![]() |
welk merk?
Hee mensuh....niet echt nuttige vraag maar je moet toch wat als je niks te doen hebt, maar voor de rokende mensen onder ons; welk merk roken jullie?
Want et valt me altijd zo op dat de mensen die zeg maar gaan roken om der bij te horen Marlboro roken..zou wel komen omdat dat 1 van de goedkopere merken is ofzo. Verder wil ik hier niemand mee beledigen, maar zo gaat et zeg maar bij mij op school zo'n beetje.....gooooed lekker loos weer. |
Als ik rook neem ik Camels..
Maar eigenlijk rook ik niet echt geregeld meer... |
lucky strike ultra
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
en dit is mijn merk... |
ik rook lekker niet :)
|
als ik al eens een peukie opstak met uitgaan ofzo was dat gauloises
|
Citaat:
|
1 of ander hongaars merk dat 20 ct per pakje was.. weet de naam niet maar het pakje is wit met lichtblauw
|
Citaat:
marlboro lights, dat zijn wijvensigaretten:wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ook waar,marlboro suckt :p en ik kan het woord met moeite uitspreken,gewoon teveel r-en :) |
Citaat:
ik rook Winfield (Australisch). Mijn broer kon Marlboro goedkoop krijgen uit Indonesie (hoe weet ik ook niet maargoed dat boeide me niet, goedkoop roken :p) dus daarom heb ik dat een tijdje gerookt. Maar ik zweer bij Winfield echt :yes: Alleen veel mensen van mn omgeving roken marlboro en das et enige wat ik echt lekker vind naast winfield dus dan moet je wel... :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
rook niet :no: :kots:
|
Citaat:
|
Camel
|
Citaat:
|
mijn ik rook lekker niet is popiii 8)8)8)
das wel goed teken eigenlijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is roken niet slecht voor de gezondheid???
flauw mopje :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Is pizza niet slecht? Is hamburger niet slecht? Is ijs niet slecht? :rolleyes: |
:thumbsup: :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ga dan ook niet naar het ziekenhuis van mijn belastings centen als je longkanker hebt |
^^
Dronk jij niet op elk feest alcohol?!! Kan je ook kanker van krijgen. Kanker aan de lever welteverstaan........... |
het grote verschil is, dat het drinken geen verslaving voor me is
|
Citaat:
|
ik rook niet :kots:
|
mensen, lees nou es goed, er staat: 'voor de rokenden mensen onder ons'....enz. Dat was om te voorkomen dat er 30 keer geantwoord zou worden 'ik rook niet', want dat was mijn vraag dus duidelijk niet...maargoed...:{
|
ik wil niet uit mijn bek stinken dus ik rook niet:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm roken ik doe het ook niet, omdat het slecht is, maar waarom zou je het niet doen?
Er roken al zoveel mensen, het kan niet meer stop gezet worden. En je moet toch ergens aan dood gaan ja toch? |
tegenwoordig meestal camel light... of lucky strike..
|
ik ben al dik een jaar gestopt :)*)
|
Citaat:
|
Citaat:
(nja als je rookt doe je dat eigenlijk ook maar je doet er alleen heel lang over) |
Citaat:
|
ik rook niet :)
|
Belasting, Effe Dat Je Het Weet!
Citaat:
BDW Pall Mall heeft al 2 jaar mijn voorkeur ;) :thumbsup: |
weet je hoeveel geld je betaalt voor het uppen van zo'n zinloze topic?
|
€ 5 per zin was de penalty toch?
|
Citaat:
Ga je nu gewoon weer van de computer af? |
Pall Mall is mijn merk. Camel kan ik ook nog wel waarderen.
|
Kunnen jullie mongolen eens je bek houden over uppen, sommige topic zijn centraal dus maakt het niet uit of ze geupt worden, liever 1 centraal topic dan 30 losse topics waar eigenlijk niks gezegt wordt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.