![]() |
weet iemand
waar ruffryder is gebleven de laatste tijd? Ik moet hem even dringend spreken namelijk..:kots:
|
al een tijd niet gezien
|
waarom moet jij ruff ryder spreken???
maar je kan hem een PM sturen, hij was laast nog op het forum of anders een mailtje sturen |
bel hem, hij neemt maar al te graag die telefoon op:)
|
Ik heb zn nummer niet, en hij is nooit meer op msn..
|
was der neit een groot drama om hem ?
|
ga bij hem langs :aai:
|
Hij was er geloof ik vorige week nog dus die komt wel weer een dezer dagen...
Ik wil niet lullig doen, maar ehh, maybe is er een reden dat hij nooit meer op msn is bij jou? |
ik weet helemaal niets :[ :p :9
|
Citaat:
|
wil je echt met hem praten ofzo? :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geef Groov maar de schuld, hij is de enigste die ze gezien heeft. Als iemand verder ze verspreid heeft is hij het. Hij wou eerst dat ik ze in zijn mannenforum postte. Maar dat behoorde niet tot de opties. Op een tactische manier (die niet nader te vertellen is) heeft hij me overgehaalt de foto's naar hem te sturen. Voor de rest moet je bij hem zijn. Wat er verder gebeurt is weet ik ook niet. Ben vanaf donderdagmorgen in frankrijk geweest.
|
Tja ik wil nie veel zeggen hoor maar waarom geeft iedereen foto's aan hem als je weet dat hij het toch niet voor zich zelf kan houde:z
|
Foto's??? :?
Waar zijn die te vinden? :$ |
wat voor foto's zijn dat dan :9 :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Hmm, waarom heeft groov ze niet in het mannenforum gepost. :[
|
anders krijg ik weer gezeik met iedereen hier... denk je dat ik die shit weer ga posten op me forum.... dacht het niet.
ik ben heb iig niet geweest.:wave: |
Ruffryder is een matennaaier...
|
Citaat:
|
ja dat si nu wel duidelijk:) Mss komt ze aandacht te kort?:? :)
|
Citaat:
ooh is dat zo:{ :rolleyes: Als je een beetje rond leest zie je waarom ze die foto's gestuurd heeft :+ :o |
Citaat:
:thumbsup: |
neej, nie gezien...:no:
|
Als je nie wilt dat iemand die picīs ziet, moet je ze nie aan een onbetrouwbaar iemand geven :z
|
is er weer een manneforum dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
8|
wie heeft hier die foto's :? |
Citaat:
|
Citaat:
:* |
als het foto's zijn zoals ik denk dat ze zijn ben je DOM als je die over internet laat verspreiden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha waren die foto's nog echt ook dan??
Ik dacht dat het Photoshop shit was Maar ff eens in mijn Temporary Internet Files zoeken dan. Je moet overigens wel een ontzettende kneus zijn wil je zulke foto's aan zo'n gozer sturen haha :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*lacht uit* |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.