Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Te veel members? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=32425)

Underworld 12 June 2003 21:30

Te veel members?

Vinden jullie het niet irritand dat er zeg maar veel members zijn, ik bedoel dus dat zeg maar je heel veel moet lezen (is natuurlijk geen probleem, want voor velen is het een hobby ;) )
maare ik weet niet hoeveel berichtjes er per dag worden geplaatst maar dat zijn er een hele boel, en als je zeg maar iets gereplayed hebt dan is dat moeilijk terug te vinden zeg maar.

ik ben Ultimate Snowb. gewend (was geen reclame overigens)
die hebben minder members en daar is het makkelijker om alle berichten te lezen.

maargoed, misschien zeik ik wel gewoon :)

Stapper 12 June 2003 21:39

ik vind meer users wel handig
zo krijg je snel andwoord op vragen die je hebt en zo hou je ook een forum levend

veel gesprekken en veel members betekend groot forum, wat weer geld opleverd en weer uit gegeven kan worden aan bijvoorbeeld kaartjes voor de megafestatie

maar een klein forum is wel grappig, je kent snel mensen en het heeft iets knus

Underworld 13 June 2003 10:28

Right?!

hmm ok

LoeLoe 13 June 2003 15:07

Nah ik vind zoals het nu is druk genoeg.

Nightwolf 13 June 2003 15:08

Citaat:

Originally posted by Underworld
Right?!

hmm ok

zo denk ik over dit topic :{

A-Man 13 June 2003 20:05

Re: Te veel members?

Citaat:

Originally posted by Underworld
Vinden jullie het niet irritand dat er zeg maar veel members zijn?
Het Kan nog drukker, valt nog wel redelijk mee vind ik.
Alles lezen doe ik toch niet, (wie wel ? :p ) .

bootje 13 June 2003 20:09

het is niet moeilijk iets terug te vinden waarop je gereplayed hebt
user pc

Stevie 15 June 2003 19:09

op het onzinforum van sch.com wordt ik helemaal gek. als ik een keer reply en terugkom op de hoofdpagin is mijn reply al weer naar de helft van de pagina "gezakt"

GregoorvanDijk 15 June 2003 20:03

Citaat:

Originally posted by Stevie
op het onzinforum van sch.com wordt ik helemaal gek. als ik een keer reply en terugkom op de hoofdpagin is mijn reply al weer naar de helft van de pagina "gezakt"
Hehe, inderdaad. Als je even nie oplet dan staat ie buiten je zicht :yes: Puur en alleen spammen :no:

dyfusica 19 June 2003 13:47

neuh

ben s.com gewend en onzin daar ook vaak.. k vind dit forum zelfs een beetje te rustig af en toe

dyfusica 19 June 2003 14:01

Citaat:

Originally posted by Stevie
:d geloof me.. het went wel:)

meiske 26 June 2003 12:10

Citaat:

Originally posted by Stapper
ik vind meer users wel handig
zo krijg je snel andwoord op vragen die je hebt en zo hou je ook een forum levend

veel gesprekken en veel members betekend groot forum, wat weer geld opleverd en weer uit gegeven kan worden aan bijvoorbeeld kaartjes voor de megafestatie

maar een klein forum is wel grappig, je kent snel mensen en het heeft iets knus

jah dan worden ze lid voor kaartjes van megafestatie, krijg je weer van die leden nee dat schiet lekker op.

ik vind het zo wel goed al kijk je naar leden is 50% nog 0 post leden dus :p

Xero 26 June 2003 18:42

Ik vind het eigenlijk wel meevallen. (vergeleken met sch.com)

L_angeldc 26 June 2003 18:56

Citaat:

Originally posted by meiske

jah dan worden ze lid voor kaartjes van megafestatie, krijg je weer van die leden nee dat schiet lekker op.

ik vind het zo wel goed al kijk je naar leden is 50% nog 0 post leden dus :p

maar die mensen met 1000+ posts maken dat weer goed :+ ;)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:48.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.