![]() |
Hoe kan je JoY_RFJK laten lachen!?
dit was echt een kutdag morguh lekkaah discozwemme met anne! says:
mag mijn vriendin jou toevoegem? ===> ..D..E..F..Q..O..N.. <=== Technoboy says: hoe oud dit was echt een kutdag morguh lekkaah discozwemme met anne! says: 12 dit was echt een kutdag morguh lekkaah discozwemme met anne! says: is da oke? ===> ..D..E..F..Q..O..N.. <=== Technoboy says: WHAHAHAHAHHAHAHHAHA AHAHHAHAHAHAHA :d :d :d.. ik ben gvd 19 man.. |
Leuk toch van de kleine schattige meisjes
|
breezer sletjes van 12 checken, leuk toch :)
dat is dus iemand van groep 8 :) |
Re: Hoe kan je JoY_RFJK laten lachen!?
Citaat:
ja nu stoer lopen doen joy maar ondertussen he!! :yes: |
Godverdomme
was vandaag lache bij lonny morguh lekker vrij says: eeyzz was vandaag lache bij lonny morguh lekker vrij says: alles goed ===> ..D..E..F..Q..O..N.. <=== Technoboy says: jawel en met jou was vandaag lache bij lonny morguh lekker vrij says: goed maare vind je het erg als ik je heb ===> ..D..E..F..Q..O..N.. <=== Technoboy says: ben jij die meid van tmf? was vandaag lache bij lonny morguh lekker vrij says: neej anouk was vandaag lache bij lonny morguh lekker vrij says: erg? ===> ..D..E..F..Q..O..N.. <=== Technoboy says: hoe oud ben ej dan? was vandaag lache bij lonny morguh lekker vrij says: 12\ ===> ..D..E..F..Q..O..N.. <=== Technoboy says: KErlllllll |
lol:+
|
Re: Hoe kan je JoY_RFJK laten lachen!?
Citaat:
|
Re: Re: Hoe kan je JoY_RFJK laten lachen!?
Citaat:
|
Re: Re: Re: Hoe kan je JoY_RFJK laten lachen!?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.