![]() |
Beste mensen
Ik heb zitten denken, over het leven enzo, ik ben beetje achtergekomen, dat het leven veel te kort is om andere mensen aftekraken, ik bedoel wat schiet je er mee op, helemaal niks, ja sommige mense kunne er om lache, maar de persone die afgekraakt worde niet. Ik heb ook zitte denken, hoe het zou zijn, om zelf echt hele tijd afgekraakt te worden, Lijkt me echt niet leuk.
Ik heb begrepen, dat ik nog al lullig heb gereageerd op fotos hier. En ook wel es wat lullig over mensen praat enzo. Daarom wil ik hierbij mijn exuses daarvoor aanbieden, ik hoop dat ik mensen niet echt zwaar gekwetst heb, en hoop ook dat jullie mijn exuses aanvaren. Mensen ik heb zitten denken, en de slogans.. BEAT RASICM Pesten is geen spelletje! zijn er niet voor niks, Ik zal stoppen met "kritische" opmerkingen te maken. Ik zal me gewoon als voorbeeldige forummer gedragen. Ik zit nu ook Jambers te kijken, gaat ook over pesten, man van 40 die er nu nog om kan janken... echt erg SORRY VOOR ALLE MENSEN! mijn leven ga ik verbeteren, jij ook? |
Re: Beste mensen
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
ik word er emotioneel van |
Ik vind het een goede beslissing :thumbsup: 8-)
|
Re: Re: Beste mensen
Citaat:
|
Re: Re: Re: Beste mensen
Citaat:
Hou nouw eens je bek!! |
wauw....dat moet ik nog eens zien :yes: :thumbsup:
|
Citaat:
maar het is goed om er over na te denken gepest worden is nooit leuk echt niet! :thumbsup: |
Fijn! :)
|
Ik zou t knap vinden als je het langer dan 10 minuten volhoudt :yes:
|
ik wist wel dat je een beetje lief bent :aai:
|
Citaat:
maar de mensen die vaak lekker in huil vel zitten enzo en denken dat ze heel wat zijn. Die mensen kan je goed pesten. Want dan ga je ze irriteren en worden ze kwaad |
Ik snap nog steeds niet waarom sommige mensen hier dingen zich zo erg aantrekken :{
|
en geloven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
BW, doe eens een IP check, want ik kan bijna niet geloven dat dit van forza komt
het is te emotioneel but you can change :) |
Pesten over internet is ook zo erg :no:
|
Vind het wel lachen om mensen zo weer uit te lokken... |:(
|
:+
|
Ik ga me kut schere
|
Citaat:
|
Citaat:
HOW DEEP IS YOUR LOVE? :) :respect: |
Citaat:
|
heel aardig en liev van je!:yes: :thumbsup:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.