Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Wie zit er nu.. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=32171)

Headliner 8 June 2003 20:22

Wie zit er nu..

die 11 september documentaire te kijken ? :{

Eelcotje 8 June 2003 20:24

ik, ff reclame..

Ik had de film in het gebouw met de firemen nog niet gezien..

Nu nog steeds.. zit ik met een :huh: geziht te kijken..:{

Headliner 8 June 2003 20:25

ja ik had die beelden ook nog niet gezien, ik zit er meer zo bij: 8|

echt erg hoe dat ineens kan gebeuren eigenlijk:(

Eelcotje 8 June 2003 21:00

Best emotioneel dat die mensen elkaar dan zo terug zien in de kazerne.

biffyclyro 8 June 2003 21:01

ik heb net een stuk gekeken..
echt erg :(

Karliene 8 June 2003 21:06

Nee, ik kijk Forrest Gump :love: 8-)

Nu reclame..;)

Miss_Sweetgirl 8 June 2003 21:09

neej wist niet eens dat dat erop was:?

Jochemmm 8 June 2003 22:00

neu, heb hem al een keer gezien, maar is inderdaad wel indrukwekkend :)
Citaat:

Originally posted by Karliene
Nee, ik kijk Forrest Gump :love: 8-)

Nu reclame..;)

same here ;)

Stapper 8 June 2003 22:09

ik heb hem wel eens gezien, maar toen alleen het einde en zag vandaag dat die kwam, dus ik heb hem gekeken

blijft toch iets van wow, dat dat allemaal gebeurt is
zelfs na 1.8 jaar voel je nog steeds die haat en verdriet van die mensen

het is wel een super docu
ben blij dat ik hem nu helemaal gezien heb

Dimas 8 June 2003 22:18

Was dat die documentaire dat ze helemaal die brandweer volgen het gebouw in? Ik vond dat echt ernstig. Heb met open mond staan kijken. Bewondering voor die gasten trouwens :thumbsup:

The6thgate 8 June 2003 22:32

nope heb gepoold:)

DarkAngel 9 June 2003 09:04

nope was rond die tijd aan het schreeuwen tegen iemand 8|
De buren hebben weer een leuke avond dankzij mij gehad :z

dext0r 9 June 2003 16:08

ik zat te kijken tot rond 21.45 ofzo

chica 9 June 2003 16:52

ik had hem 11 september al gezien, mooie documentaire:)

Irene!!!! 9 June 2003 18:02

is dat die ene die door 2 franse mannen gemaakt zijn, die op bezoek waren bij de brandweermannen? want die was echt te erg voor woorden.. echt heel erg vreselijk

Pakspul 9 June 2003 18:05

hun hebben wtc in de fik gestoken :love: :respect:

Headliner 9 June 2003 21:24

vond het wel grappig, die gast die alles gefilmd had, kwam zo'n politieagent tegen, die vroeg bij wie hij hoorde.. ''dit is geen disneyland ofzo, oprotten'' :7

Youssef 9 June 2003 22:59

Citaat:

Originally posted by Headliner
vond het wel grappig, die gast die alles gefilmd had, kwam zo'n politieagent tegen, die vroeg bij wie hij hoorde.. ''dit is geen disneyland ofzo, oprotten'' :7
Dat vond ik juist het meest domme moment. Een beetje stoer doen als domme klote donut etende bolle agent. (niets tegen Rijntje hoor) :|

Tyskie 9 June 2003 23:08

Citaat:

Originally posted by Youssef

Dat vond ik juist het meest domme moment. Een beetje stoer doen als domme klote donut etende bolle agent. (niets tegen Rijntje hoor) :|

Wat ben je eigenlijk toch een triest figuur, Youssef..

Hoe voelt dat nou, om lekker na te trappen?

Je hebt zelf jarenlang bijgedragen aan het beleid dat hier nu gevoerd wordt, je bent verantwoordelijk geweest voor mensen als Rijntje, en nu kom je ineens met allemaal kritiek? Terwijl je als beheerder niets hebt ondernomen?

Topgozert ben je hoor.. Werkelijk waar.. Ik wou dat ik ook zo hypocriet was. :|

Hoewel, dat ben je eigenlijk altijd al geweest bedenk ik me net.. :wave:

Bird Of Prey 9 June 2003 23:15

Citaat:

Originally posted by Eelcotje
Best emotioneel dat die mensen elkaar dan zo terug zien in de kazerne.
kazerne, was t zo'n Franse gozer die die docu maakte? want dan heb ik die docu al ns eerder gezien

[edit] voortaan maar t hele topic lezen... |:( [/edit]

GregoorvanDijk 10 June 2003 11:35

Citaat:

Originally posted by Tyskie

Wat ben je eigenlijk toch een triest figuur, Youssef..

Hoe voelt dat nou, om lekker na te trappen?

Je hebt zelf jarenlang bijgedragen aan het beleid dat hier nu gevoerd wordt, je bent verantwoordelijk geweest voor mensen als Rijntje, en nu kom je ineens met allemaal kritiek? Terwijl je als beheerder niets hebt ondernomen?

Topgozert ben je hoor.. Werkelijk waar.. Ik wou dat ik ook zo hypocriet was. :|

Hoewel, dat ben je eigenlijk altijd al geweest bedenk ik me net.. :wave:

Ben ik het groot deel mee eens, Tijs :{ Je laat ons achter met een stel beheerders, waarvan 1 een grote leugenaar is, en de ander alleen maar mensen neemt uit zijn straatje (oh jee, dit mag ik niet zeggen :z). Maar kunnen zij daar wat aan doen? Hoegenaamd niet eigenlijk, zij zijn nu eenmaal zo, maar jíj hebt ze aangesteld. Bovendien heb je iemand in de crew zitten die denkt het forum in haar eentje te moeten runnen. Is ze 3 dagen weg, steken topics van hoe heerlijk het zonder haar is de kop op, en ik heb nog niemand horen klagen dat een topicje open had moeten blijven.
We kunnen het jóu aanrekenen dat we niemand in staff hebben zitten met een eigen mening. Dat BW die mensen niet aanneemt dat kon je weten. Hij zal er alles aan doen om een crew-apparaat te behouden waar niemand inzit die hem tegenspreekt. Misschien ook jou fout? En nu lever je aan één stuk door kritiek op ze, terwijl je die had kunnen zien aankomen..

Youssef 10 June 2003 14:04

Juist, jullie hebben best gelijk. Maar ik was niet degene die het kon oplossen dus ben IK opgestapt. Ik zag de problemen maar wist dat ik ze NOOIT kon oplossen. :thumbsup:

GregoorvanDijk 10 June 2003 15:44

Citaat:

Originally posted by Youssef
Juist, jullie hebben best gelijk. Maar ik was niet degene die het kon oplossen dus ben IK opgestapt. Ik zag de problemen maar wist dat ik ze NOOIT kon oplossen. :thumbsup:
Jij was de machtigste persoon, je had ze kunnen vervangen. Ik ga erin mee dat toen nog niet een meerderheid erachter zou staan, maar er zijn tegenwoordig heel wat meer mensen ontevreden, alleen is er nu geen machtig figuur meer die daar oor naar heeft. Dhr. BW verwerpt stelselmatig alle kritiek onder het mom 'ik word moe van jou'. Dan begin je weinig hè? :?

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:28.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.