![]() |
Op de MSN van je broer zitten is cool
Tegen allemaal 13jarigen praten :Y)
*no offence voor de jongeren onder ons :p* |
Re: Op de MSN van je broer zitten is cool
Citaat:
|
Re: Re: Op de MSN van je broer zitten is cool
Citaat:
|
Re: Re: Re: Op de MSN van je broer zitten is cool
Citaat:
houd toch je bek!! |
Hmzzzzz :{ :x
|
Re: Re: Re: Re: Op de MSN van je broer zitten is cool
Citaat:
ja precies gewoon bek houden |
Joey, hou eens je grote bek
|
Doek ook bij die van me zusje.. :x
Gezelli praten met de heren die achter haar aan zitten.. :D:D:D |
Citaat:
'Ben je ook zo knap als Glenn ?' Das cool 8{ |
Citaat:
|
Broer doet dat ook bij ik :[ (als hij eens op m'n kot is en ik ben er niet)
Maar ik heb wel chatlogs en bekeek dat dus eens toevallig: [22:36:45] (R) : wilt ge aub eens oprotten [22:36:59] ^-^ Seieke ..: ? [22:37:05] (R) : piemelthje [22:37:08] (R) : piemeltje [22:37:08] ^-^ Seieke ..: wat heb ik gedaan? [22:37:14] (R) : ah ge weet het ni [22:37:21] ^-^ Seieke ..: euhm, nie echt neen [22:37:21] (R) : nooit meer [22:37:25] (R) : mijn lief afpakken$ [22:37:30] ^-^ Seieke ..: ??? [22:37:32] ^-^ Seieke ..: jou lief? [22:37:38] (R) : jouW lief [22:37:47] ^-^ Seieke ..: wtf [22:37:52] ^-^ Seieke ..: ik vrij nie eens... [22:38:01] (R) : en eddy was erbiu [22:38:06] (R) : en eddy was er bij [22:38:16] ^-^ Seieke ..: wie is eddy??? [22:38:27] (R) : eddy eddy ge kent hem toch [22:38:31] (R) : eddy planckaert [22:38:35] ^-^ Seieke ..: ik ken geen eddy [22:38:41] ^-^ Seieke ..: kheb alleen een nonkel eddy [22:38:49] ^-^ Seieke ..: ma vo de rest ken ik geen eddy [22:38:49] ^-^ Seieke .. auto-message: gon douchen, brb [22:38:52] ^-^ Seieke ..: ge heb de verkeerde [22:39:09] ^-^ Seieke ..: hebt* [22:39:12] (R) : trekt er u niks van aan [22:39:15] (R) : trek u af [22:39:32] ^-^ Seieke ..: wtf is da met jou? [22:39:36] ^-^ Seieke ..: gedronken ofwa? [22:39:38] (R) : ja [22:39:43] ^-^ Seieke ..: mja [22:39:47] (R) : en geen kloin beetje [22:39:48] ^-^ Seieke ..: kad et kunnen denken [22:40:07] ^-^ Seieke ..: geen lief meer ofwa? [22:40:13] (R) : jawel [22:40:14] (R) : he [22:40:21] (R) : hij komt nog vanavond [22:40:31] ^-^ Seieke ..: waarom zit je dan tegen mij te zagen dak je lief heb afgepakt? [22:40:38] ^-^ Seieke ..: ik ben wel een man é :[ Reden genoeg voor eens te motten op je broer :[ ooit ééé *wraak* *) |
Citaat:
Ik zeg: 'als je meent wat je zegt ben je een goede jongen, zoniet.. weet dan met welke familie je te maken hebt' :] 8-) vaak is het dan afgelopen.. :] |
Citaat:
Zit je in Brugge of Gent op kot ? :+ |
Citaat:
Dus ik moet wel evil zijn als me broer zegt dat hij geen broers heeft :d |
Citaat:
|
Citaat:
Hmm, maar foto van ik gewoon is al meestal stom :$ (Enne kot>>> Gent) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit ook op kot in Gent *) |
Citaat:
Awel paar metertjes ervan :) |
Citaat:
|
Citaat:
Btw, ook ffkes getwijfeld tussen burgerlijk ing.-architect of TEW, Toch maar TEW gekozen, met gedacht dat da wel simpel ging zijn... niet dus :| |
Citaat:
|
Citaat:
[dat gebouw rechts van die straat tegenover de burgies als je met je rug naar de burgies staat] Ik zit der trouwens ook nie ver van op kot. Een straatje verder in de Kortrijkse Poortstraat :p Lekker dicht bij de spar :p |
chatterdechat.. :no:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jep, dat gebouw genaamd "plato" :? Spar :9 vanavond nog achter ijsje geweest daar :) |
Citaat:
|
Citaat:
*puppyblik met pruillipje derbij* (werkt meestal :d ) |
Citaat:
|
Citaat:
van chatten weet ik niks *kijkt héél onschuldig)O-) |
Citaat:
|
Citaat:
Vorig jaar daar een geheel jaar gezeten en een geheel jaar in dezelfde klas :z [Ik ben wel 3/4den van de keren niet geweest maar okay ;)] |
Citaat:
Opeens komt mijn kennis van het Nederlands onderwijs naar boven:) burgie= soort middelbaar bij jullie? (Burgie in België= bijnaam voor de burgerlijke ingenieurs) |
Citaat:
|
Citaat:
Mo kotbaas (aka Stinkie) heeft het gebouw "plato" genoemd (btw, kzou beter eens beetje frans blokken :( net aantal blz.geteld:( 800 :'( ) (En dit is duidelijk geen gechat O-) chatten doe je ;voor zover ik weet; nl.in chatbox of op msn O-) ) |
Citaat:
|
Citaat:
Mijne noemt 'het tonneke' |:( Weet ge die werf zijn niet ver van de spar ? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(niet dat de frieten er nu zo schitterend zijn, maar wel het dichtste&zeer handig de zondag als je met tram komt :yes: halte vroeger afstappen :) eerst frieten kopen :):$ ) Maar ja, thoekske is ook nog altijd lekker (lasange:9 ) maar wel duurder :| |
Citaat:
Das nog iets dat overblijft van vorig jaar :p |
Citaat:
als ik van Ledeganck kom, ik ook :yes: |
Citaat:
is dat 'den gouden saté' ? :D daar bennik eens 1 keer geweest omdat daar veel volk stond maar kga liever bij dien andere die doet altijd zo leuk met zijn hoofd als hij zijn frieten geeft :p |
Citaat:
hmm, volgende keer op z'n hoofd letten ipv verlangen naar m'n frieten,... te kijken |
Citaat:
Moet je maar s op letten :p |
Citaat:
Net trouwens reden bedacht waarom je hier wel mag chatten :d:$ Tgaat toch over msn topic :) |
Alsof jij niet in de catogorie 13-jarigen past :{
|
Citaat:
Die zijn dus in 2003 - 13 = 1989-1990 geboren. Aangezien ik in 1983 geboren ben en dat getalletje kleiner is dan 1989 ben ik ouder dan 13. Snap je het of moet ik het nog eens traag herhalen? |
Nee, BW.. hij doelde op jouw vermeende infantiliteit.... ;)
Maar Youssje begint een beetje triest te worden vind ik... |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.