Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Lekker! Lekker! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=32477)

FiZz 13 June 2003 17:55

Lekker! Lekker!

Net weer 2 en een halfuur gitaar zitten spelen. Heb 2 albums van Rammstein alle nummers gespeelt. Ging aardig goed dacht ik zo, maar nog even oefenen.

Vanmiddag was Jochmmm hier en toen hebben we ook 2 uur gitaar gespeeld. Dus vandaag (tot nu tot) 4 en een halfuur gespeeld :D

Heerlijk heerlijk is dat. Heb alleen last van me pols, maar goed, gaat wel over!

Owjah...... 8{

Stapper 13 June 2003 17:59

:thumbsup:
:yes: (jammer dat der geen handjes aan allebei de kanten zitten)

Fade of Light 13 June 2003 18:04

wow...mijn remote viewing sessies werpen vruchten af...of is stapper gewoon zoi voorspelbaar? :O

:p

ohja dit keer ten minste een poging to grappig zijn ipv een poging to serieus :p

uhm ja wat zal ik on topic zeggen..niet veel behalve dat ik je de rotirsche vraag stel "was het leuk?"

Youssef 13 June 2003 18:06

Citaat:

Originally posted by Fade of Light
uhm ja wat zal ik on topic zeggen..niet veel behalve dat ik je de rotirsche vraag stel "was het leuk?"
Nog een retorische dan:

Was het het waard om geld te investeren in de gebruikskosten van zo een gitaar en tijddoding en het laten verhongeren van 3 Afrikaanse gezinnen? :thumbsup:

FiZz 13 June 2003 18:14

Citaat:

Originally posted by Youssef

Nog een retorische dan:

Was het het waard om geld te investeren in de gebruikskosten van zo een gitaar en tijddoding en het laten verhongeren van 3 Afrikaanse gezinnen? :thumbsup:

Jah, want:

Om positieve energie te hebben, en te kunnen overgeven moet jezelf positief en gelukkig zijn. Gitaar spelen is een uitlaat klep, en heel erg leuk om te doen. Ik word er erg vrolijk en gelukkig van, ook door het zien van de gitaar zelf al.

Het feit dat ik gelukkig ben maakt mij in staat om anderen beter te kunnen helpen (iets wat erg belangerijk is ook voor mijn opleiding).

Dus ja, het hebben van mijn gitaren en andere spullen is een nuttige geldbesteding geweest :)

SpiNe 13 June 2003 18:31

Citaat:

Originally posted by FiZz

Jah, want:

Om positieve energie te hebben, en te kunnen overgeven moet jezelf positief en gelukkig zijn. Gitaar spelen is een uitlaat klep, en heel erg leuk om te doen. Ik word er erg vrolijk en gelukkig van, ook door het zien van de gitaar zelf al.

Het feit dat ik gelukkig ben maakt mij in staat om anderen beter te kunnen helpen (iets wat erg belangerijk is ook voor mijn opleiding).

Dus ja, het hebben van mijn gitaren en andere spullen is een nuttige geldbesteding geweest :)

ik wordt ook happy van jou gitaar wanneer mag ik er eens op spelen8-) :respect:

FiZz 13 June 2003 18:39

Citaat:

Originally posted by SpiNe
ik wordt ook happy van jou gitaar wanneer mag ik er eens op spelen8-) :respect:
Kom maar langs dan ;)

SpiNe 13 June 2003 18:42

Citaat:

Kom maar langs dan ;)

altijd een addertje onder het gras;)

chica 13 June 2003 19:52

ik speel saxofoon maar dat hou je geen 4 uur vol, das wel heel vel lucht:p

FiZz 13 June 2003 19:53

Citaat:

Originally posted by chica
ik speel saxofoon maar dat hou je geen 4 uur vol, das wel heel vel lucht:p
Ik kom ook altijd helemaal bezweet weer benenden als ik internsief gespeelt heb... maar het is ook lekker warm op me kamer :)

dupke 13 June 2003 19:58

Citaat:

Ik kom ook altijd helemaal bezweet weer benenden als ik internsief gespeelt heb... maar het is ook lekker warm op me kamer :)

ik kan niet eens gitaar spelen :(

chica 13 June 2003 20:00

Citaat:

nou dat ook weer niet, ligt er aan hoe warm t is;) Hou er wel van om mn buurman te treiteren met mn getetter, hij houdt er namelijk niet zo van, nu valt het gelukkig mee maar altijd van die opmerkingen: ja, ze heeft ook wel genoeg geoefend!Sukkel
:p

psychobunny 13 June 2003 20:04

Citaat:

Originally posted by dupke

ik kan niet eens gitaar spelen :(

me neither :no:

maar wel blokfluit! :yes:

dupke 13 June 2003 20:09

Citaat:

Originally posted by psychobunny

me neither :no:

maar wel blokfluit! :yes:

ook niet 't enige wat ik een klein beedje kan is keybord spelen....
ik wou dat ik ook muzikaal was ik luister daarin tegen wel heel veel muziek

SpiNe 13 June 2003 20:36

pak een gitaar op doe er moeite voor en je zult iets heel moois ontdekken:thumbsup:

dupke 13 June 2003 20:40

Citaat:

Originally posted by SpiNe
pak een gitaar op doe er moeite voor en je zult iets heel moois ontdekken:thumbsup:
moet ik die van me nicht dan maar eens een paar weekjes lenen :yes:

SpiNe 13 June 2003 20:59

Citaat:

Originally posted by dupke

moet ik die van me nicht dan maar eens een paar weekjes lenen :yes:

doen!:thumbsup:

FiZz 13 June 2003 23:32

Heb er nog weer een uur bij op zitten...

Ole, 5 en een half uur gitaar gespeeld... zo door blijven gaan en dan wordt het misschien nog wat :)

En ook nog een uurtje getrommeld (djembe), oefenen oefenen... heeeerlijk is dat zeg :D

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:32.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.