![]() |
M'n oma is een malloot
Ik kom thuis van een potje basketballen met ydp... zegt ze "Ik heb een beetje van je gel gebruikt"
dus ikke.. "die uit dat potje?" neej die uit die groene fles.. ik denken... welke groene fles??? "bedoel je niet die blauwe oma?" oma "jah kan ook wel, ik krijg de dop er alleen niet meer goed op" ikkuh "oma dat is geen haargel, dat is scheergel!!! en die dop gaat inderdaad wat zwaar" oma "nou maar hij plakt wel goed" m'n oma heeft niet verder gekeken dan het woordje Gel, ook al staat er dus duidelijk scheergel :Y) |
is ze niet dement? :{
|
nope
|
Citaat:
|
lol
|
hahaha mijn oma heeft ook altijd van die domme acties.. :)
|
ik heb de mijne(alle 2) nooit gekent
|
Citaat:
Ik ééntje maar gekend :(.. De andere is op haar 23 ofzo gestorven.. |
De vriendin van mijn grootvader denkt dat ze hip is met felle roze-bloempjes-bikini's :+
|
mijn oma vind busta rhymes wel tof:x
|
Mijn oma (toen ze nog leefde :() heeft ooit op de markt eens een marokaan achterna gelopen en de doos waspoeder uit zen handen getrokken die hij van haar genomen had :p
Beat that :p |
Jou oma is inderdaad leuk!
Toen ik mijn gitaar spul bij je ging ophalen deed zo ookal zo vrolijk, ging ze me haar eten beschrijven enzo :D |
mijn oma wil continue naar huis als ze thuis is:z
maar dis wel een gare actie:+ |
whehehe leuke oma heb je, Laurens :d
|
mijn oma is shop verslaafd... :thumbsup:
|
scheergel huh?
hmm, het proberen waard :z :+ |
Citaat:
eers scheer je je met scheer Gel en daarna doe je scheergel in je haren is wel zo goedkoop :+ mijn oma wil me altijd laten koken... hoef zij het niet te doen ok ik moet boodschappen voor haar halen :rolleyes: |
jah dat soort klusjes krijg ik ook altijd...
|
mijn oma is gewoon normaal:?:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn oma's zijn nooit thuis,die zijn continue op reis... de ene is onlangs naar salou geweest :{ maar ze is gelukkig niet uit geweest :d
|
Citaat:
:Y) |
Citaat:
|
Citaat:
*brrrr* :no: |
lol :d
|
Citaat:
Tuurlijk :Y) |
als mijn oma in gezelschap is van een grote groep mensen dus op feestjes ofzo...probeert ze te praten als iemand van 18 ofzo...
maja...ze is wel lief :p |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.