![]() |
vaderlandsgevoelens
heb ik niet ik walg van nederland en jullie?
|
ik walg van jou, ook goed? 8)
|
ik walg van dat stinkamerika en "dom nederland" en een gedeelte "allochtoon nederland" en een iets kleiner gedeelte "autochtoon Nederland"....etc
|
Wanneer zal het Rood-Wit-Blauw worden vervangen door een multikul vlag net zoals een of andere knakker met de Union Jack wil doen :{
|
Ik walg een beetje van de mensen die over alles kunnen zeiken over hoe slecht alles hier wel niet is terwijl ze blijkbaar niet kunnen realiseren hoe goed ze het eigenlijk hebben in Nederland :{
|
Ik ook, erik. Van het meeste boven de rivieren in ieder geval wel, maaargoed. Ik walg trouwens ook van amerika, daar niet van. Het meest walg ik van dom-nederland (geloof me, dat zijn er héél veel, ruim 80% denk ik), die niet weten waar ze op stemmen. Eerst lopen ze als een kip zonder kop achter Pim aan, dan weer achter het kontje van Wouter Bos. Dommer kan dus niet :+
|
Ik zie "The white men marches on" in de sig van Bart
krijgen we nou :{ |
Hm ikke niet weten
Nerderlands is wel een beetje hm dUnnOw!@ |
ik ben echt jalours op mensen die trots zijn op hun land zoals de zuid amerikanen met hun confederance flag
|
Citaat:
|
die gasten zijn trots en vechten tenminste, die huilen bij het zien van hun vlag en het horen van hun volkslied, dat wil ik ook
|
ik bedoel natuurlijk de zuidelijke van de VS
|
Ik heb nu eenmaal helemaal niks met Nederland :{ Krijg zowat een spontane hartaanval als ik al dat debiele gedoe rondom het koningshuis zie :kots:
|
Ik heb niks met het carnaval gehalte wat in dit land steeds groter lijkt te worden, maar ik ben toch wel redelijk vaderlandslievend.
Als ik vlaggen jat, gaan toch eerst echt de rood-wit-blauw van de mast :Y) |
Citaat:
http://www.reflag.co.uk/ :kots: :kots: :kots: |
Citaat:
Trouwens als een vlag moest staan voor de verschillende huidskleren, zijn er dan zoveel mensen blauw in de UK :? |:( |
Citaat:
|
|
Citaat:
Ga je nu ook het Confederate Anthem zingen? Of "move them niggers north?" |
Citaat:
|
nee ik heb zeker geen liefde voor nederland... eigenlijk geen 1 land
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat dacht je hiervan PFP?
http://i.b5z.net/i/u/213789/i/3525zz.JPG http://i.b5z.net/i/u/213789/i/3545z.JPG |
Hehe, bart wordt gestoord van al die buitenlanders hiero |:(
|
|
Citaat:
Stel je niet zo aan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kom hier anders allemaal gezellig wonen ofzo :Z
|
ik vind nederland wel ok, niet dat ik het geweldig vind ofzo, maar hier kan je wel een rijk leven leiden en das op andere plaatsen wel anders, dus mij hoor je niet klagen.
Et koningshuis vinnik echter wel gelul, dat mogen ze van mij in het geheel de zee in donderen, als ik een soap wil zien doe ik de tv wel aan. |
ik heb opzich geen hekel aan amerika.. alleen aan bush en mensen die achter em aan lopen met hun 'united we stand!' bumperstickers, t-shirts en mokken.. :no: verder is amerika wel okeej :p
nederland gaat wel.. school systeem zuigt.. huizen zijn belachelijk duur.. mensen zijn vaak gevoelloos.. verder is het ook wel okeej :p |
ik vind nederland wel goei opzich, alleen moet die Bak Ellende uit t kabinet oprotten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach het gaat misschien wel goed met nederland, maar ik ben blij als ik hier weg ben :) en dat komt nu ook weer dichterbij :o :thumbsup:
|
De va;g van Zuid-afrika heeft ook wel wat vind ik :yes:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben wel blij dat ik in belgië woon (beter dan in nederland alleszins:p), maar vaderlandslievend is een veel te groot woord, betekent meestal ook gewoon arrogant:{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, dat heb ik zéker niet!! Uiteraard heb ik dat wél bij tunesie!! ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben niet Belgisch... Ik ben Vlaams :+ :)
|
Citaat:
:wave: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.