![]() |
Hoi...
Ik ben de oudere en verbeterde versie van DarkSilence :P
Anyway, ik ben hier nu precies 5 minuten, dus ik weet helemaal nix. Praat me dus ff bij, wat heeft iedereen hier met naaktfotos en Saartje? Die twee worden zitten ongeveer in elke topic?!:? |
waar het om gaat is, dat iedereen de naakt fotos van saartje wil zien. maar Niemand snapt dat saartje niet zo een slet is die naakt fotos van zich zelf maakt
|
Uh hoi:wave:
|
broer van darksilence :+
maarja, der waren wat naakt foto's van essebes verspreid over het forum en er zijn geruchten over meer naaktfoto's van andere leden van het forum |
Citaat:
|
Dus je komt hier vor die foto's :+
welkom hark! |
Citaat:
|
Juist ok, naja maar ehm tis toch niet helemaal de bedoeling dat dit een soort rukforum gaat worden:?
Naja, trouwens, wat is er zo leuk aan Saartje... Ok, niet echt lelijk, best schattig gezichtje enzo, mooi lichaam maar verder... err naja ik bedoel zo zijn er wel meer toch? Denk ik? |
Citaat:
|
:wave:
|
Citaat:
die van jen konden der mee door, waren iig beter dan die van essebes maar die van saartje zijn echt het beste van allemaal |
Citaat:
|
erm, die uhm bovenstaande namen... Dat zijn allemaal mensen met naaktfotos? Sorry dan heb ik me vergist, dan is dit wel een soort rukforum :P
|
Citaat:
trouwens! welkom ik ben echt blij dat ik niet ben gevraagt voor naakt foto's:yes: O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.