Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Owkee, Idols 2... wie? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=32330)

DarkUnreal 11 June 2003 16:54

Owkee, Idols 2... wie?

Hmmz.. ik wil dus meedoen met Idols 2.. nu zit ik nogsteeds te wachten of je je ergens op kunt geven..

Nu hoor ik net van een onbetrouwbare bron dat dat niet meer kan.. maar dit wil ik wel ff zeker weten.

Weet iemand hier meer van?

Miss_Sweetgirl 11 June 2003 16:56

www.idols.nl ofzo:p

Nickchange 11 June 2003 16:57

Door zou ik maar blij mee zijn als ik jou was:z

Vraag anders die sgatje van dit forum die wordt een absolute superster:d :D :z

DarkUnreal 11 June 2003 16:59

Citaat:

Originally posted by Nickchance
Door zou ik maar blij mee zijn als ik jou was:z

Where is the ..... when you need her..?

DarkSilence 11 June 2003 17:03

kan een verkeerde indruk zijn hoor, maar kvind jou meer iemand die zelf wil bepalen wat hij doet, stel dat je idols zou winnen. je bent een kort commercieel suc6je wordt door een groot deel direct afgeschreven omdat je van idols bent dan. je blijft altijd aan idols gekoppeld. je wordt er altijd mee geasocieerd. je moet hun nummers zingen en uitbrengen. mja kvind niet dat ze jong talent tot uiting brengen, kvind meer dat ze jong talent tot een kort commercieel suc6 verneuken.

DarkUnreal 11 June 2003 17:05

Citaat:

Originally posted by DarkSilence
kan een verkeerde indruk zijn hoor, maar kvind jou meer iemand die zelf wil bepalen wat hij doet, stel dat je idols zou winnen. je bent een kort commercieel suc6je wordt door een groot deel direct afgeschreven omdat je van idols bent dan. je blijft altijd aan idols gekoppeld. je wordt er altijd mee geasocieerd. je moet hun nummers zingen en uitbrengen. mja kvind niet dat ze jong talent tot uiting brengen, kvind meer dat ze jong talent tot een kort commercieel suc6 verneuken.
Nou nee dat is het niet..

Ik wil echt weten hoe ver ik kom.. of ik een beetje talent heb.. enne jah.. nummer 1 word ik zeker niet.. maar ik wil weten hoe dat is..

Sgatje 11 June 2003 17:08

Citaat:

Originally posted by DarkUnreal

Nou nee dat is het niet..

Ik wil echt weten hoe ver ik kom.. of ik een beetje talent heb.. enne jah.. nummer 1 word ik zeker niet.. maar ik wil weten hoe dat is..

Ja idd..:) Ik doe ook mee hoor voor de lol! Ik verwacht niet dat ik ver kom maar t lijkt me gewoon leuk om nieuwe mensen te leren kennen en nieuwe dingen te leren!

Dus eh jah de audities beginnen volgensmij weer in Augustus, je zal vást wel weer reclames zien op rtl4!

Sgatje 11 June 2003 17:10

Citaat:

Beetje dom vind ik dat als je dat zegt..Ik hou heel erg veel van zingen en wil dat later ook blijven doen..

Nickchange 11 June 2003 17:11

Citaat:

Originally posted by Sgatje

Beetje dom vind ik dat als je dat zegt..Ik hou heel erg veel van zingen en wil dat later ook blijven doen..

Als ik me niet vergis heb ik ook al een altijd posts gelezen over hoe goed jij wel kan zingen.:wave:

DarkSilence 11 June 2003 17:12

Top, kvind ook nog steeds dat roger het etbeste heeft gedaan, meesterlijk hoe hij gewoon toegeeft idols gebruikt te hebben om bekendheid te krijgen ;) hij wordt ook veel minder aan idols gekoppelt

Sgatje 11 June 2003 17:18

Citaat:

Als ik me niet vergis heb ik ook al een altijd posts gelezen over hoe goed jij wel kan zingen.:wave:

Ja idd, maar ik wil geen superster worden ofzo..Lekker zingen en geld verdienen voor Afrika

SpiNe 11 June 2003 17:29

Citaat:

Ja idd, maar ik wil geen superster worden ofzo..Lekker zingen en geld verdienen voor Afrika

moet je daar geen superster voor zijn?:{

DarkUnreal 11 June 2003 17:29

Weet jij Sgatje toevallig hoe je je dan moet opgeven? :x

Jamiel 11 June 2003 17:55

mot je op de officiele site kijken van idols en bij meets gestelde vragen staat dat wanneer bekend is wanneer idols 2 van start gaat, het in het rubriekje nieuws staat ;) ( ja ik ga ook meedoen :yes: )

Irene!!!! 11 June 2003 21:54

Hehe als het in augustus is kan ik ook mee doen :D *gaat vast oefenen vals zingen* :9 Nee ik denk niet dat ik daar geschikt voor ben ;)

Maar wel heel veel succes Thijs, Daan en Jamiel 8-)

Jolie 11 June 2003 21:57

Ik ga morgen Zosja interviewen! :):)

appelshampoo 11 June 2003 21:57

Citaat:

Der was eerst ook zown gast bij idols die dat wilde :d

die met die Micky Mouse trui :d

Sgatje 12 June 2003 08:30

Citaat:

Originally posted by appelshampoo
Der was eerst ook zown gast bij idols die dat wilde :d

die met die Micky Mouse trui :d

Ja, maar ik wil t wat serieuzer aan gaan pakken..Zoals wat Marco Borsato of Angelina Jolie doet..

Enne, t komt binnenkort wel op de idols site als je de reclames hebt gezien

Nickchange 12 June 2003 10:33

Citaat:

Ja, maar ik wil t wat serieuzer aan gaan pakken..Zoals wat Marco Borsato of Angelina Jolie doet..

Dat zijn toch sterren |:( , dus zo dom was die opmerking van mij nog niet:{

Sgatje 12 June 2003 13:26

Citaat:

Dat zijn toch sterren |:( , dus zo dom was die opmerking van mij nog niet:{

Oke je hebt gelijk...Maar ik ben niet van plan door Idols een 'superster' te worden, want ze letten daar tóch veel meer op het uiterlijk dan het talent..Maarja, ik ben ook nog maar 15, tis gewoon leuk om mee te doen!

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:36.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.