![]() |
het ''respecteer Loeloe'' topic
ik heb respect voor haar bijdrage en toezicht op het forum8) :respect:
oh ja, en natuurlijk haar strijd tegen het mannenforum :respect: |
:?
|
tuurlijk altijd al gehad! :thumbsup:
|
Ik vind LoeLoe best aardig.....
|
|
voert een ietwat verkeerd beleid hierzo, maar irl is t een aardige meid.
|
Citaat:
|
Wat was nou ook alweer het leeftijdsverschil tussen LoeLoe en Rickclan?
|
Citaat:
zoiets iig |
Citaat:
|
LoeLoe: January 23, 1985
Plankjuh: September 22, 1987 |
Citaat:
18 en 15 :+ |
ach ja...over wat voor beleid ze voert en of ze m juist of onjuist uitvoert, daar ga ik maar niet op in, maar irl is ze wel aardiger dan velen denk ik hier vermoeden
|
Citaat:
|
Citaat:
Hahaha.. .schitterend die typische reactie... "dat jij niemand kunt krijgen" Wat een giller blijft het toch. Bedoel je niet: 'dat jij je vriendin niet van het forum afhaalt...' ?? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed.. biertje? |
wat een jank-topic weer zeg... stelletje bedelaars..
|
Citaat:
|
:respect:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1.) dit topic is nutteloos..
2.) De titel = het ''respecteer Loeloe'' topic Dus niet het 'zeik Rick af' topic 3.)Cut the crap, hij heeft tenminste een vriendin van 18 :D da's lekkere sex op je 15e :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk initiatief, topicstarter! :wave:
|
Citaat:
ik snap ook niet waarom er elke keer dit soort topics komen :O dat afzeiken moet een keer afgelopen zijn vind ik.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3 jaar verschil wow das veel zeg. 8| maar niet heus
en ik heb respect van mo, want ze komt hier nog steeds ondanks alles. ze is net een steen die je niet kan weghalen :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: |
Citaat:
steen, je bedoelt onkruid:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik twijfel nog steeds wat ik liever heb niemand kunne krijgen, of loeloe krijgen...hmm moeilijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap gewoon het nut niet van iedere keer dezelfde mensen afzeiken om dezelfde reden. Hou er toch eens mee op.
Er word altijd maar zo geschreeuwd "Krijg een leven" tegen mensen zoals LoeLoe en rick enzo, maar ik denk dat de mensen die iedere keer hun afzeiken dan eerst maar eens naar hunzelf meoten kijken.. zij zijn degene die kinderachtig en onvolwassen doen op deze momenten.. Personne n'est pas perfait. Iedereen maakt fouten, maar het is aan andere om er dan eens overheen te stappen en gewoon verder te gaan... |
:wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mjah ik probeer mezelf ook wel een beetje te dimmen maar af en toe gaat dat zo moeilijk:(
Enne Stapper, ik heb nooit moeilijk tegen je gedaan toen in Rotterdam en nu ook niet meer..het zal allemaal wel. Mandy heb zich derbij neergelegd, dus ik ook. Dus jah..ik zal de laatste zijn die het er nog over heeft:* |
Citaat:
Nou ja misschien kan het nog... Vlag dr over neuken voor t vaderland:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.