![]() |
papa dag
ik heb nog een kadootje voor vaderdag nodig...
weet iemand nog leuke (originele) kado's? |
een harley8-)
|
waar houd je papa van??
|
is toch al lang voorbij? :?
|
in belgie misschien wel psycho, maar in nederland is het zondag
|
bewijs dat belgen dom zijn|:(
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar jullie blijven leuk hoor :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
probeer de volgende keer wel normaal te doen:yes: |
Citaat:
|
nou der bestaan wel domme vragen hoor psycho, ik vond dit geen domme vraag alleen..
|
Citaat:
je hebt 30 posts,maar zijn er naar mijn gedacht al 31 teveel :{ |
Citaat:
|
Citaat:
vraagt ze: gazastrook? is dat een soort snelweg bij israel ofzow en later: israel was toch niet van de joden dat was toch palestina? ik: neej israel is de joodse staat .. zij: nietus ik heb het net zelf gelezen.. of: saoudi arabie, is dat een land? dat vind ik behoorlijk domme vragen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik geef mijn pappie een dag zonder mij :+
|
Citaat:
|
okee....tis genoeg geweest....
nu ff papa dag kado's :x |
Citaat:
kopen doe ik daarvoor niet,het is een veel te commercieel 'feest',maar ik kook wel altijd voor hem,iets speciaals ofzo :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik jou zie en k vraag je ben je een meisje? Vind ik een domme vraag. Net als dat je aan mij gaat vragen of ik ook alcohol vrij bier drink. Is ook een domme vraag:7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en als ze aan mij vragen of ik alcoholvrij bier drink,is het ook geen domme vraag want ik drink geen bier :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet ook niks.... 8|
mn pa geeft niks om die cadeautjes, maja kprobeer toch altijd maar iets grappigs te vinden |
Citaat:
|
vaderdag doen we hier niet aan..
ze vinden het onzin om nou een kadootje te geven op een bepaalde dag..., want dat kan toch ook op een willekeurige dag? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben slim dankje:d
|
helemaal vergeten... goed dat je het zegt :)
en niet zo chatten :p |
neej joh!
chatten doe ik via msn:) |
ik heb geen kadootje:? vergeten...
|
Hmm, heb ook nog idees nodig voor een kado,
wel al een week te laat, maar jah... geen tijd met die examens:( Was eigenlijk zelf gemist van dag :$ had 2weken geleden berichtjen gestuurd met "gelukkige vaderdag" en zo'n zever... Bleek ik toch wel een week te vroeg te zijn :$ Me er dan met het excuse "het is toch iedere dag een beetje vaderdag" der uit gewerkt :d Maar idees dus??? |
Tja.. Mijn pa is echt zo'n doe-het-zelf kerel, dus ik geef me pa altijd een doos met schroeven.. daar krijgt hij wel een stijve piemel van :p
Citaat:
|
oeps goed dat je het zegt.. morgen maar ff iets kopen want de rest van de week geen tijd..
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.