![]() |
Wat voelt het lekkerst?
Wat voelt het lekkerst?
|
met je geslachtsdeel tussen de deur en dan kan hard dichtgooien....
ik bedoel maar, wrom staat die optie er niet bij?! naja uhm meer combinatie van ;p edit: en zoals eerder al gezegd is "seks" is 'alles' dus bevat de andere drie opties...ik denk dat je bedoelt "met de lepel in de suikerpot roeren" :+ |
met de spreekwoordelijke lepel in de spreekwoordelijke suikerpot roeren....vind ik het lekkerst
|
Combinatie :) van echt "het" en gebeft worden... maar als ik echt moet kiezen , tweede... want het andere krijg ik er toch zowieso altijd gratis bij :)
|
Citaat:
|
Citaat:
je snapt men bedoeling van men vraag niet ;) Tuurlijk is seks meer dan aftrekken en pijpen en toestanden... Het draait er gewoon om... Wat voelt het lekkerste aan... Ik ken jongens die pijpen veel lekkerder vinden dan seks ofzo... En zoals hierboven vermeld... Meisjes die beffen of vingeren lekkerder vinden... Ofzo :s Seks in zen geheel is natuurlijk anders, maar daar doelde mijn vraag ook helemaal niet op ;) |
Dan toch pijpen, das goddelijk O-) Maar zoals FoL zei, beiden roeleert helemáál :9 :yes:
|
ik word graag eerst gebeft en dan gefuckt :7
|
ik like the anal stuff sorry :$
en anders optie 2 |
Citaat:
|
Eerst gebeft worden en dan het doen mjam :9
|
Ik mis de optie: Het gehele voorspel (dus niet de daad zelf)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laten pijpen is inderdaad zo meesterlijk.. niet te omschrijven :Ddaarna sex... phuu.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pijpen voelt het beste vind ik ma seks is gewoon leuker want daar hebde alle twee tegelijk iets aan :)
pijpen en beffen is zo om de beurt :D |
Citaat:
pijpen vind ik overigens ook erg lekker hoor. ik geef liever dan ik ontvang, want met geven ontvang ik ook :) ofzo :p |
Citaat:
|
eerst beffen en daarna de echte daad..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zit je lul ondersteboven erin |
Citaat:
|
**verslaafd aan vriendin beffen**
|
Citaat:
ik bedoel dat haar tong aan de bovenkant van je lul zit bij 69 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goed bezig hierro :7
|
Citaat:
[edit] ff een commentaartje op wat biffi zei: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en zoals ik al zei: pijpen is ook zwaar ok om te doen :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ik hou meer van eerst gepijpt te worden en dan om haar te fucken! Maar ben niet geen ego hou er ook van om haar te beffen :7 Je moet het alletwee naar je zin hebben toch, dus beide plezier :yes: O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gepijpt worden is idd. heerlijk.
maar de daad zelf is ook :9~ helemaal zonder condoom :thumbsup: en om te doen is beffen nog altijd numero uno :yes: |
Tja, over beffen kan ik neit echt mee praten.. maar gepijpt worden is idd meesterlijk.. (misschien mag ik dat wel bij iemand uitproberen O-))
En sex zelf.. jah.. Onbetaalbaar :) (maar da's ook niet helemaal waar :p) |
Ik hou er van om gepijpt te worden.
Beffen vind ik zelf ook erg lekker en geil om te doen. Om je vriendin zo te horen genieten. :Y) En daarna lekker goed neuken. Perfect! |
om even terug te komen op fistfucken
(hans teewen (c)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.