![]() |
pm...
net gehad *strike*
Message Registered: Jan 1970 Posts: hi je ziet er lekkerrr uit wil je een keer lekker webcammen voeg me toe xhotmale20@hotmail.com ik show alles wat je maar wil zien als er iemand zin heeft... :p |
Re: pm...
Citaat:
|
Re: Re: pm...
Citaat:
|
Re: pm...
Citaat:
en dan afspreken in gent :thumbsup: *) |
LOL :+
|
he het zelfde geval:*
je ziet er lekkerrr uit wil je een keer lekker webcammen voeg me toe xhotmale20@hotmail.com ik show alles wat je maar wil zien |
SNEU...8{
|
dan ben je echt triest..
|
Ik heb deze een pas gekregen... :D
Author Message Registered: Jan 1970 Posts: Date Hoi Lisette, Ik heb je profiel gelezen en ik zag je wel zitten. Je foto's heb ik niet gezien, die werden niet geladen. Zou je eens met mij af willen spreken? Ik kan naar je toe komen als je dat zou willen. Veel liefs, xxx-jes Leon |
wrom krijg ik die nooit :(
:p |
die dingen kunnen op via je dating profiel komen
|
Oooh, die speelt dubbel... ik heb die ook !!!!!
hi sweetroman 18-06-2003 13:50 Author Message Registered: Jan 1970 Posts: hi je ziet er lekkerrr uit wil je een keer lekker webcammen voeg me toe xhotmale20@hotmail.com ik show alles wat je maar wil zien 18-06-2003 13:50 LoL :d :d :d :d |
Ik vind trouwens dat deze wel alles slaat :
Author Message Registered: Jan 1970 Posts: sex saartje kun je me iets laten weten want ik heb nog nooit gedaan en wil wel eerst is over klappen en wil ook wel me u vriend worden schat let me wel zeker iets wete he schatteke 049*****44 das mijn nr schat 10-06-2003 17:47 8) 8) :no: 8) |
hehe :+ heb ik 2 keer gehad eentje deed gewoon smerig :+ de ander pm ik soms nog mee :D
|
zielluuggggg
|
Citaat:
|
ik krijg ook wel es van die domme berichtjes of je een sexrelatie wilt :thumbsup: :no:
|
Eens kijken wat die gast te melden heeft :)
|
ik krijg nooit z'n gekke pmmetjes....
komt dat omdat ik me nog steeds goed gedragen heb? :huh: |
Citaat:
|
Citaat:
:Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.