Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   :s (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=32503)

kersenkauwgom 14 June 2003 14:35

:s

Hoi iedereen
ik weet al sinds een maand of 7 dat ik homow ben
maar ik wil dit gewoon tegen me ouders zeggen
maar ik durf niet!
wie kan me helpen?

alvast thanx

Chrizlybeer 14 June 2003 15:32

K ben even zo vrij geweest om naar je leeftijd te kijken in je profiel, je bent 13 geloof ik als ik goed reken, ik weet dan niet of je wel zeker kan zeggen dat je homo bent, misschien ben je wel bi of is het gewoon een soort vlaag. Maar goed misschien moet je eens een keer met je ouders gaan praten over een en ander.

sk888er 14 June 2003 16:41

waarom wil je het eiglijk tegen je ouders zegge??????

kersenkauwgom 14 June 2003 17:55

Nou, gewoon
Ik vind dat ze dit mogen weten! :)

L_angeldc 14 June 2003 19:19

dan moet je ze het gewoon vertellen joh

als jij wilt dat ze het weten dan is er geen andere manier dan om ze het te vertellen

Jennifer1203 14 June 2003 21:13

Als jij ze het zo graag wil vertellen moet je dat nu doen
Als je het later vertelt worden de gevoelns steeds sterker en is het moeilijk voor je ouders om er mee om te gaan/er aan wennen
Als je het ze nu vertelt kunnen ze zich voorbereiden op wat er komen gaat er mee om gaan enz
Als je het nu niet doe tja...hoe later hoe erger:aai:

kersenkauwgom 15 June 2003 09:05

Okeej, thanx iedereen, ik zal ut wel proberen te vertellen, maar ik vind ut gewoon supereng, want ik weet niet hoe ze dan gaan reageren! :kots:

Stevie 15 June 2003 09:40

suc6 dan maar
ik denk dat je het beste het aan je moeder kunt vertellen, die begrijpen dat soort dingen meer denk ik
(oke misschien generalisering maar dit is toch soms wel het geval :o )

laurier_garnier 15 June 2003 09:45

kdenk dat ze het beter niet weten eigenlijk...

begrijp mij nu niet slecht he ma kdenk dat elke ouder wel wilt dat zijn dochter/zoon "normaal" is en nu krijg ek op mijn voeten dat homo zijn ook normaal is ma zeg dat is tegen u ouders of grootouders ofzo he die zijn meestal nog vrij classiek he.

Dus alleja kga niet zeggen dat ze kwaad zijn ofzo ma blij ook niet denk ek :s en wat is er mis met ouders blij houden? denk dat ze na een tijd wel uit hun eigen zullen merken dat ja niet "normaal" ben nee?

kersenkauwgom 15 June 2003 13:10

Keej, ik snap ut :'( :)

laurier_garnier 15 June 2003 15:50

Citaat:

Originally posted by kersenkauwgom
Keej, ik snap ut :'( :)
das niet slecht bedoelt he... kheb niks tegen homo's he...

kan nietveel homo's ma wel lesbische en geen enkel dervan heeft dat ook nooit gezegt tegen hun ouders zenne :)

MizSnake 15 June 2003 15:51

Maar je weet tog wel een klein beetje, hoe je ouders over homo/lesbie zijn denken? Ik bedoel, het is vast wel een keer ter sprake geweest!
Kijk ik weet zeker dat als 1 van mijn broer/tjes homo zou zijn, dat ze dat niet erg vinden.
Ik zal ze het gewoon vertellen!;)

0Vera 15 June 2003 17:17

Citaat:

Originally posted by laurier_garnier
kan nietveel homo's ma wel lesbische en geen enkel dervan heeft dat ook nooit gezegt tegen hun ouders zenne :)
da vinnik echt raar :{ als ouders zijnde kom je daar ook niet achter ofzo?

deze jongen klinkt best oprecht, en ik denk dat ie et best tegen zijn ouders kan zeggen, en dan ga jij em ontmoedigen :no:

Go for it boy! maar kijk uit dat ze je wel serieus nemen, want dat is heel belangrijk. Begin zoals bart zei idd bij je moeder :p

kersenkauwgom 15 June 2003 17:57

Okeej, bedankt iedereen he! :$
Jullie zijn egt hulpzaam, ik ga denk dit week ut zeggen, wish me luck! :+ :kots:

Miss_Sweetgirl 15 June 2003 18:19

Citaat:

Originally posted by kersenkauwgom
Okeej, bedankt iedereen he! :$
Jullie zijn egt hulpzaam, ik ga denk dit week ut zeggen, wish me luck! :+ :kots:

jah succes:)

MizSnake 15 June 2003 20:29

jaa!! veeeel veeeel suc6
xxxxxx -{~}miZSnake-{~}-

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:32.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.