![]() |
Verhaaltje van Jeroen en mij
Kris: er was eens een meisje van 4
Kris: die ging naar het bos en ze moest van haar moeder op het pad blijven Kris: maar het meisje van 4, jeroen genaamd, was geil Kris: haar moeder had gezegd dat er enge vieze mannen in het bos waren Kris: en dat vond jeroen maar al te fijn Kris: Met haar mandje ging ze wandelen Kris: en plots werd ze nat en heel erg geil Kris: ze herinnerde dat haar moeder had gezegd dat er vieze mannen in het bos waren Kris: Jeroentje ging van het pad af Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!: .en kwam 20 vieze mannen tegen Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!: allemaal genaamt.. kris Kris: En ze hadden allemaal hun broek al naar beneden Kris: Jeroen haar ogen werden groot Kris: en het kwijl liep uit haar mond Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!: ze dook op de eerste beste man af die ze zag Kris: en greep naar zijn lul Kris: en begon erop te zuigen als een wild geil meisje van 4 dat jeroen heet Kris: jeroen deed haar Rokje omhoog en bukte Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!: een andere vieze man kreep haar van en begon in haar kont te neken Kris: kreep :S? Kris: oow greep Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!: sorry :S Kris: hehe Kris: alle mannen wilde en bij de 15de Kris ging het bij jeroen toch een beetje schuren Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!: ze spugden jeroen helemaal onder en gingen weer hard verder Kris: na de 20ste Kris was Jeroen doodmoe en voldaan Kris: de mannen vielen allemaal te gelijk in slaap Kris: Jeroen pakte haar mandje en ging verder huppelen :wave: hehe Jeroen durfde het niet te posten :+ |
Re: Verhaaltje van Jeroen en mij
Citaat:
|
Re: Re: Verhaaltje van Jeroen en mij
Citaat:
|
dan vroeg ze je of het waar gebeurd was :+
|
whehehe :7
|
i love happy ends :z
|
waar is de grote boze wolf en geilkapje?
|
Citaat:
|
jullie hebben teveel vrije tijd en zijn sexueel gefrustreed :):yes:
|
Citaat:
neej man.. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.