![]() |
oude man en jong meisje ???
wie wil met mij kletsen over relaties tussen ouwe mannen
( iets anders dan vieze oude mannen!!!) en jonge mensen en meer in het bijzonder : de liefde tussen oud en jong. wie durft onbevangen dit lastige maar vaak voorkomende ,,verschijnsel,, te bespreken.,bechatten etc. ? je kunt mij ook rechtstreeks mailen : jeffry@mailpride.com |
tzou leuk zijn als je dat niet-relevante en erg grote plaatje zou weghalen
|
heb m weggehaald :)
maar uh.....kweet niet wat ik hiervan moet vinden O_o |
Citaat:
|
ik ben een wulpse jongen van 20....is dat ook goed?8)
|
ik heb hier iets over gehoord op de radio, dat ging over hele jonge meisjes en jongens die hun eerste seksuele ervaring op zouden willen doen met een pedofiel ofzo. Dit uit de mond van desbetreffende pedo natuurlijk :{ :kots:
Hou em maar open, of mss niet, ik kan ook een topic hierover in discussie openen :) maar nu ff ni, ben moe, ga slapen :) ik wil wel ff zeggen dat het altijd van de situatie afhangt of iets kan of niet. Maar 'ouder' betekent vaak dat de man van een lekker jong groen blaadje knabbelt en het meisje vaak niet de ruimte krijgt om zelf te kiezen :{ maar ook dat is bij elk geval verschillend. Bij machtsverschillen moet je sowieso heeeeel erg voorzichtig zijn :x :no: |
Birthday September 10, 1956
das net zo oud als mn ma:{ |
Hey we hebben weer een pedo op het forum!
Das al weer een tijdje geleden zeg Wel lullig ben je 46 zit je nog op ll.com, zo moeilijk is de MAVO toch niet.... |
Citaat:
FUCKING DIPSHIT!:[ |
ik weet t al, ik doe m dicht :wave:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.