![]() |
service
echt stomme luie flikkers daaro, mijn vader had zo een stel bureaus besteld voor zijn zaak, komen die gasten het gratis afleveren, maar aangezien mijn vaders bedrijf 2 hoog zat, zetten ze het gewoon beneden neer. Die gasten mochten dat niet sjouwen van hun cao, dus toen zei mijn vader neem die troep dan maar weer mee terug, ik betaal niets. Dus dat was lachen konden ze alles weer in de vrachtwagen zetten.
|
:thumbsup: :wave:
|
Ouwehoer niet zo en til het lekker zelf.
Of voel je je daar te goed voor? |
Citaat:
|
Citaat:
Is goed voor je een beetje tillen |
Citaat:
|
Citaat:
ze verdienen liever niets dan dat ze de handen uit de mouwen steken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke idioot besteld er trouwens kant en klaar bureau's. Een normaal mens zet hem thuis pas in elkaar.
|
Citaat:
|
Maar waarom maak je hier eigenlijk een topic voor PFP?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vanaf nu hou ik me bek dan in dit topic, en kan hier nog een mooie discussie komen tussen de menschen die mee willen discusseren over de belabberde CAO regeling van de bureau monteurs van OfficeWorld te Amsterdam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is standaard dat ze het tot aan de deur brengen. Meer mogen ze namelijk volgens mij niet doen (weet niet waarom).
Maar jah, het is wel lullig, maar wat was de afspraak dan toen je het bestelde? Want anders moet je er altijd van uitgaan dat ze het tot aan de deur brengen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zie maar wat Fizz zegt, moet je eens nagaan dat ze niet alleen bij jou bezorgen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ze moeten dus z'n liftje buiten het gebouw make, uhm... jah... zo'n ding.. je snapt wel wat ik bedoel denk ik :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.