ofzo. ik controleer dan ook 4 keer of ik alles heb, maar goed:+

0Vera 2 June 2003 23:15

ik heb een prachtige checklist, met de meest mogelijk logische en onlogische dingen erop, die hebben we in de loop der jaren opgesteld en daar kwamen steeds meer dingetjes bij, ideaal :Y)

deze keer op kamp miste ik mn discman die ik toch had willen meenemen maar me bedacht, en mn make-upremover. Die laatste was vrij kut eigenlijk :{

ik vergeet op zich vrij weinig maar mn borstel was ik laatst een keer vergeten, samen met mn nachtpon :z

Nightwolf 2 June 2003 23:20

ik vergeet altijd wel wat , of ik nou op vakantie ga of bij iemand een nacht blijf slapen :+ maar kzou alijd eerst net als 0Vera een lijst moeten maken, veel handiger :yes:

dext0r 2 June 2003 23:20

sommigen vergeten een reisverzekering af te sluiten....

dom...!! enkeltje ambulance nederland kost een eurotje of euh.....laten we zeggen....1600? :)

Irene!!!! 2 June 2003 23:55

Ik heb nooit een standard iets maar dingen die ik wel es vergeten ben zijn een borstel, tandenborstel (toen kreeg ik van de hotel eigenaar een tandenborstel :D :$), en een pyama. Maar dingen die ik echt vaak achterlaat zijn toilet spullen zoals shampoo, creme en bodywash :) Vorige keer alles bij mn oma laten liggen, k kreeg t pas een maand later van me vader terug :D

BlueWolf 2 June 2003 23:59

Ik loop dan altijd met een baard rond .. zegt genoeg :p

Irene!!!! 3 June 2003 00:17

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
Ik loop dan altijd met een baard rond .. zegt genoeg :p
nee vertel? :? ;)

Dat vergeet mijn broer ook vaak trouwens :{ Niet dat hij het thuis doet maarja :D

RandyJC 3 June 2003 02:29

me cd's die ik gebrand heb voor de vakantie :P

LoeLoe 3 June 2003 09:12

Ik vergeet altijd me bladmuziek en vorig jaar was ik me bikini vergeten in te pakken:$

anemic 3 June 2003 09:16

Citaat:

Originally posted by dext0r
sommigen vergeten een reisverzekering af te sluiten....

dom...!! enkeltje ambulance nederland kost een eurotje of euh.....laten we zeggen....1600? :)

ja die verzekering maar 30 voor een maand ofzo
de mijne is lekker doorlopend:D

JennyMindTricks 3 June 2003 12:39

Steeds verschillend denk... meestal niks volgens mij!!
Maar als ik gaat logeren bij iemand welles men tandenborstel of iets. Of eerst ging ik naar het strand, was ik mijn handdoek vergeten!! |:( *DOM* :p

GregoorvanDijk 3 June 2003 12:39

Ik vergeet theedoeken om mee af te drogen standaart :yes:

JennyMindTricks 3 June 2003 12:46

Citaat:

Originally posted by bartje518
Ik vergeet theedoeken om mee af te drogen standaart :yes:
Hehe zou ik ook doen!! ;)

psychobunny 3 June 2003 16:16

vergeten niet echt,maar ik kom altijd kleren te kort :)

nu ik er over nadenk...ik kom hoe dan ook altijd kleren te kort,of ik nu op reis ga of ni...

conclusie: ik moet meer kleren kopen :7

Stapper 3 June 2003 18:39

ik vergeet meestal me zelf ;)

maar vorige keer was ik eigenlijk niks vergeten en als ik iets niet heb, dan koop ik het daar terplekke wel

Babysmurfie 3 June 2003 18:48

Ik vergeet bijna altijd mijn brillendoos, want thuis gebruik ik die niet, maar op kamp is het wel handig voor een beetje bescherming:+

Annuh 3 June 2003 18:54

Ik vergeet ongeveer altijd iets van een 'pyjama' dus slaap ik meestal maar in een gewoon shirt ofzo...ach jah ook niet zo erg en vergeet ook wel is een borstel!

Liekjuh 5 June 2003 22:10

ik vergeet altijd wel wat...meestal een pyjama ofzo...of gewoon iets van kleding wat ik heel graag mee wou nemen...ook vergeet ik nogal vaak mijn oogpodloodje ofzo...

dupke 6 June 2003 22:25

Citaat:

Originally posted by Annuh
Ik vergeet ongeveer altijd iets van een 'pyjama' dus slaap ik meestal maar in een gewoon shirt ofzo...ach jah ook niet zo erg en vergeet ook wel is een borstel!
waar herken ik dat toch van? O-) altijd mijn pyama!
en de laatse keer ging ik bij me vriendin logeren kon ik nog een keer terug naar huis fietsen..... me hele tas vergeten :rolleyes:
maar dat kwam omdat mijn hond toen pas was gestorven ik er van me vriendin uit moes:$

biffyclyro 8 June 2003 10:12

ik ook vaak mn tandenborstel :D
maarja, die dingen hebben zo overal wel dus is geen probleem :)

Dimas 8 June 2003 10:17

Hmm...laatste keer scheermesje vergeten dus toen maar een lomp dingetje gekocht. Verder eigenlijk helemaal niks. Misschien wat weinig boeken omdat ik die dingen te snel uithad

xlizzx 8 June 2003 12:04

Ik heb een lieve moeder die eigenlijk niks vergeet... Verder neem ik gewoon altijd te veel mee zown 12 paar schoenen voor 14 dagen vakentie :)

PFP 8 June 2003 12:11

Citaat:

Originally posted by x-lizz-x
Ik heb een lieve moeder die eigenlijk niks vergeet... Verder neem ik gewoon altijd te veel mee zown 12 paar schoenen voor 14 dagen vakentie :)
:{

The6thgate 8 June 2003 12:19

Citaat:

Originally posted by PFP

:{

idd:{

Ar-Tuur 9 June 2003 20:14

Een ezel stoot zich niet twee keer...

Dus ik vergeet niet standaard iets, maar wel altijd íets. :)

Duffie 10 June 2003 16:13

nou ... zoiest als tampons ofsow 8| heel erg duf, maar zo is het. daar denk je op zo'n moment niet aan. *het moment van inpaken en wegwezen* maar ach, ik praat mischien beter alleen voor men eigen :d

appelshampoo 10 June 2003 16:52

Nix, ik hoef alleen kleren in te pakken de rest ligt gewoon standaard in de boot of pakken mijn ouders in :) en pyama's enzow liggen ook wel in de boot

0Vera 11 June 2003 09:18

Citaat:

Originally posted by x-lizz-x
Ik heb een lieve moeder die eigenlijk niks vergeet... Verder neem ik gewoon altijd te veel mee zown 12 paar schoenen voor 14 dagen vakantie :)
:yes: herkenbaar. Moet ik mezelf soms ook beetje voor hoeden :p wat selectiever zijn, maar ook bedenken dat je ook nog een beetje keus wil he, als je alleen het hoognodige bij je hebt dan mis je altijd NET dat ene truitje die je die dag aan zou willen :S tis meestal niet dat je alles aan trekt maar de mogelijkheid wil hebben :d

Ach daar ben je meisje voor :Y) jongens klagen ook niet als we er goed uitzien, dus dan moeten ze ook niet raar kijken als we daar moeite voor moeten doen nietwaar? ;)

Nilis 11 June 2003 14:33

Citaat:

Originally posted by 0Vera
:yes: herkenbaar. Moet ik mezelf soms ook beetje voor hoeden :p wat selectiever zijn, maar ook bedenken dat je ook nog een beetje keus wil he, als je alleen het hoognodige bij je hebt dan mis je altijd NET dat ene truitje die je die dag aan zou willen :S tis meestal niet dat je alles aan trekt maar de mogelijkheid wil hebben :d

Ach daar ben je meisje voor :Y) jongens klagen ook niet als we er goed uitzien, dus dan moeten ze ook niet raar kijken als we daar moeite voor moeten doen nietwaar? ;)

Als je dan gewoon van alles één ding meeneemt, dan kán je niet eens kiezen, hoef je ook niet moeilijk te doen:7

xlizzx 11 June 2003 15:31

Citaat:

Originally posted by 0Vera

mijn moeder is gewoon net zo erg als ik.. Dus meestal ligt de auto gewoon stampvol met kleren en schoenen en 1 koffertje met kleren van mn vader... En mijn vader maar sjouwen ;)

darkangel112 17 June 2003 12:39

oplader van mn telefoon|:(

SweetEighteen 26 June 2003 10:35

Ik droom altijd dat ik mn paspoort of ticket vergeet..... aaaaaaaah vreselijk. en dan zal je zien dat t nog echt gebeurt ook dit jaar.....

littlelucille 24 July 2003 20:25

tandenborstel of zo meestal van die stomme kleine dingen die ik nodig heb maar altijd vergeet (ben al eens mijn kussen vergeten :Z )

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:58.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.