![]() |
frans (stom onderwerp ma kom)
hey mensen kzit me een probleem.
ik kmoe franse zinnekes vertalen ma ik kan da absoluut nie. wie mij wil helpen merciekes he. 1.ikzal me met de organisatie van het feest bezighouden. 2.ik heb gekookte ham gekocht 3. wezouden een appartement aan zee huren. 4. hij heeft zijn broer meegenomen. 5. jij zal de glazen vullen. 6. wij zullen een brief moeten schrijven. 7. zij zouden morgen willen naar huis komen. 8. wij konden niet buiten spelen. 9. wij hebben hen samen gezien. 10. wij zouden die brief niet kunnen openen. 11. de meisje? wij hebben hen niet meer geantwoord. 12.we zullen hem beloven braaf te zijn. 13. we speelden met de buren. merciekes voor de mensen die mij willen helpen. :) :9~ :{ ;) :+ :9 :p :yes: *) 8-) O-) :d :wave: :thumbsup: |
salut Beckie
ben niet 100 zeker van alle zinnen - hoop je toch op weg te hebben geholpen 1.ikzal me met de organisatie van het feest bezighouden. je m'occuperai de l'organisation de la fête 2.ik heb gekookte ham gekocht j'ai acheté du jambon cuit 3. wezouden een appartement aan zee huren. nous devrions louer un appartement à la mer 4. hij heeft zijn broer meegenomen. il a emmené son frère 5. jij zal de glazen vullen. tu rempliras les verres 6. wij zullen een brief moeten schrijven. nous devrons écrire une lettre 7. zij zouden morgen willen naar huis komen. ils aimeraient rentrer à la maison demain 8. wij konden niet buiten spelen. nous ne pouvions pas jouer dehors 9. wij hebben hen samen gezien. nous les avons vu ensemble 10. wij zouden die brief niet kunnen openen. nous ne pourrions pas ouvrir cette lettre 11. de meisje? wij hebben hen niet meer geantwoord. nous ne leur avons plus répondues 12.we zullen hem beloven braaf te zijn. nous lui promettrons d'être sage 13. we speelden met de buren. nous jouerions avec les voisins a+ rago :wave: |
fout in laatste zin
nous JOUIONS ip v jouerions rago:$ |
Citaat:
Nous avions loué misschien? |
3. wezouden een appartement aan zee huren.
nous devrions louer un appartement à la mer Volgens mij moet deze zin zijn: Nous louerions un appartement à la mer. |
ik herken het allemaal maar ik had een 4.6 voor schrijfvaardigheid dus wees ni bij mij :wave: :D
en das nu allemaal AFFELOPE!!!!!!!!!!!!!!!!!:] 8-) :d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.