![]() |
Irritaties bij meisjes
Wat zijn jou grootste irritaties bij meisjes?
dit is de mijne: ze hebben uren nodig voordat ze eindelijk de deur uit kunnen ('o me haar is nog niet droog' blabla) |
dat zoveel meisjes zichzelf(met name hun kont) te dik vinden terwijl dat echt niet zo is:z
|
Ik doe er wel géén uren over tegen dat ik buiten kan komen hoor! :[ in het schooljaar: als ik om 8u30 les eb, sta ik om 8u10 op, zegt genoeg :$
(ok ok, in het weekend dan :$ een halfuurtje:$:)) En mijn kont is ECHT te dik :p :[:$ |
Citaat:
|
hm als me haar los zit hoef ik het meestal niet te doen:7 en als ik eens naar een feestje ga wil je er wel goed uitzien maar dan doen anderen het wel voor me
Me kont...hm als je het nou te dik vind doe er wat aan dan je kan er wat aan doen maar ja sommigen zijn lui om wat van hun kont te maken mij boiet me reet niet.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als ik er wat aan wil doen doe ik het wel ooit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar op foto , hmmm, heb ik luk geen gat : ('t is ook nooit goed é :)vrouwen é ) |
Citaat:
|
Citaat:
ik krijg groovmaster te pakke:* |
Citaat:
|
gezeur over nutteloze dingen zoals dat ze een badhairday hebben of dat ze hun buik/ass/weet ik het te dik vinden maar er niks aan doen :{
|
uit recente ervaringen is gebleken dat ik me erg kan irriteren aan meiden die telkens blijven klagen dat ze pijn hebben, en elke dag chagerijnig zijn en nog eens liegen ook. Tja, dan kan zelfs altijd happie phitje zich niet inhouden. Die miepen mogen van mij allemaal opsoute. :p
|
De achterbaksheid bij een groot deel van het vrouwelijke geslacht :{
|
Re: Irritaties bij meisjes
Citaat:
Dat heb ik gelukkig niet!! :) Maar een vriendin van me jammer genoeg wel :( Zullen we gaan?? - Oh wacht ngo even me make up bijwerken - kwartier later - toch ook nog maar even men haar overnieuw doen... en ze gaat ook niet zonder make up de deur uit, best irri duur lang :p Ik heb der schijt aan :) Als ik geen tijd of zin heb doe ik het ook gewoon niet.... Mjah :) Meestal valt de irritatie toch wel mee hoor!! :D |
Citaat:
|
Ohja: een vriendin zegt dat ze lelijk is terwijl ze dat toch zekers NIET is!! Dan denk ik wat zeik ie nou kijk es in de spiegel, en ze blijft stug volhouden :( En ander meisje ook al... Dan denk ik als ikder zo uit zag nou dan zou ik mezelf echt wel knap vinden!! :)
|
Citaat:
|
ik zou zeggen laten we het eens omdraaien... waar ergeren wij ons aan bij de mannen?
|
Citaat:
|
Boeren laten :no:
|
te lang bellen over niets
ophef kunnen hebben over niets te lang willen winkelen gat in hun hand en zo kan ik wel ff door blijven gaan, maar het irritants is nog wel dat ze gewoon in 1x om kunnen slaan |
Citaat:
|
De meeste meisjes zijn gewoon irritant :x vooral met meiden onderelkaar :x
Al dat gestook en geroddel :x |
dat ze scheten laten :kots:
|
schaamluis :yes:
|
Citaat:
|
dat ze altijd ruzie maken om niets, dat ze denken dat ze als vrouw alles kunnen maken, over feminisme, dat ze denken dat mannen alleen maar aan sex denken, dat ze niet tegen hun verlies kunnen, dat ze maandelijks ongesteld worden
|
Citaat:
|
meisjes die kort haar hebben irriteren mij echt, lekker kort koppie NOT :kots:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tjah smerig alles wat bloed hersteld ook weer denk ik maar altijd8) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.