Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Blunders (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=32480)

xazora 13 June 2003 19:23

Blunders

Wat is je grootste blunder???

dupke 13 June 2003 19:27

denk toch wel geboren worden.....

neej hoor de laatse keer mijn blunder die ik me nog kon herineren was ik ging naar een optreden en zei toen kei hard op ik wil een kaartje voor........ de hele naam terwijl ik ook had kunnen zeggen ik wil een kaartje.... nou jah 't kwam eigenlijk door de jongen achter de kassa sjezus wat was dat een lekker ding!

xlizzx 13 June 2003 19:29

zeg ik hier niet...

chica 13 June 2003 19:39

dat was toen een jongen naar me toekwam...:{

psychobunny 13 June 2003 20:01

grootste blinder nu niet,maar was echt wel schaamtelijk...

op een bepaalde fuif was ik ff dom aan het doen met een gast,en elke keer dat ie passeerde neep ik in zn kont,en hij in de mijne. toen ik voort moest stond ik buiten tegen de dranghekkens en zag ik iemand passeren die er goed op leek,en neep dus in zn kont,in de overtuiging dat het hem was....bleek dus niet zo te zijn...:$

Karliene 13 June 2003 20:08

Zoveel..:$ :Y)

De laatste is dat ik tegen een leuke jongen opbotste, frontaal...:$ :$ 8)

Larsjuh 13 June 2003 20:17

Citaat:

Originally posted by Karliene
Zoveel..:$ :Y)

De laatste is dat ik tegen een leuke jongen opbotste, frontaal...:$ :$ 8)

zolang hij leuk is lijkt het me niet zo ergO-)

Irene!!!! 13 June 2003 20:17

Citaat:

Originally posted by psychobunny

op een bepaalde fuif was ik ff dom aan het doen met een gast,en elke keer dat ie passeerde neep ik in zn kont,en hij in de mijne. toen ik voort moest stond ik buiten tegen de dranghekkens en zag ik iemand passeren die er goed op leek,en neep dus in zn kont,in de overtuiging dat het hem was....bleek dus niet zo te zijn...:$

is gemeen van me i know maar ik vind dit toch wel erg grappig :D:D :$

psychobunny 13 June 2003 20:20

Citaat:

Originally posted by Irene!!!!

is gemeen van me i know maar ik vind dit toch wel erg grappig :D:D :$

lol,geeftniet,binnen paar jaar kan ik er ook mee lachen :p

WishfulDreaming 13 June 2003 20:21

Citaat:

Originally posted by psychobunny

Da's idd afgaan :yes: :Y)

WishfulDreaming 13 June 2003 20:23

Ik heb met de jeugdbeweging eens gedemonstreerd dat je met rokjes aan NIET over goal-palen kan klimmen...

Die haken om de netten aan te hangen, zijn soms vrij hinderlijk... Ik heb daar 5min gehangen met muh rok :{

Resultaat... Men bil open, en een scheur in muh rok ...

SpiNe 13 June 2003 20:33

Citaat:

Originally posted by Saartje17
Ik heb met de jeugdbeweging eens gedemonstreerd dat je met rokjes aan NIET over goal-palen kan klimmen...

Die haken om de netten aan te hangen, zijn soms vrij hinderlijk... Ik heb daar 5min gehangen met muh rok :{

moet ik dat allemaal letterlijk op vatten?8)

Sedes 13 June 2003 20:37

Citaat:

Originally posted by Saartje17

Sorry maar.... *lacht ff uit* :d :$:$:$

De mijne , mss zelfs nog erger :$:$...
Was op weg met m'n klas naar SunParks met de fiets.. maar ze waren ant werken aan de weg, en we moesten azo een heel smal paadje naast een gracht passeren (dus te voet).. nu het meisje voor me wijkt opeens uit, en ik zet beetje stap opzij en kvoel azo me voet wegglijden :$ en kon uiteindelijk niet meer m'n fiets tegengehouden, en dus jah, volgende moment lag ik en m'n fiets in die gracht :$:$

Maar de rest van de dag me nog eigenljk wel nog erg geamusseerd (wel met om de 5minuten een domme opmerking :[ :) )

Karliene 13 June 2003 20:40

Citaat:

Originally posted by Lars17

zolang hij leuk is lijkt het me niet zo ergO-)

Euh, beetje voorschut nietwaar..:Y)

SpiNe 13 June 2003 21:04

het was winter en wij hebben in groningen zo'n enorme buld(het moest een ski bergje worden) echt huge en een paar kamerraden en ik vonden het wel leuk om een race te houden

kamerraad 1 en ik op de slee(ding was 10 jaar oud)

kamerraad 2 en 3 in een winkel karretje

nou kamerraad 1 was ik na de eerste hobbel al kwijt (bloed neus een paar schrammen meer niet)

ik donder op het ijs en brak mijn vingers

kamerraad 2 flikkerde naast mij neer op zijn gezicht en was knock out en kamerraad 3 vloog in het prikkeldraad en flikkerde nog door op het fietspad en brak zijn schouder en voet

nou dat vind ik aardig vaag

de slee is helaas overleden en het winkel karretje is in het door het ijs gegaan en heb ik nooit meer terug gezien

ff op gezocht in cybertalk :z

Larsjuh 13 June 2003 21:10

Citaat:

Euh, beetje voorschut nietwaar..:Y)

je zei zelf dat ie leuk was|:(

dupke 13 June 2003 21:12

Citaat:

Originally posted by SpiNe
heel verhaal
poeh heij!
dat is me wat allemaal

SpiNe 13 June 2003 21:37

Citaat:

Originally posted by dupke

poeh heij!
dat is me wat allemaal

jackass bad!!

GregoorvanDijk 14 June 2003 02:36

Ik heb een paar maandne terug in mijn onderbroek (boxer nog net wel O-)) over de camping opn Gran Canaria gelopen, slaapwandelend. Ik kan me vcaag herinneren een bungalow binnen te zijn gegaan van iemand, Toen ben ik wakker geschrokken, en op mijn blote voeten teruggelopen naar onze bungalow, waar ik nog 10 minuten op de deur heb staan bonzen :+

Das me grootste blunder I'm affraid :no:

nevaeh1987 14 June 2003 13:39

De laatste was vorige week ofzo... Toen kwamen we van een feest af en ik had bijna nix gedronken.. en toen moesten we snachts weer terug naar gemert fietsen en onder t viaduct (net op zo'n stukje waar je naar benede sjeest) viel ik om :d iedereen moest weer stoppen en vragen of t ging.. achja, ik kon er eigenlijk al wel meteen weer om lachen

Riddler 14 June 2003 15:52

heb niet echt blunders eig.

Queenie 14 June 2003 15:57

genoeg

Karliene 15 June 2003 11:39

Citaat:

Originally posted by Lars17

je zei zelf dat ie leuk was|:(

Jongens..:rolleyes: :d :p

Dan is het juist voorschut!!!..

Larsjuh 15 June 2003 11:52

Citaat:

Jongens..:rolleyes: :d :p

Dan is het juist voorschut!!!..

zal voortaan m'n mond wel houden:wave:

Liekjuh 15 June 2003 15:01

okee mijn grootste blunder die nu ff zo in me opkomt...ik maak veel blunders...

nou ik lag eerst lekker de badderen en toen moest ik opeens naar de wc. toen hadde we nog geen wc in de badkamer dus ik moest uit de badkamer. de wc die was toen meteen naast de badkamer, er zat nog geen meter tussen. ik kon nergens een badjas vinden, dus ik dacht, nou ik kan wel ff zo snel naar de wc, dat kleine stukje...maar het op dat moment toen ik de badkamer uit wou lopen kwam mijn buurjongen binnen om de krant te ruilen :$ en toen was ik ook nog zo stom om gewoon te blijven staan en vrolijk 'hoi' te zeggen...ik schaamde me daarna echt rot! toen was ik een jaar of 14 ofzo, dan is het al helemaal een ramp...daarna kwam die buurtjongen ook niet vaak meer de krant ruilen

okee nog een andere blunder....
ik was 11 en voor de eerste keer ongesteld. ik gebruikte nog gewoon maandverband toen. ik was op school en moest dus een nieuwe in doen. maar hij zat zo erg vast geplakt dat ik hem niet los kreerg. en toen rukte ik er 1x heel hard aan en toen trok ik me onderbroek ook stuk...en zat een heel groot gat in...en wat ik toen deed? ik plakte hem dicht met maandverband...en daarna ging ik dus meteen naar huis toe...

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:52.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.