![]() |
Sex & regels
Hebben julie sex als je/je vriendin haar regels( =maandstonden dus) heeft?
|
:?
|
Citaat:
|
waarom is dat interessant om te weten :?
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dus gewoon voor te weten of dat er veel mensen zijn die dat wel of niet doen... maar jah, laat maar... eigenlijk domme vraag:$ :( |
Citaat:
|
Citaat:
So forget about it:[ |
Citaat:
|
Citaat:
Nx op tegen als de jongen echt seks wil ofzo... Mits handdoek er onder ofzo... én doesje achteraf :) |
op zich heb ik er ook niks op tegen, maar liever niet op de zwaardere dagen.
|
Citaat:
maar niet omdat het dan bloed ofzo, maar eerder omdat dat vrij onaangenaam doet in je buik :) |
Citaat:
|
damn dawg, weinig kans.......:kots:
|
Citaat:
Maar moest men vriendje ofzo het vragen, zou'k er geen problemen mee hebben... Ik heb dan pijn in mijn onderbuik jah, de eerste twee dagen :) |
toch mensen die durven/willen antwoorden:aai: :$ (zit in de blok,niet op letten, rap slechtgezind en zo :$)
Nu ja, ik heb er ook nx op tegen eigenlijk (wel irritant dat je voor en nadien naar het wc moet) 'k had eerder gedacht dat m'n lief dat minder ging willen (maar geen probleem dus) Denk dus dat (de meeste) jongens hier eerder problemen mee hebben, heb ik gelijk????? En ook liever niet de 2e dag:no: doet gewoon raar ... En 'k vind sex zowieso als je je regels hebt, voelt anders :$ (voor lief trouwens ook é, warmer:)) |
Citaat:
Of je daarna naar wc moet weet ik niet. Eigelijk maakt dat voor mij zoveel verschil niet uit, want na seks moet ik altijd naar wc :) Ik denk persoonlijk dat de meeste jongens er niet durven voor uitkomen... Eigelijk is het toch niet zo vies? Het is en blijft natuurlijk huh. Dus zo goor kan het ook niet zijn :) Misschien willen jongens er niet aan denken... :) Warmer... LoL... Dat zou idd wel waar kunnen zijn :p |
heb het nog niet gedaan maar heb er ook nix op tegen,maar echt wel niet de eerste twee dagen want dan ga ik dood,dan moet hij lief zijn,mij masseren en kadootjes kopen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
meiske toch,meiske toch,ge vergeet het belangrijkste: CHOCOLADE!!! :p |
Citaat:
maar met m&m's (2van die grote zakken) mag hij wel afkomen :) |
Citaat:
Snoep? nee, meestal heb ik dan nood aan aandacht :p :df |
Citaat:
|
ik heb geen rare gewoonten als ik ongesteld ben eigenlijk :p en een chocoladeverslaving zit er ook ni meer in en dat wil ik graag zo houden :yes: :Y)
Ik sex ook wel tijdens mn ongesteldheid, geil = geil maar wel pas na de 3e dag want dan stelt t geen reet meer voor. Wel ff zorgen dat er geen rotzooi komt maar die drie druppels blijven in die tijd wel vaak weg hoor :p Ach in sex merk ik weinig verschil. Behalve dat het wel echt behelpen is als je op dag 1 zit dat weet ik wel :{ enfin doe ik dus ook ni meer, ongesteld is jammer in eerste instantie :) |
Citaat:
Maar bah bah bah geen seks dan gatver jasses blegh nee dankje. |
ik heb er op zich niets op tegen, tsja gewoon met handdoek en liever ook met condoom :)
ook niet op de 2e dag ofzo das echt niet fijn :no: en wel zonder beffen ofzo bleh :kots: |
Citaat:
|
geen probleem hier, het is niet anders ofzo... maar wel gelijk douchen bababababa die troep. en handoekie zoals saartje al zei
en nie top de zware dagen en beffen. :no: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.