![]() |
Dagdromen over een wens
Hebben jullie dat ook weleens ?
kzit al een hele tijd in me hoofd na te denken over een tropisch feest, met gekleurde bloemen, bob marley muziek, vruchtencocktails, zo'n kralengordijn bij de deuropening, met al je vrienden * zucht * en dan heb je echt zo'n idee hoe je wil dat de avond verloopt :yes: Misschien organiseer ik zoiets nog weleens, lijkt me echt super ! :D |
ik dagdroom over een lieve jongen in the cooper temple clause, maar dat gaat per ongeluk :9
|
Ik heb dat ook weleens ja dat je echt loopt te dromen over het een of ander. En dan schrik ik helaas altijd weer wakker als iemand me vraagt waarom ik voor me uit zit te staren
|
Citaat:
hoor ineens zo vaag ergens de leraar zeggen "en remco is er ook weer helemaal bij" en dan denk je, damn:+ |
uhuh... dan ken ik wel:z *) :z
|
ken ik ook :o
|
niet echt over een wens maar ik fantaseer altijd wel heel veel, maar dan over gesprekken met bepaalde personen. Dan verzin ik wat ze zouden zeggen ofzo. En dan betrap ik mezelf er soms op dat ik dat dan ook zachtjes voor me uit mompel..:$
|
Hmm je moes eens weten waar ik allemaal over dagdroom:] O-)
|
Citaat:
|
Dat heb ik eigenlijk iets tevaak :p
Dan zit je een beetje voor je uit te staren met een big smile op je kop ;) maarm, voor de rest altijd wel leuke "dromen" eigenlijk :yes: |
Citaat:
|
dagdromen?
of gewoon nadenken over de toekomst, en voluit hopen dat t inderdaad zo zal lopen..., want dat is namelijk iets wat ik wel doe.....daarbij komend krijg je ook nog een hoop kopzorgen...maarja.. ach.. |
Citaat:
|
Citaat:
vaak genoeg moeten leraren mij wakker maken uit een droom waar ik 5 min later weer in terug zak :d de meeste hebben het nu opgegeven |
Citaat:
|
He, die smiley in je avatar ken ik ergens van :Y)
Ik fantaseer over hoe mijn leven later zal zijn met kinderen enzo..:) |
Re: Dagdromen over een wens
Citaat:
|
ik heb het altijd als ik door de betere wijk van zeist rij, waar huizen van een paar miljoen staan, dan fantaseer ik me altijd dat ik z'n huis bezit en wat ik dan van elke kamer ga maken enzo
|
Re: Re: Dagdromen over een wens
Citaat:
btw ja Karliene, die heb ik van jou gejat :$ als je het nie leuk vindt, wil ik het wel weer vervangen hoor :) |
Citaat:
|
Maakt me niets uit hoor..:d :*
|
Citaat:
|
ik ga ook altijd dagdromen:D over vanalles:) oa over vakantiej:):) en al dat soort dingen:)
|
ik droom ook te veel.. heb veel te veel fantasie, soms beeld ik me ook iets heel grappigs in wat eig helemaal nie kan, en dan heb ik supervel lol, alleen niemand snapt dat dan! en droom ook beetje vaak over me vriendje, vakantie, wat ik in t weekend ga doen, enz..
|
Citaat:
|
Citaat:
Jullie zijn echt grappig8-) |
ik dagdroom altijd over mezelf :z
|
ik heb het alleen als ik echt erg moe ben.. soms lig ik ook half te slapen, dat vin ik echt prettige momenten, want dan 'droom' je echt lekker lang en lijkt het ook allemaal heel echt :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.