Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   service (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=32555)

PFP 15 June 2003 16:39

service

echt stomme luie flikkers daaro, mijn vader had zo een stel bureaus besteld voor zijn zaak, komen die gasten het gratis afleveren, maar aangezien mijn vaders bedrijf 2 hoog zat, zetten ze het gewoon beneden neer. Die gasten mochten dat niet sjouwen van hun cao, dus toen zei mijn vader neem die troep dan maar weer mee terug, ik betaal niets. Dus dat was lachen konden ze alles weer in de vrachtwagen zetten.

SpiNe 15 June 2003 16:42

:thumbsup: :wave:

Arie-Kanarie 15 June 2003 16:43

Ouwehoer niet zo en til het lekker zelf.
Of voel je je daar te goed voor?

PFP 15 June 2003 16:45

Citaat:

Originally posted by Arie-Kanarie
Ouwehoer niet zo en til het lekker zelf.
Of voel je je daar te goed voor?

ja je betaald voor die service en het waren 20 bureau's

Arie-Kanarie 15 June 2003 16:45

Citaat:

Originally posted by PFP

ja je betaald voor die service en het waren 20 bureau's

Is goed voor je een beetje tillen

SpiNe 15 June 2003 16:47

Citaat:

nou dan,doe het zelf:rolleyes:

PFP 15 June 2003 16:47

Citaat:

weet je wat ook goed voor je is, 2 stuks fruit iedere dag

ze verdienen liever niets dan dat ze de handen uit de mouwen steken

Arie-Kanarie 15 June 2003 16:48

Citaat:

Originally posted by PFP

weet je wat ook goed voor je is, 2 stuks fruit iedere dag

ze verdienen liever niets dan dat ze de handen uit de mouwen steken

Die gasten die die bureau's moeten afleveren zitten er heus niet mee als je dat bedrijf niet betaald hoor

Youssef 15 June 2003 16:49

Citaat:

Originally posted by SpiNe
nou dan,doe het zelf:rolleyes:
:O Dit is echt weer zo een wannabe opmerking :O

Youssef 15 June 2003 16:49

Welke idioot besteld er trouwens kant en klaar bureau's. Een normaal mens zet hem thuis pas in elkaar.

PFP 15 June 2003 16:52

Citaat:

Originally posted by Youssef
Welke idioot besteld er trouwens kant en klaar bureau's. Een normaal mens zet hem thuis pas in elkaar.
lees eerst maar eens, het zijn 20 metalen bureau's voor mijn vaders zijn bedrijf

Arie-Kanarie 15 June 2003 16:53

Maar waarom maak je hier eigenlijk een topic voor PFP?

Youssef 15 June 2003 16:53

Citaat:

Originally posted by PFP

lees eerst maar eens, het zijn 20 metalen bureau's voor mijn vaders zijn bedrijf

Ik kan niet uit je beginpost opmaken dat het stalen bureau's zijn die niet uit verschillende compnenten bestaan. :wave:

Riddler 15 June 2003 16:55

Citaat:

ga jij dan maar fijn 20 bureau's in elkaar schroeven he

PFP 15 June 2003 16:55

Citaat:

Maar waarom maak je hier eigenlijk een topic voor PFP?
ik wilde eigenlijk een discussie starten over de belabberde CAO regeling van de bureau monteurs van OfficeWorld te amsterdam

Youssef 15 June 2003 16:56

Citaat:

Originally posted by Riddler

ga jij dan maar fijn 20 bureau's in elkaar schroeven he

Goh, dat bedrijf zal ze vast wel in elkaar geschroeft hebben niet soms? Daar heb je dan speciale mannetjes die dat voor je doen en die hadden het netzogoed binnen het bedrijf van PFP's pa van hoge adel...

Youssef 15 June 2003 16:56

Citaat:

Originally posted by PFP

ik wilde eigenlijk een discussie starten over de belabberde CAO regeling van de bureau monteurs van OfficeWorld te amsterdam

Office Center? :?

Arie-Kanarie 15 June 2003 16:57

Citaat:

Originally posted by PFP

Das mooi

Vanaf nu hou ik me bek dan in dit topic, en kan hier nog een mooie discussie komen tussen de menschen die mee willen discusseren over de belabberde CAO regeling van de bureau monteurs van OfficeWorld te Amsterdam.

PFP 15 June 2003 16:58

Citaat:

Goh, dat bedrijf zal ze vast wel in elkaar geschroeft hebben niet soms? Daar heb je dan speciale mannetjes die dat voor je doen en die hadden het netzogoed binnen het bedrijf van PFP's pa van hoge adel...

hoe kom je erbij dat die bureau's al in elkaar zaten? En idd als je vader een bedrijf heeft dan ben je van zeer hoge adel :?

Youssef 15 June 2003 17:22

Citaat:

Originally posted by PFP

hoe kom je erbij dat die bureau's al in elkaar zaten? En idd als je vader een bedrijf heeft dan ben je van zeer hoge adel :?

Als die bureau's nog niet in elkaar zaten waren het dus gewoon wat planken? Was het zo moeilijk die op 2 hoog te krijgen?

FiZz 15 June 2003 17:25

Het is standaard dat ze het tot aan de deur brengen. Meer mogen ze namelijk volgens mij niet doen (weet niet waarom).

Maar jah, het is wel lullig, maar wat was de afspraak dan toen je het bestelde? Want anders moet je er altijd van uitgaan dat ze het tot aan de deur brengen...

PFP 15 June 2003 17:25

Citaat:

Als die bureau's nog niet in elkaar zaten waren het dus gewoon wat planken? Was het zo moeilijk die op 2 hoog te krijgen?

nee maar wel tijdrovend om een vrachtlading met zijn 3e naar boven te krijgen, en we hebben wel wat beters te doen op een werkdag, en we hadden voor de montage service betaald. (naja nu dus niet)

PFP 15 June 2003 17:27

Citaat:

Originally posted by FiZz

Maar jah, het is wel lullig, maar wat was de afspraak dan toen je het bestelde? Want anders moet je er altijd van uitgaan dat ze het tot aan de deur brengen...

een soort montage afspraak, maar toen we vertelde dat ze naar 2 hoog moesten zeide ze dat ze daqt niet mochten doen van hun CAO als er geen lift was :{

Youssef 15 June 2003 17:28

Citaat:

Originally posted by PFP

nee maar wel tijdrovend om een vrachtlading met zijn 3e naar boven te krijgen, en we hebben wel wat beters te doen op een werkdag, en we hadden voor de montage service betaald. (naja nu dus niet)

Montage service :thumbsup:

En zie maar wat Fizz zegt, moet je eens nagaan dat ze niet alleen bij jou bezorgen...

SpiNe 15 June 2003 17:29

Citaat:

:O Dit is echt weer zo een wannabe opmerking :O

:wave:

PFP 15 June 2003 17:32

Citaat:

Montage service :thumbsup:

En zie maar wat Fizz zegt, moet je eens nagaan dat ze niet alleen bij jou bezorgen...

tja klant vriendelijkheid is er idd niet meer, maar of je daar nu blij mee moet zijn, mensen kopen voor duizenden euro's spullen bij hun, maar ze zijn te beroerd om even een handje te helpen :?

FiZz 15 June 2003 17:33

Citaat:

Originally posted by PFP

een soort montage afspraak, maar toen we vertelde dat ze naar 2 hoog moesten zeide ze dat ze daqt niet mochten doen van hun CAO als er geen lift was :{

Jah daar zit wel wat in natuurlijk, heeft temaken met de arbo wet. Volgens mij mogen ze nooi zonder lift dat soort dingen naar boven brengen.

Of ze moeten dus z'n liftje buiten het gebouw make, uhm... jah... zo'n ding.. je snapt wel wat ik bedoel denk ik :)

Youssef 15 June 2003 17:48

Citaat:

Originally posted by PFP

tja klant vriendelijkheid is er idd niet meer, maar of je daar nu blij mee moet zijn, mensen kopen voor duizenden euro's spullen bij hun, maar ze zijn te beroerd om even een handje te helpen :?

Als je verwacht dat ze alles via de trappen naar boven slepen kun je verwachten dat ze net als mijn vader ook arbeidsongeschikt raken. :thumbsup:

PFP 15 June 2003 17:57

Citaat:

Als je verwacht dat ze alles via de trappen naar boven slepen kun je verwachten dat ze net als mijn vader ook arbeidsongeschikt raken. :thumbsup:

laat me niet lachen, het is hun werk

Youssef 15 June 2003 18:02

Citaat:

Originally posted by PFP

laat me niet lachen, het is hun werk

Kennelijk niet, anders hadden ze het wel gedaan. :wave:

FiZz 15 June 2003 18:04

Citaat:

Ze waren gewoon lui... zijn ze meestal :yes:

PFP 15 June 2003 18:06

Citaat:

het is hun werk om die dingen te installeren, ze hadden er dus wel mee gesjouwd als het op de begaande grond was. Maar 2 trappen is voor de 3 heren een enorm obstakel. We zijn slachtoffer geworden van het nederlandse sjouwers arbeidsklimaat :wave:

Youssef 15 June 2003 18:24

Citaat:

Originally posted by FiZz

Ze waren gewoon lui... zijn ze meestal :yes:

Goh, en dat zeggen tegen iemand die een lading bureau's terugstuurt omdat ie zich teveel voelt ermee te gaan sjouwen. Had dan even met z'n 5'en (?) allemaal de handen uit de mouwen gestoken. Vele handen ...:thumbsup:

PFP 15 June 2003 18:28

Citaat:

Goh, en dat zeggen tegen iemand die een lading bureau's terugstuurt omdat ie zich teveel voelt ermee te gaan sjouwen. Had dan even met z'n 5'en (?) allemaal de handen uit de mouwen gestoken. Vele handen ...:thumbsup:

heeft niets te maken met teveel voelen, het gaat gewoon om de luiheid van die gasten, het is hun fucking werk. Willen ze nu dat je bij hun koopt of niet? kennelijk niet dus dan mogen ze hun bureau's houden

Youssef 15 June 2003 18:41

Citaat:

Originally posted by PFP

heeft niets te maken met teveel voelen, het gaat gewoon om de luiheid van die gasten, het is hun fucking werk. Willen ze nu dat je bij hun koopt of niet? kennelijk niet dus dan mogen ze hun bureau's houden

Houd je kop toch met je "Het is hun fucking werk"? Dat staat toch helemaal nergens, dat ligt maar net aan de hoeveelheid service die ze bieden. :no:

dupke 16 June 2003 19:50

Citaat:

Houd je kop toch met je "Het is hun fucking werk"? Dat staat toch helemaal nergens, dat ligt maar net aan de hoeveelheid service die ze bieden. :no:

de ''mannen'' weten weer van wanten zeg!:+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:20.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.