![]() |
Werkzaamheden
Keuken:
- Vloer dwijlen. - Kastjes aan de buitenkant poetsen. - Tegels aan de muur laten glimmen. - Aanrecht plus de bak erin laten glimmen. - Fornuis laten glimmen. - Plankje boven fornuis schoonmaken. - Waterkoker poetsen. - Magetron schoonmaken. - Prullenbak poetsen buitenkant. - Stopcontacten afstoffen. - Randjes van de ramen schoonmaken. - Balkon duur aan de binnekant dus keuken all dat witte plastic schoonmaken. Dat het weer echt wit is. Douche: - Spiegel laten glimmen. - Wasbak plus kraan laten glimmen. - Douchekraan plus de ophanging laten glimmen. - Plakje waar schampoo's staan schoonmaken. - Plankje boven wasbak schoonmaken. - Vloer dwijlen. Gang: - Ijskast schoonmaken, krumels die erin liggen. - Vloer dwijlen. - En de glazenplaten schoonmaken die erin zitten. Rest: - Alles in woonkamer afstoffen, computer ook. - Kozijnen schoonmaken. - Randjes langs de raam schoonmaken. - Water van de ramen afhalen. - Banken uitkloppen, plus rommel ertussen weghalen als dat erzit. :{ die vond ik op me PC... onder "Mijn ontvangen bestanden" als *.txt. :Y) |
:] :+ :{
|
als je dat nog moet doen he yous.. dan heb je nog wát te doen :aai: ik hoef dat niet gelukkig onder ontvangengen bestanden..... was niet van mij :z
|
veel pleSier Yous :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.