![]() |
Stijve Penis
Heyz,
ik heb soms een stijve willie op momenten dat ik dit niet wil. :{ Heeft iemand een idee wat ik kan doen?? :thumbsup: Tenks O-) |
ff snel rukken, is ie gauw weg
:p |
in de dichtsbijzijnde vrouwelijk persoon flansen
|
gewoon met een balsteen op slaan
|
Bedankt everybody!! Eigenlijk was ik op ut meeste zelf al gekomen. Maar dat van die Balsteen en die Diepvries zijn egt toppie!! :thumbsup:
Dit forum gaat snel, na 5 mins stonden er al 4 posts!! :) W|ck3d |
gewoon koud water erover heen flikkeren ,aan iets goors denken werkt niet mijn lul heeft een mind of its own8|
|
En stijve lul is gemaakt om mee te pompen.. Valderie Valderaaa
Jah, wat moet je anders met een stijve lul... probeer maar eens zo te pissen man... |
Citaat:
spammen:yes: |
Citaat:
valt t minder op, maar heb je ook lekker eerder een waarschuwing te pakken :Y) |
meestal denk ik dan aan skaten en dan gaat dat wel weg :D
|
Aan een rode baksteen denken of ander geval dat aan de muur zit ofzo. Hout bijv
Wordt het iig stukkie minder |
Citaat:
Maarre dat pissen is inderdaad wel moeilijk: Midas dekkers Hij moet eerst van neukstand naar zn vrij... |
denk aan zo een ouwe verotte oma hoe die der eigen stronf heerliijk aan het opsmullen is.... of vand at soort ranzige dingen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik ga gewoon concentreren op iets aan de muur of iets buiten, kijk gewoon naar de bomen ofzo
|
met andere dingen bezig houden:?
zorg vooral niet dat je er teveel mee bezig houd en niet te veel aan denken en ontstressen (dus niet gaan denken""oh ga weg snel toenou"") *stress* ontspannen |
Citaat:
Tsja, sommige mensen geilen daarop he :S Probeer eens om hem vast te binden aan je ruggemerg ofzo... |
Citaat:
btw speur ik wat sarcasme in jou post?:{ |
gewoon rondlopen, helpt vaak ook al, bewegen bewegen, bewegen.....
wel hopen dat je geen jogging of zo aanhebt:? |
'Keihard op de lul slaan' - Theo Maassen & Hans Teeuwen
|
Re: Stijve Penis
Citaat:
en wat dan weer leuk was was dat de halve klas om me heen ging staan kijken:( |
als je ouder wordt, kun je dit beter controleren.
dit is gewoon nog een fase :yes: dont worry be happy |
Zorg dat je meer seksuele ervaringen hebt. Over een tijdje heb je daar geen last meer van en mag je blij zijn dat die nog omhoog gaat :p
|
[QUOTE]Originally posted by SpiNe
[B]het werkt gewoon bij mij niet hij leid zijn eigen leven als ie wakker is :yes: |
:yes: [/B][/QUOTE]
mijn foto is wel errug vaag zeg, nou ja [ontopic]:+ |
Tussen de elastiek van je ondergoed steken, en wachten tot hij weggaat, meestal lukt dat wel en ondertussen valt het niet zo op
|
dar kun je gwoon niks aan doen ben je geil dan krijg je gewoone enharde
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.