Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   MSN wachtwoord onthouden (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=31945)

Robby 3 June 2003 13:34

MSN wachtwoord onthouden

Weten jullie waar ik een bepaald programmaatje (waarvan ik de naam ben vergeten) kan downloaden? Het programaatje heeft de fucntie dat je hem op je eigen PC kan zetten en als iemand inlogt met zijn hotmail op jou msn (als gast) dat dat programmatje dan het wachtwoord van diegene opslaat op jouw pc zodat je dat wachtwoord van diegene later terug kan vinen?:{

Nickchange 3 June 2003 13:38

dat is stout :z

Robby 3 June 2003 13:40

Citaat:

Originally posted by Nickchance
dat is stout :z
kan me nie schele me vriendin gaat volges mij vreemd, k wil haar hotmail zien, k ben in een klote bui:[

Stevie 3 June 2003 13:45

Citaat:

Originally posted by Robby

kan me nie schele me vriendin gaat volges mij vreemd, k wil haar hotmail zien, k ben in een klote bui:[

stalker :z

UrbanLegend 3 June 2003 13:50

dat je je eigen vriendin niet eens vertrouwd...
sukkol...:{

Stevie 3 June 2003 13:52

Citaat:

Originally posted by UrbanLegend

zo gaat dat in relaties 8)

The6thgate 3 June 2003 13:53

Citaat:

wacht maar tot jij eens het idee krijgt dat je vriendin vreemd gaat

Check_This 3 June 2003 13:53

En als ze er achter komt dat JIJ haar gehackt hebt ben je je vriendin zeker kwijt! Alleen maar omdat jij een vermoede hebt? Je kan het haar toch ook gewoon vragen? Tevens illi :huh:
:x :wave:

Banaan 3 June 2003 13:54

Citaat:

Originally posted by The6thgate
wacht maar tot jij eens het idee krijgt dat je vriendin vreemd gaat
pcies...

UrbanLegend 3 June 2003 13:55

Citaat:

Originally posted by Banaan
pcies...
meneer gaat intelligent spelen?

naja..
ik heb geen vriendin en als ze vreemdgaat ligt het aan mij en niet aan haar :p

Banaan 3 June 2003 13:56

Citaat:

meneer gaat intelligent spelen?

naja..
ik heb geen vriendin en als ze vreemdgaat ligt het aan mij en niet aan haar :p

je moet het inbeelden 8-)

UrbanLegend 3 June 2003 13:57

Citaat:

Originally posted by Banaan
je moet het inbeelden 8-)
*beeld in*
*straalt uit*
*schiet jou dood*
*iedereen blij*
:yes: :rolleyes:

Jamiel 3 June 2003 13:59

Das baal'n :{
me vriend weet wel mijn w8woord, maar ik die van hem nie, wat boeit mij dat nou :z maja andere situatie ook he

RandyJC 3 June 2003 14:08

ik begrijp em wel....

dat ie het niet durft te vragen het brengt toch een raar gevoel bij je op als je zoiets vraagt... maar ben het iig nie eens dat die in de hotmail van der kijkt...

het schenden van mekaars privacy ook al heb je met elkaar...

Nightwolf 3 June 2003 14:09

Citaat:

geen vertrouwen in je relatie....slecht :no: en misschien zelfs geen eerlijkheid....nog slechter :no:

Check_This 3 June 2003 14:11

Citaat:

Originally posted by RandyJC

dat ie het niet durft te vragen het brengt toch een raar gevoel bij je op als je zoiets vraagt...

Met een kut gevoel blijven zitten en het nog niet weten nee das lekker |:( Vragen mag toch? Als je het op een normale manier vraagt is er toch nix aan het handje?

Plankje 3 June 2003 14:27

mja het is gwoon zielig als je een beetje lui gaat bespioneren door zijn/haar wachtwoord te stelen. Op zich is dat stelen van t wachtwoord niet zo moeilijk, maar t wordt zo snel misbruikt en dat is jammer. Met t stelen van een wachtwoord los je je probs nie op. Gister kwam er ook nog iemand naar mij toe die vroeg of ik iemands msn wou "hacken". In principe niet zo moeilijk, maar ik denk dat het beter is om t gwoon irl op te lossen :)

Forza_vitesse 3 June 2003 14:45

Citaat:

Originally posted by RickClan
mja het is gwoon zielig als je een beetje lui gaat bespioneren door zijn/haar wachtwoord te stelen. Op zich is dat stelen van t wachtwoord niet zo moeilijk, maar t wordt zo snel misbruikt en dat is jammer. Met t stelen van een wachtwoord los je je probs nie op. Gister kwam er ook nog iemand naar mij toe die vroeg of ik iemands msn wou "hacken". In principe niet zo moeilijk, maar ik denk dat het beter is om t gwoon irl op te lossen :)
ja maar jij hebt van die ganster vrienden, en dan staan er levens op het spel!

Headliner 3 June 2003 14:53

Re: MSN wachtwoord onthouden

Citaat:

Weten jullie waar ik een bepaald programmaatje (waarvan ik de naam ben vergeten) kan downloaden? Het programaatje heeft de fucntie dat je hem op je eigen PC kan zetten en als iemand inlogt met zijn hotmail op jou msn (als gast) dat dat programmatje dan het wachtwoord van diegene opslaat op jouw pc zodat je dat wachtwoord van diegene later terug kan vinen?:{
astalavista?

Stapper 3 June 2003 17:24

is hacken (eigenlijk craken) en dat mag niet
koelkast zou hem daarom straks wel dicht gooien

Riddler 3 June 2003 17:26

dat programmatje heet gator volgens mij, je reinste spyware :{

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:09.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.