![]() |
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat...
LoeLoe snel haar baan als forumbaas+ op zal zegge, en daarna niet meer op het forum zal komen, wegens aanhoudende pesterijen van meerdere mensen.
lekker dom dan |
:{
|
heb jij toch eindelijk je zin...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zeg niks.. *)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beetje hypocriet om allemaal die arme forza de schuld te geven. Altijd een persoon is de lul en dan al die andere geven hem de schuld. Maar die deden dan net zo hard mee. Dus daarom vind het het allemaal nep :no:
maar loeloe :wave: :wave: |
Citaat:
|
:{
|
Citaat:
Dat meerdere mensen het doen maakt mij wat betreft dit topic niets uit..Mijn mening over het treiteren van LoeLoe in het algemeen laat ik maar achterwege... JIJ bent degene die dit topic opstart.. Ik reageer dan dus ook op JOU.. |
Citaat:
you make me so damn horny |
kunnen we eindelijk weer een mannenforum krijgen zonder gezeik van haar kant ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
jij heb wel veel zin om je mening te geven vandaag he? ik snap ut van loeloe opzich wel al dat gezeur zouk ook niet goed van worden, lekker ander forum opzoeken en daar posten (like me) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
DIE ANDERE GAAN TOCH NIET WEG?q |
Goh wat erg... zal ze het misschien zelf veroorzaakt hebben? :O
Als maar geen aandachtstopic krijgt :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
zo ja, kut voor je zo nee, doe er wat aan, want dat past bij je |
geen argumenten meer? :aai: sukkeltje :wave:
|
Citaat:
|
dr zijn hier paar mensen die echt geen discussie met feiten kunnen voeren. als je niet dat kunt zeg dan niks
|
Citaat:
jawel hoor, ik geef gewoon mijn meing, soms is dat kritiek, als mense daar niet tege kunne, zijn ze zwakke mense in deze samenleving, en ligt het aan hun |
je overdrijft te vaak
|
Citaat:
uitgeluld? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan niet zeggen dat ik daaar treurig om zal zijn:)
|
Blaat!!
Leuk, mensen wegpesten... :{ |
Tja... vin je het gek met zo'n rotkop
|
:+ was maar geintje
|
Lullig van de mensen die haar weg hebben gepest, erg triest!
|
Citaat:
Sorry, Youssef, maar je blijft hypocriet. |
Citaat:
|
Mijn gebeden komen dus eindelijk uit...
|
wie wordt de nieuwe dan?
|
ik geloof er niks van:no:
|
wahahahaha :d LOL
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zonde, ik begon haar net leuk te vinden :(
|
Wie moet er nu als beschermheilige voor alle vrouwelijke forummers optreden?
|
En misschien kunnen de mensen een FB via msn ofzo aanvallen en niet allemaal tegelijk op een forum?
|
Hehehe. wat is het toch mooi hier te lezen dat iedereen de ander de schuld geeft :? Je hebt een kern Loeloe-liefhebbers die de schuld eenzijdig bij de heren Forza_Vites, JoeyB, Youssef deponeren, en een deel die eenzijdig Loeloe de schuld geven. Hoewel ik mezelf tot geen van beiden reken neig ik toch meer naar de laatste. In het begin nog niet, de laatste tijd wel, aangezien Mo zich gewoon onmogelijk aan het maken is met haar bemoeizucht en uitoefenen van haar eigen beleid. Zo werkt het nu eenmaal niet, en of de Mo-liefhebbers dat nu willen zien of niet, je roept op die manier weerstand op. Bij mij in ieder geval wel (ik spreek nu voor mezelf). Wie weet dat het bij anderen wel bewust pesten is, dat weet ik niet. Zaak blijft echter dat zoiets nooit zomaar komt. Voor degenen die het alleen maar zielig voor Mo vinden, en het zien als wegpesten heb ik een mooi Chinees spreekwoord:
Het is beter geheel blind te zijn dan de zaak van slechts één kant te bezien! :wave: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.