![]() |
Belangrijk!!! Iedereen Moet Dit Lezen!!! Belangrijk!!!!
ik vind het leuk om pm`s te krijgen, is gewoon leuk, dusssss dit is de point, iedereen die dit leest moet even de moeite neme om een pm te sturen, en te zegge wat ie van me vind, Negatief/postief het maakt niet uit, je mag ook pm`en wat je van andere vind, de leukste pm`s kome op het forum!
|
Re: Belangrijk!!! Iedereen Moet Dit Lezen!!! Belangrijk!!!!
done :+
|
|
Ik heb je net al teruggePMt en ik heb je serieus niet geblokt :) Vraag maar aan Remco of Marco of Jeroen ofzo ;) Ik ben der gewoon weinig...
|
mense 9 voor vandaag is nog zeker niet genoeg.ik ga naar de stad, als ik terug kom, verwacht ik er 25 ofzo
|
Re: Re: Belangrijk!!! Iedereen Moet Dit Lezen!!! Belangrijk!!!!
Citaat:
|
*heeft pm verstuurd met zeer nuttige informatie* :+
|
zal ik dat ook maar es ff doen dan...:7
|
Citaat:
en forza.. 8) |
Citaat:
|
hey forza,
moet je wel ook antwoorden op de pmtjes...... en niet als je de stad in gaat niks meer van je laten horen :+ |
*done*
|
Citaat:
|
bedankt allemaal! dat ware er 10, moet er 25 hebbe he!!
kom op jullie kunne het!! oja groove....wat lulde je over manneforum, ik zit daar nog nie |
Citaat:
|
je kunt ook zelf naar iemand een pm sturen als je graag pm's wil...grote kans dat je er een terug krijgt :P
|
Citaat:
nee helemaal niet, dat was doel van deze topic niet! dus blijft uit me topic als je niet Pm`tj!!! DUIDELIJK??? |
Ik wou net zeggen, ik kreeg er netjes 2 terug :+ En hij is tevreden met de respons. Hij wilde graag horen dat ie irritant was (in dat opzicht voldeed ik niet aan zijn eis, maar toch ontving ie er graag een van mij :+), en dat heeft ie gekregen! :thumbsup:
|
ok een PM is going to you... of je er blij mee word weet ik niet!!
|
Citaat:
dan moet forza der helemaal blij mee zijn :yes: |
maar jij bent ook zo speciaal dat weet je toch??? :d :p
|
Citaat:
|
Re: Belangrijk!!! Iedereen Moet Dit Lezen!!! Belangrijk!!!!
Citaat:
|
is het nog een beetje uit te houden op die kut stage van je aliwin?
|
Citaat:
|
bartje518 - Je hebt 1 nieuwe bericht(en) sinds je laatste bezoek.
(Je hebt 0 ongelezen bericht(en) en 69 berichtjes in je inbox.) --> Welja zeg 8) Gewoon zomaar bijna me PM-box vol :yes: |
Citaat:
Nee, teringzooi daaro Maarja nog 5 dagen deze week nog 4 dagen die week erna en dan is het overrrrrrrrrrrrrrrrrr heb ik het toch mooi 5 maanden uitgehouden... |
tippie: als je zelf veel pm's gaat sturen krijg je er denk ik ook wel een hoop terug :) ;) :yes:
|
Citaat:
|
van de 10 PM's die ik heb zijn er 7 warnings
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.