![]() |
mentale steun forza_vitesse
We moeten hem mentaal steunen. Hij moet echt heel veel uren draaien bij zijn stage bedrijf.
Dit horen wij als gemeenschap op internet te doen. dus mijn steunbetuiging aan forza :thumbsup: |
:D daar zijn vriende voor he
|
achja ik maak ook 40 uur in de week met stage hoor...
maarre ==> :thumbsup: |
:thumbsup: duimen dan maar. Ik heb ook vannaf november tot vorige vrijdag moeten zwoegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, hij haalt zijn vrienden het internet op. Dat is iets heel anders... :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken JoeyB want die zat in me klas tijdje terug, Forza ken ik nu een jaar offf... ehhh 2 ofzo? ik kwam m toevallig tegen in een kroegje... toen joey 'm voorstelde ;)
|
suces!:]
|
forza en joy ken ik allerbij in het echte leven hoor, dus geen voorbarige conclusies trekken dat ik ze van het internet ken.:yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jonge jonge jonge je ziet toch dat ik joeyb al ken man sukkel, doe dan niet zo dom |
Citaat:
|
En maat van mij zit relax op Mallorca. Hotel entertainment. Van 's morges 11 tot 's middags 4 beetje mense naar strand begeleiden. Op jetski vare en die mense probere van die banaan af te gooien. En 's avonds is ie gewoon vrij. Kan jij wel rade wat ie gaat doen :z
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.