![]() |
Spanuuuund
Damn Dawg's......als jullie borsten enzo zo spannend vinden, zorg dan dat je een vriendin krijgt!!!
Jezus, Stapper dit lijkt wel de mooiste dag van je leven. Ja jongen, zo zien die dingen er nou uit. En nu snel naar boven rennen; daar staat je moeder te douchen en als je snel bent kun je haar ook nog naakt zien. En nee Stapper, dit betekend niet dat je ontmaagd bent. TRIEST!!:kots: :wave: |
We Love Boertje
|
ik ben meer gewend van je
maar ach, denk over mij wat je wilt |
boertje is ook weer terug:{
|
whehehe, go Daan :respect: :d
|
het was een beetje lomp van mij om alleen Stapper te pakken, dit geld natuurlijk ook voor die kansloze JoeyB die alleen meisjes naakt ziet op ze computerscherm...........
:O |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het gewoon lomp......wat is er leuk aan om een meisje naakt op het internet neer te zetten??? Kan je er beter voor zorgen dat dat zelfde meisje naakt bij jou in bed ligt..... Ik vind het gewoon triest & zielig dat sommige mensen half klaar komen bij zo'n foto... en ik vind het echt lomp en triest... Kijk, het was niet slim van haar om die foto's te geven maar wat zij er daarna mee doen ik echt belachelijk. Wordt volwassen en zorg dat je een meisje krijgt...en dat je niet meer hoeft te rukke op die foto's..........l.o.s.e.r.s:wave: |
Citaat:
weet je iets van wat er ervoor allemaal gebeurd is? nee...dus... :{ |
En toch ben ik t hier eens met psychobunny :{ Kan het niet helpen, man je lult wat waar je niks vanaf weet, en over het social life van Joey zou ik me almaar helemaal niet druk maken :O
|
He yBoertje WB!! :) :wave: :*
|
ik heb nooit foto's gezien:'(
maar ik zorg wel dat ik een vriendin krijg:yes: ben alleen geen ster in versieren|:( iemand tips? |
Citaat:
:wave: heb ik het ooit over een social - life gehad?? Als je niet kan lezen, hou dan je bek...dank je.... Ik vind je gewoon een boring & triest persoontje als je het leuk vind om naakt foto's van meisjes op het internet te posten.... thats all.. Dus als je alles ff gaat lezen kom je er dus op neer dat ik JoeyB een boring & triest persoontje vind..... zal ik het nog ff voor je spellen?:O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bartje....
voor de rest heb je het begrip "cynisme" wel begrepen?:wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel plezier verder met die zogenaamde vriendin van jou :O
|
Boertje for President:thumbsup:
|
Citaat:
omdat ik niet cynisch ben....... leg maar es uit waar ik zogenaamd cynisch ben dan |
Citaat:
|
he boertje.. jij gaat lekker met vrouwen om zeg.. :O
lul niet zo dom.. :{ |
Citaat:
maar het gaat mij er niet om wat ie zegt...ik verwacht niks zinvols uit ze mond... Het gaat er mij om dat hij een naakt foto plaatst van een meisje..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dat geeft die JoeyB nog geen recht om zoiets te doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kom dan es met voorbeelden8| |
boertje op dreef :7
|
LOL
je begint een topic over dat ik bijna klaar kom over een paar plaatjes en zelf word je meer in de zeik genomen das pas lache :+ |
Citaat:
Waar maak je je trouwens druk om, laat die pubertjes toch. Natuurlijk moet je geen foto's verspreiden als die in vertrouwen gegeven zijn, ook al is het niet slim van de meiden in kwestie. Maar tis voor jou niet echt reden om je druk te maken toch? ow, Ps. wordt lid van de JAMIEL fanclub :+ |
Ik heb genoeg met dit soort shit meegemaakt... Er gebeuren nou eenmaal hufterige dingen...
Mischien een leuk idee, maak gewoon geen naaktfotos? |
Citaat:
|
Helemaal met je eens hoor boertje..:)
Sjonge jonge zeg, wat een heisa...:{ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.