![]() |
Ja, toen was je c-schijf leeg...
8| 8|
Doei plaatjescollectie :wave: Doei muziekcollectie :wave: 8| |
:aai: Das echt kut.... Zo was ik laatst al mn 500 liedjes kwijt.... Das echt balen joh
|
Citaat:
|
opvullen is leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
and the magic word for today is: backup
|
Citaat:
Pffft...Windows XP moest opnieuw geinstalleerd worden.. Wat een gedoe zeg...:Z |
maak een d schijf:z
|
idd, beetje jammer als je maar 1 partitie hebt, daarom heb ik er 5 over 2 harde schijven :+
|
Windows XP zuigt. partities ook, koop gewoon meerdere schijven ;) of een netwerk, kan je tijdelijk op andere pc zetten.
|
Citaat:
:{ |
Re: Ja, toen was je c-schijf leeg...
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: Ja, toen was je c-schijf leeg...
Citaat:
|
Gecondoleerd :(
|
Re: Ja, toen was je c-schijf leeg...
Citaat:
Ten eerste wie zet zijn muziek op de C schijf, ten 2de altijd backups maken, ten derde als je XP opnieuw moet instalerne heb je wel iets goeds mis gedaan met je PC (meestal) |
Citaat:
|
Re: Re: Re: Ja, toen was je c-schijf leeg...
Citaat:
|
Citaat:
ehmm hoefd niet als je PC een goede plug and play chipset heeft kan dit nog weleens werken, zonder opnieuw te installeren |
Citaat:
** Ging zo vaag.. Computer liep vast.. Ik ctrl+alt+del, deed ie niet.. Aangezien er geen reset knop op m'n computer zit (Dell 4550) of tenminste, die kan ik niet vinden :$ drukte ik op de uitknop.. Deed ie ook niets.. Ik de stroom eraf halen.. Ehh ja, toen begonnen de problemen..8) :d Dit is trouwens de 1e keer in 7 maanden dat hij vastliep...*) Laatste back-up is ook van 7 maanden geleden hehehe.. Ja, alles positief bekijken.. O-) |
Citaat:
|
en alle data op den andere schijf zetten (partities zuigen)
clean install op c en je programma's wer installeren, huppa klaar is keesh. Of een repair doen, wil ook wel es werken, en je bentnix kijt :) |
waar halen jullie vandaan dat partities zuigen? :?
trouwens, welke problemen traden er op? |
Citaat:
|
:x
|
Citaat:
|
Citaat:
@Nightwolf: kiek eens een paar posts boven je :* |
Citaat:
OEPS, nu niet meer :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ja denk het ook groovy, echte IT pro ben jij |:( O-) |
Citaat:
maarja, het kan wel eens gebeuren dat je door het in 1 keer uit zetten van je pc er een fout optreed waardoor je pc niet meer kan opstarten en waardoor je windows opnieuw moet installeren als je 2 schijven hebt en op de 2e schijf al je zooi gooit, dan kan der weinig mis gaan, op de 2e schijf staan namelijk bijna nooit systeem bestanden maarja, het is gewoon pech hebben, het is en blijf een machine en die kunnen kapot gaan |
Citaat:
hahah doet hij nog informatica opleiding ook nog?? Sjonge amateurs tegenwoordig zeg. EN alle amateur ICT lui zitten thuis op de bank:yes: |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.