![]() |
nou nou........
maxima is zwanger........... :{
Who f*cking cares :O |
De baby is wel een mogelijke troonopvolger hoorrr..;) :d
|
is ze zwanger?
dacht dat dat niet mogelijk was :+ |
klas eerst MAMMA is zwanger:+ Maar nu zitten ze dat lompe nummer te draaien:? lekker onzinnig, maarja leuk voor der:p
|
das een leuk nieuwtje, dat wist ik niet eens
|
Re: nou nou........
Citaat:
|
AMSTERDAM - Prinses Máxima en prins Willem-Alexander verwachten medio januari hun eerste kindje. De prinses is ongeveer drie maanden zwanger. Dat maakte de Rijksvoorlichtingsdienst woensdag bekend.
De prins en de prinses laten weten "dankbaar en blij" te zijn. De Argentijnse Máxima trad op 2 februari 2002 in het huwelijk met de prins van Oranje. Het kindje zal het tweede kleinkind worden van koningin Beatrix en wijlen prins Claus. De 1-jarige Eloïse, de dochter van prins Constantijn en prinses Laurentien, is hun eerste kleinkind. De eerste nakomeling van Máxima en Willem-Alexander zal de tweede in de lijn van troonopvolging zijn. |
mijn broer wordt in januari ook papa!! wordt ik voor het eerst oom:d das kewl:yes: :thumbsup:
|
Toch eindelijk gevonden hoe seks werkt dan :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
Bah u sick pervert :kots: :kots: zou ze der hoed ophouden tijdens uhh? :+ |
ik heb een ''liedje'' daar in hoor je bernard zeggen om 9 uur 15 heb ik bernard hupeldehup juliana ........ in de kont geneukt!
die is zo goed....:yes: lig der altijd krom bij!!! :d als je hem wil hebben pm je me maar ff. mahjha laat ze toch lekker zij is zwanger ik niet... |
hiep hoi, is er dalijk weer niks anders op tv te zien:z
|
ik wist het niet eens! leuk!
:z |
Citaat:
|
Citaat:
achjah ik kan hem wel bij een viendin droppen..... die wil graag een babytje :{ |
Zou het een mongooltje zijn? :thumbsup:
|
Citaat:
|
Hopelijk een vrije dag:] :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) :* |
Citaat:
|
Re: nou nou........
Citaat:
|
Citaat:
|
Krijgen we 6 maanden lang het gezeik te horen over: Wordt het een jongen of een meisje, hoe gaat ie heten enzovoorts!!!
Bah, laat die mensen toch met rust!:yes: |
Klopt dat we die irritante media weer elke dag moeten horen daarover, doe er gewoon niets op uit:d Ik word zelf oom das veel leuker:thumbsup:
|
Nou goed voor der..maar alle nieuwsuitzendingen ginge ook alleen maar over haar:{
Op een gegeven moment de tv maar uitgezet want ik wist het zo onderhand wel.:| |
Daarom wil ik nou nooit prinses ofzo worden :o Nooit es privacy.. :no:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.