![]() |
Jippie... Strak recht leren...
... I :love: it :p
Morgen wiskunde... da's weer minder :{ :] |
wat vind jij nu van al die freaks, die de hele tijd over jou fotos hiero lopen te kwijlen en allemaal menen een saartje fan te zijn? :o
|
Citaat:
Stiekem vind ik het wel eng :d |
Succes :*
|
Citaat:
|
Recht is coowl :d
(Had ik dan ook in het eerste semester en heb er een A voor= vrijstelling wiiiiiiiiii) Ik nu jammergenoeg weeral engels leren, zaterdag examen vanochtend al mondeling had , gelukkig waren de 3japanners voor me te laat, anders moest ik dus met één van hen (en die kunnen echt geen engels!), dus met bart moeten doen, mo gezeverd dat wij hebben :) Britney Spears en zo bijbetrokken (bij onze marketingstrategie voor nieuwe nokia2100). Prof zat er zelf mee te lachen:) Enne de vraag is nu, wie gaat er als eerste afvallen van de Saartjefanclub (of Jamielfanclub of ....)? :) |
ik heb recht 3x gedaan op het hbo en dan nog steeds niet gehaald
k*t vak wiskunde daar in tegen is wel leuk |
Citaat:
Heb het altijd al graag gedaan... Citaat:
Ik snap niet hoe iemand fan van mij kan zijn eigelijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben nu Veld - Biologie aan het leren..
morgen tentamen over 100 plantjes:( :huh: |
Ik heb net hard natuurkunde geleerd.. Morgen nog Natuurkunde en tekstje duits.. En dan mooi beetje tjilln in plein
|
Ik heb gedaan met recht :d
Ik heb gewoon burgerlijk én handelsrecht op 3u tijd geleerd :p *maakt buiging* :] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga ook weer recht leren...
Morgen tentamen strafrecht.. Dus ik kan beter weer gaan leren.. :+ Overigens heb ik nog steeds niets gezien over een grondwetartikel die het verbiedt om voor de doodstraf te pleiten. Rariteiten alom, wie beweerde dat ook al weer? :z :wave: |
Citaat:
In ieder geval interessanter als handelsrecht... :d |
Zeker en vast..
Handelsrecht.. dat is zoiets als privaatrecht? Art 711 BBW enzo? (Tyskie heeft ook een beetje belgisch recht gehad.. :7 ) |
Citaat:
Privaat recht hoort bij het burgerlijk ;) Jah tis zoiets :d |
Ik heb werkelijk geen idee wat bij jullie onder handelsrecht wordt verstaan eigenlijk? :$
|
Citaat:
|
zozo... en welke zijn dat? ;)
En toch is strafrecht interessanter... :7 |
Jullie hebben niet et RECHT om hier te chatten :+:p
|
Jij hebt niet de bevoegdheid om daar maatregelen tegen te nemen... :+
En chatten? Het is toch gewoon interesse tonen in je Belgische medemens? O-) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.