![]() |
*Just Suck it*
:o
Ik heb een virus op mijn pc en mijn virusscanner vind het niet :( En elke directory... In elk mapje... OVERAL... Zelfs in elk ding van mijn start-menu staan van die programma'tjes :( FreeSex.jpg.exe Sex4you.exe autoexe.bat MSN Hacker CloneCD + Crack Zucht... kweet niet van waar die dingen komen hoor :( En mijn outlook wil altijd maar berichten verzenden :( *huil* :( :( :( |
Komt omdat het je eigen domme fout is om telkens van die inbelproggies te accepteren etc etc etc :)
En dat het simpelweg geen virus is... -Ga naar start.. -settings -control panel -software etc. En uninstallen die hap. |
Just suck it? Kom maar naar Arnhem hoor..
|
Citaat:
Men pa en men zusje zitten ook nog op pc... En er staat daar nx bij software... |
Spybot installeren; die haalt die troep wel weg. En ik neem aan dat je al een virusscanner draait.
|
autoexe.bat heb je btw wel degelijk nodig
|
Citaat:
|
Citaat:
T'is autoexec.bat dat ze moet laten staan. autoexe.bat zal wel een hoax zijn die het mailprogramma opstart als je het runt. |
Citaat:
|
Citaat:
:o :o :o :o :o :o :o :o :o |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( IK HEB DIE MEE VERWIJDERD... En ik heb prullenbak al leeggemaakt http://forum.leerlingen.com/ubb/eek.gif |
Citaat:
|
Citaat:
Ssssst :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.