![]() |
Junkfood
hoeveel malen in de week junk food en wat voor
ik meestal wel gemiddel 1 keer per week wil soms ook weleens meer zijn maar meestal 1 keer, dit kan een hamburger zijn of een frietje of een pizza maak niet uit echt |
1x in de week...
Meestal op maandag..(dan eet ik alleen dus tja ;-)) Eh, pizza great hot chicken meestal...:9 |
1x per week tot meerdere keren... ik hou nogal van snacks.. en kan ze ook makkelijk incasseren.. ik hoef absoluut niet op mijn gewicht te letten, dus dat belet me niet om het in ieder geval niet te doen.
|
Als ik in gent zit, niet zoveel (2x in de maand of zo) eet in gent ook meestal alleen... (zit nu al 2maand in gent)
In brugge daarentegen eet ik 1x in de week of zo junkfood, meestal rond 23u dan:yes: (dus op een jaar :) maakt dat ongeveer 2x per maand) |
sjah weinig... hoewel ik eerlijk gezegd wel meer dan eens per maand ongezond eet :$ niet goed gelezen. Dan kom ik op 1x per twee weken ofzo, een pizzaatje gaat er soms wel in :d
De Mac zie ik een keer per maand van binnen ongeveer. IK hou niet echt van junkfood, geef mij maar een echte verse maaltijd :) |
Citaat:
|
1,2 keer per maand ofzo? niet zo vaak eigenlijk :)
|
1 keer in de 2 weken, soms pizza soms patat of shoarma
|
mac of burgerking nooit, wel s friet of pizza.
|
Als Pizza tot junkfood gerekend word, dan 1x in de week...Junk McDonalds achtig voedsel ongeveer 1x in de 2 weken.
|
1 keer in de twee weken,maar ik probeer te raken naar 1 keer in de maand
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kdenk 1x in de maand ofzo
|
Citaat:
ik ga ongeveer 1 keer in de 2 maanden naar de mac ofzo.. als ik een avondje uit ga met vriendinnen bijvoorbeeld. of naar een concert ga ofzo en ongezond.. tsja 1 keer in de 2 weken ongeveer.. ik hou dat nooit echt bij |
bijna nooit eigenlijk, ik eet gewoon wat de pot schaft en meestal is dat gezond :)
|
Junkfood tastes to good because it's bad for you :)
|
ik vind het maar ranzig
sorry |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.